Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muistiko puolisonne teitä ystävänpäivänä?
Kommentit (42)
Jotenkin Posti lähti silloin rummuttamaan sitä täysillä = lähetä postikortteja ystäville, mahdollisimman monelle. Onhan se kannattava ajatus sen laitoksen kannalta.
Kai sitä Suomen muutkin markkinavoimat ajatteli, ettei täällä lämmetä rakastavaisten juhlalle. Ei täällä panosteta kukkakimppuihin ja suklaisiin samassa suhteessa kuin ulkomailla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ihana ystävänpäivä kerrassaan <3