Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pph:t puhuvat hoitolapsistaan ja niiden perheistä puistossa.

Vierailija
14.02.2009 |

Eikö perhepäivähoitajilla pitäisi olla joku vaitiolovelvollisuus? Puhe ei ole mitään tyyliin "kyllä tuo Maija on sitten niin ihana" vaan aivan päinvastoin. Haukutaan lapset ja niiden vanhemmat, molempien vaatteet, kasvatustyyli jne. Pitäiskö tehdä jotain? Kuulin nimittäin sellaista juttua naapurin lapsestakin, että naapurin äiti ei olisi siitä kovin iloinen...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin huomauttaisin ja jopa sanoisin asiasta. Heillä tod. vaitiolovelvollisuus eivätkä saa puhua perheen/lapsen asioista. Kyllä valitettavan usein tällaiseen törmää. Itse jouduin huomauttamaan asiasta tarhan hoitotädille, joka kommentoi minulle hoidossa olevasta pojasta. Asiallisesti ja jämäkästi kyllä sanoin ja ainakin minulle nämä kommentit loppuivat.

Vierailija
2/3 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimettömästä pph:sta. Pyydä sitä pomoa antamaan hoitajille yleinen kehoitus käyttäytyi asiallisesti ja ammatinmukaisesti. Tuohan mustamaalaa kaikkia pphia, jos joku on törppö tai suorastaan virkavirheentekijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä hoitolasten perheistä niin paljon, että voisin mitään juoruilla. Mutta eipä mua mikään juoruilu kiinnostakaan.