Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistiko puolisonne teitä ystävänpäivänä?

Vierailija
14.02.2009 |

Entä te häntä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne jotka muisti ysävänpäivänäkin puolisoitaan, ei sitten muuten huomioisi ollenkaan toisiaan ;D

hassu jotopäätös...

kyllä meillä muutoinkin tietty huomioidaan tosia arkenakin aina miten milloinkin, mutta sen lisäksi myös on sanomattakin selvä että syntymäpäivinä, hääpäivänä, nimipäivinä, ystävävpäivänä, äitienpäivänä/isänpäivänä, jouluna jne.

happamia sanoi kettu jne...

ei muistanut, eikä tarvitse muistaa

kyllä se pullaa tuo joskus kaupasta ihan muulloin ja minusta se on paljon mukavampaa

Vierailija
22/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just eilen täällä vastasin johonkin keskusteluu, että hyvä jos synttärin ja joulun muistaa. En olisi uskonut, että muistaa edes, että on joku ystävänpäivä.Saati sitten, että tajuaisi ostaa jotain. Oli ostanut mulle ja lapsille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuseksiä, myöhemmin shampanjaa ja ja Lindtin konvehteja. Maksoi puolet mun silkkitunikasta.

Vierailija
24/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten en edes mitään odottanut.

Vierailija
25/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain suklaata ja lahjoja. Miehelleni ostin ison kortin, johon kirjoitin monisanaisesti kuinka paljon häntä rakastan.

Menimme kahdestaan ulos syomään, mies järjesti lastenhoitajan ja oli kuskina, minä tarjosin illan ja sain ruusun. Kun tulimme ravintolasta ulos, huikkasi vanhempi nainen peräämme, että olemme ilm. vastarakastuneita. Huikkasimme takaisin, että 10v. yhdessä ja kaksi lasta.

<3

Vierailija
26/42 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli mennyt kukkakauppaan ja katsellut sellaista yrttijuttua joka on itsekasteleva ja oli siina joku valojuttukin, (olen puhunut etta haluaisin itse kasvattaa yrtteja ikkunalaudalla), mutta kun se maksoi 150, se joutukin jattamaan sen kauppaan. Sanoi, etta saan suklaata ystavanpaivana sitten :)

Ajatus oli kaunis! (koyhan miehen lahja :D)

Vierailija
27/42 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hääpäivänä muistamme toisiamme sekä tietysti syntymäpäivät ja joulut mukaan lukien.

Eli me haluamme olla puolisoita ja rakastavaisia,EMME ystäviä toisillemme ;)

Vierailija
28/42 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muistetaan toisiamme lahjoin synttäreinä ja jouluna. Äitien- ja isäinpäivänä viedään toisemme ja lapset syömään, lapset hoitaa lahjomisen.

Naimisissa ei olla ja kihlapäivää en edes minä muista. Yllätetään toisiamme pitkin vuotta pienillä jutuilla. Kukkia saan tasaisin väliajoin ihan muuten vaan ja välillä koruja tai vaan rahaa mennä ostamaan MULLE jotain kivaa.

Ystäviämme ollaan muistettu tänään soitoin ja viestein.

Vierailija
29/42 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se nimi on suomennettu aika kornisti ystävänpäiväksi kun alkuperäinen on st. valentines day,

kai se merkityskin siinä voi hieman muuttua matkalla sitten.

mutta toisaalta, mun mies on kyllä oikeestaan kuitenkin mun paras ystävänikin kaiken muun ohella, ehdottomasti, nyt ja aina.

ja hän ansaitsee sen tietää myös.

Vierailija
30/42 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsiksi ystävänpäivä on "kaikkien sydänten (sydänystävien) päivä", eli laveampi merkitys kuin suomenkielessä. Pyhästä Valentinuksesta en tiedä mitään, tietääkö joku muu? Ystävysten suojeluspyhimys?

että se nimi on suomennettu aika kornisti ystävänpäiväksi kun alkuperäinen on st. valentines day,

kai se merkityskin siinä voi hieman muuttua matkalla sitten.

Vierailija
31/42 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistanu ja mäki annoin miehelle vain kortin.

mies tosin korvasi asian antamalla todella ison orgasmin kun lapsemme oli mennyt nukkumaan :) ja mies tietysti sai kans ;)

Vierailija
32/42 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raastavaisten merkkipäivänä = rakastavaisten merkkipäivänä ;DDD

ja lähdenkin sitten nukkumaan...

raastavaisten merkkipäivänä

Vierailija
33/42 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittama linkkikin tuli ihan kummallisesti, loppu tippui pois...

koitetaan uudelleen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Valentine's_Day

Vierailija
34/42 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim wikipedia että valentines day on nimenomaan raastavaisten merkkipäivänä lähtenyt liikkeelle ja tunnetaan sellaisen muuallapäin.

siksi onkin aika hassua että suomalaiset sen suomentaa ystävänpäiväksi ja marisee että "ei kai mun aviopuolisoani tarte muistaa kun ei se ole mun ystävänikään"...

Vierailija
35/42 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim wikipedia että valentines day on nimenomaan raastavaisten merkkipäivänä lähtenyt liikkeelle ja tunnetaan sellaisen muuallapäin.

siksi onkin aika hassua että suomalaiset sen suomentaa ystävänpäiväksi ja marisee että "ei kai mun aviopuolisoani tarte muistaa kun ei se ole mun ystävänikään"...

Ystävänpäivä on suomessa kuitenkin aika uusi juttu. Harva sitä lähtee vikipediasta katsomaan mitä se oikeesti tarkoittaa. Suomessa se on todellakin ystävänpäivä. Koulussakin tehdään kortteja ystäville, ei vanhemmille tai rakastetuille.

No, aina tietysti löytyy ihmisiä jotka ottaa sen ihan kirjaimellisesti ja amerikan malliin. Ei siinä mitään, mutta antakaan meidän muiden muistaa ystäviä hyvillä mielin jos siltä tuntuu, rakastetut saa varmasti ihan tarpeeksi muistamista ihan arkenakin.

Vierailija
36/42 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisi silti että ystävänpäivänä puolison muistaminen ei olisi keneltäkään poiskaan tai vähentäisi sitä runsasta arjessakin tapahtuvaa muistamista millään tavoin.

mutta hyvät yöt kaikille nyt kuitenin :)

Vierailija
37/42 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi ollut lastenhoitokin järjestyksessä. En millään jaksanut lähteä; väsytti, paleli ja nukahdin tosi aikaisin. Nyt sitten kukun täällä hereillä yöllä ja kurkku on tosi kipeä. Jee.

Vierailija
38/42 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vei minut stressaavan arjen keskellä ihanalle monen tunnin brunssille ja illalla vielä ajelulle, ihmettelin miksi otti makuupussin mukaan.. Maattiin tähtitaivaan alla ja ihailtiin toisiamme ja pilvetöntä taivasta. :) Oli ihanaa. <3

Vierailija
39/42 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse lähetin sinne lapsestamme muistuttavan lahjan. Minä juhlin eilen ystävänpäivää shoppailemalla itselleni: kahteen kokonaiseen asuun (ei sisällä kenkiä) meni 760 euroa....vähän hirvittää itsenikin tuo tuhlaaminen, mutta toisaalta en ole vuosiin laittanut omiin vaatteisiini rahaa. Kauhistuin vaan sitä miten paljon vaatteet maksaa, jos todella siistimpää haluaa.

Vierailija
40/42 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä ostin miehelle läppärin, jota tämä oli katsellut. Ja mies on sekä rakas aviomies jo aika monen vuoden ajalta, myös ehdottomasti paras ystäväni. (Mikä on minusta yksi syy siihen, etten näin viidentoista avioliittovuoden jälkeenkään epäile, ettemmekö eläisi koko elämäämme onnellisena yhdessä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan