Sosiaalipolitiikka pääaineena, sivuaineena viestintä. Kuulostaako työllistävältä aineyhdistelmältä?
Kommentit (6)
opiskelet niin, että on mahdollisuus työllistyä sosiaalitoimistoon, työpaikka on varma. Töitä on paljon, mutta paikan saa valita. Näin on ainakin kirjoitettu Hesarissa.
ja " pakosta" työssäkäyvänä en saisi sosiaalityön opintoja eteenpäin, kun paljon läsnäolo-opiskelua.
ap
Itse olen lukenut pääaineena viestintää ja sivuaineena sosiaalipolitiikkaa mutta lähinnä vaan ihan omaksi huvikseni. Työllistyin jo opiskeluaikanani, mutta sosiaalipolitiikan opinnoilla ei ole ollut mitään vaikutusta asiaan.
aineeseen josta ei valmistu miksikään. Toisinpäin ymmärtäisin, että sosiaalipolitiikalla sisään ( sitä kun juuri kukaan ei halua nykyään enää lukeaa ) ja siitä vaihto sosiaalityöhön jos onnistuu.
Ihan tarpeeksi kovassa nousussa on. Joo en asu helsingissä. Täällä lähes 3000e alkupalkka on ihan ok.
Kysyn ihan vilpittömästi kun en oikeasti tiedä. Itsellä viestintäalan korkeakoulututkinto ja täytyy sanoa, että eipä noita paikkoja ihan hirveästi Helsingin ulkopuolella ole. Itse olen todella onnekas, kun olen päässyt virkaan kiinni. Sitä ennen tein pitkään pätkiä kuntapuolella ja teollisuudessa, mutta nyt niistäkin paikoista melkein kaikki on lopetettu kokonaan.