Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistiko puolisonne teitä ystävänpäivänä?

Vierailija
14.02.2009 |

Entä te häntä?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sain nomination rannekorun ja itse ostin hänelle yhden palan hänen omaan koruunsa. =)

Vierailija
2/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotin seksiä ja hän sanoi ettei jaksa tänään eli täytyy odottaa huomisaamuun,vaikka mulla hyrrää nää keskiraskauden himot niin vietävästi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ex muisti orkidealla. Lapsi tuli kotiin aamulla ja toi äidille kukkasen. Erottu on 8 vuotta sitten.

Vierailija
4/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei muistanut edes syntymäpäivänä. muisti tosin mutta vasta kun oli ajellut kotiin että piti käydä ostamassa tulppaaneja. se oli ainut mitä olin pyytänyt ja synttäreistä oli höpötetty koko viikko. vähän vitutti kun mies toi ne vasta seuraavana päivänä.(ei sitten ollut juhlapöytään kukkkia).

itse kyllä ostan jouluna ja syntymäpäivinä miehelle lahjan, (koska multa ei unohdu)

Vierailija
5/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotin seksiä ja hän sanoi ettei jaksa tänään eli täytyy odottaa huomisaamuun,vaikka mulla hyrrää nää keskiraskauden himot niin vietävästi..

Vierailija
6/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ehdotit" seksiä? todella kiihottavaa joo...

Vierailija
7/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain villasukat:D olen tosi palelevainen ja tykkään kovasti villasukista joten oli mieluinen lahja. Itse ostin miehelle lempikarkkeja illaksi ja teen myös lemppariruokaa.

Vierailija
8/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muistanut häntä, eikä hänkään minua, mutta ystäviämme muistimme molemmat

Vierailija
9/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa =(

Vierailija
10/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotettiin aamulla hyvät ystävänpäivät ja pussattiin :) Jos oltais vietetty päivä yhdessä, niin oltais varmasti juhlistettu jotenkin yhdessä, mutta nyt kun miehellä oli menoa niin jää sekin väliin. Mies muistaa kyllä aina äitienpäivät, synttärit, nimpparit, seurustelun vuosipäivän, kihlapäivän ja hääpäivän, joten ystävänpäivän väliin jääminen ei aiheuta harmia puolin eikä toisin =)

Vierailija
11/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään lahjoja tällä kertaa. Kohta ruvetaan yhteiseen ruokaprojektiin ja illalla herkutellaan. Ollaan rakastavaiset ja ystävät ja joskus "veriviholliset".

en muistanut häntä, eikä hänkään minua, mutta ystäviämme muistimme molemmat

Vierailija
12/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei ole ollut meillä "tapana"...

Johtuen varmaankin siitä, että edellisellä viikolla on molempien syntymäpäivät.

Inhoan muutenkin tällaisia "tuonti-merkkipäivä-hössötyksiä" kuten ystävänpäivä, hallowen... ne ei sinänsä merkkaa mulle mitään.

Vierailija
13/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toi ihanan kukkakimpun aamun juoksulenkiltään, tyttärelle toi myös oman ruusun (se oli ihana idea, on ottanut sellasen tavan, että ystävänpäivänä tuo pienen vaaleanpunaisen "prinsessakukan" myös tytölle 6v.). Laittoivat aamupalan, leipomosta haetut tuoreet syömiset ja suklaapala jokaiselle. Itse en ostanut mitään, ajatus oli, mutta kipeenä en saanut toteutettua... mies ei välitä lahjoista, mutta tykkää itse yllättää, joten tiedän, että ei oikeastikaan ota vakavasti jos minulta jää ostamatta. Ihanasti alkoi päivä. Perinteisesti olemme käyneet yhdessä kolmestaan syömässäkin, mutta tänään on myös kavereita mukana, kun sattui sellanen tapahtuma just täksi päiväksi, minne meitä odotetaan, siis pyydettiin pöytäseuraa mukaan. :-) Me pidetään tyttö tarkoituksella mukana ystävänpäivänä, kun jotekin se on mukava, että hänkin on tärkeänä henkilönä mukana "juhlimassa." Muuten kyllä käymme kahdestaan ulkona ja vietämme paljon kahdenkeskeistä aikaa, eli tytär ei ole jatkuvasti mukana tietenkään. Ymmärtää hyvin, että haluamme kahdestaan käydä jossakin jne, mutta ystävänpäivisin on vaikeaa löytää lastenvahtejakaan, kun yleensä muutkin haluaa silloin jotakin erityistä. Isovanhemmat ei ole lähellä ja heitäkään en varmasti hennoisi pyytää ystävänpäivänä vahtimaan.

Vierailija
14/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan päätetty, että emme juhli ystävänpäivää. Meillä ei myöskään juhlita halloweenia.

Vierailija
15/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti kuudeksi aamulla töihinkin.. enkä ole kyllä muistanut ketään muutakaan

Vierailija
16/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousi aamulla lasten kanssa, siivosi tiskipöydän ja kun heräsin hän antoi lämpimän halauksen ja suukon sanoen: "Hyvää ystävänpäivää! Mä en nyt hankkinut sulle mitään..."

Mä leivoin mariannekakun ja juotiin yhdessä ystävänpäiväkahvit.

:)

Vierailija
17/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei oikein ole "meidän juttu". Juhlimme kyllä synttäreitä, hääpäiviä jne. mutta ystävänpäivän makuun emme jotenkin ole päässeet. Olemme menossa kylään.

Vierailija
18/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin asumme englannissa ja täällä tuo nyt vain on paljon yleisempää muistaa nimenomaan enemmänkin läheisiään.

st. vanlentines day ja sitä varten kaupat tursuaa kortteja ja lahjoja osoitettuna nimenomaan vaimolle/miehelle, tyttöystävälle/sulhaselle jne.

isoja kukkakimppuja, kuoharipulloja, suklaarasioita, kauniita alusvaatteita, koruja, tuoksuja jne hemmottuelulahjoja mainostetaan juuri kumppaneile annettavaksi.

minä sain ison tuoksulahjapakkauksen mieheltä, ja hän suklaapaketin, kirjan ja kortin minulta.

lapsetkin saivat meitlä pienet lahjapussit aamulla. ja sukulasiille läheteltiin kortteja ja pikkupaketteja aiemmin.

ihan kiva pieni muistaminen on mielestäni pelkästään kivaa, mutta eipä se että se jätetään välistä ouodksikaan kai tee.

täällä vaan se olisi kai aika kummallista.

Vierailija
19/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se pullaa tuo joskus kaupasta ihan muulloin ja minusta se on paljon mukavampaa

Vierailija
20/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdettiin koko perhe toistemme kanssa, ei mitään suurta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän