Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Friikit pinoon! Kertokaa rakennepoikkeavuuksistanne :)

Vierailija
14.02.2009 |

Kohtukeskustelun innoittamana: pinotkaapas mammat muitakin "valuvikojanne" :)

Minulta puuttui syntyessäni peräaukko kokonaan, mut piti siis "korkata" ;) Ja mulla on vain yksi munuainen.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan jalat auki vain max 90 asteen kulmaan. En koskaan enempää, vaikka harrastin jumppaa ja tanssia pienen ikäni. No, ei se ole oikeastaan elämääni sen kummemmin koskaan haitannut. Äidilläni on sama juttu.

Vierailija
2/54 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli pysyvien hampaiden vaihtuessa yläleuan etu- ja kulmahampaita kaikkia kolmin kappalein, töröttivät suussa peräkanaa ja ylimääräiset nyittiin pois.ei mitään haittaa jäänyt. Kaveriltani vaihtui viimeiset maitohampaat rautahampaiksi parikymppisenä ja yksi maitohammas on vieläkin nelikymppisenä tiukasti suussa,sitä ei ole poistettu koska rautahammastakaan ei ole siihen tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa yhtenä ja kynsien kohdalta erilleen.

yhdellä siskollani ei ole isovarpaassa keskellä niveltä ollenkaan.

Itse ole "täydellinen"

Niiden välissä on ihoa sen verran, että näyttää kun alkaisivat yhtenä varpaana ja jakautuisivat sitten kahdeksi. Ei aiheuta ongelmia, joten ei ole leikattu.

Vierailija
4/54 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuvarpaat ovat myöskin todella pikkuruiset ja kynnet niissä epämuodostuneet. Lisäksi mulla on kaksihaarainen pikkukieli :) Niin ja omituinen "vako" häntäluunpään vieressä, ja häntäluu on myös ikäänkuin ulospäin törröllään (kipeytyy esim vatsalihaksia tehdessä) Lapsellani on samanlainen vako takapuolessa, ja synnyttyään kätilö ensin epäili että olisi kaksi peräaukkoa.

Vierailija
5/54 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkurillit taipuu nimettömään päin ja ne on "notkeat"

Mulla näkyy magneettikuvissa luissa tummia alueita joita on tulkittu monesti reiäksi mutta ne on vain tummia alueita.

Mun kynnet alkaa kasvamaan kieroon jo tosi lyhyenä.

Ja mulla on ollut jalassa lasinsiru jo yli 20 vuotta.

Vierailija
6/54 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 35 vuotta, eikä edes heilu vielä! :)

Vierailija
7/54 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nimittäin noi pikkurillit kans ja kierot kynnet,varsinkin keskisormissa :)

JA lasinsiru oikeassa jalkapohjassa,meni joskus 2v iässä ja aina joskus hyvin harvoin se pistää siellä kun astuu jotenkin tietynlailla.

Vierailija
8/54 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan karmee mulkku.

Vierailija
9/54 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian löysät nilkat. Lapsillani molemmilla oli syntyessään pienet reiät sydämissä, jotka menivät itsestään umpeen, tosin en itse käyttänyt mitään aineita raskausaikana. Miehelläni myös sama "vika", joten ehkä perinnöllistä. Ei kuitenkaan ollut heille vaarallista, koska reiät niin pienet, ettei verenkierrollista haittaa niistä koitunut ja umpeutuivat itsestään.

Ei todellakaan mitään outoa tuossa!

Vierailija
10/54 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vahvasti perinnöllistä näköjään.

Ollaankohan mekin sukua?

Niin ja omituinen "vako" häntäluunpään vieressä, ja häntäluu on myös ikäänkuin ulospäin törröllään (kipeytyy esim vatsalihaksia tehdessä) Lapsellani on samanlainen vako takapuolessa, ja synnyttyään kätilö ensin epäili että olisi kaksi peräaukkoa.

Vierailija
11/54 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämessä sivuääni ja räpylävarpaat eli isovarpaasta kaksi seuraavaa varvasta molemmissa jaloissa melkeen kokonaan yhdessä.

Vierailija
12/54 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalla myös anus atresia ja yksi munuainen, myös sydänvika AVSD

Vierailija
13/54 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää vaan vanhalta näpyltä/punoittavalta ei-koholla olevalta luomelta.

Vierailija
14/54 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kasvoi kolmas rinta kainaloon aikuisiällä. Onneksi oli tosi pieni, leikattiin vaan pois, ihan hyvänlaatuista rintarauhaskudosta vaan. Joskus voi kuulemma kasvaa "kainalorintaan" nännikin, mulla ei sitä ollut.

Vierailija
15/54 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vino selkäranka, josta johtuen myös lantio vinossa.

siskollani löytyi "kaksonen" alaselästä. siskoni tuli raskaaksi jolloin hänen selässään alkoi kasvaa omituinen patti. se leikattiin, sisällä oli karvoja ja ihoa ja kynsiä, ei siis mitään oikeaa alkiota edes.

lapsellani oli reikä sydämessä, umpeutui noin kolmen kuukauden iässä itsestään.

Vierailija
16/54 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pienenä munuaisissa reikä (saatiin lääkkeillä kuntoon) ja eipä ole ikinä sitä sen jälkeen tutkittu mitenkään. Sit mulla on varmaan vähän ylitaipuvat nivelet.

Vierailija
17/54 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvo keskelle kitalakea hammas. Oli tehokas hienontaa ruokaa.

Ei vaan, se leikattiin pois. :)

Vierailija
18/54 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne 6. sormet olivat tosin ilman luuta; nahka ja kynsi vain. Napsaistiin pois.

Vierailija
19/54 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyi tällainen peräaukoton lapsi. En käsittänyt ollenkaan miten se on mahdollista.

Vierailija
20/54 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani on myös, niitä ei onneksi niin huomaa, ovat vähän kuin isoja luomia. Kuulemma aika yleisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän