Onko täällä puhuttu pahaa viimekertaisesta Satuhäät-parista?
Tapanahan on lytätä kaikki Satuhäät-pariskunnat, mutta löytyikö viimekertaisesta pariskunnasta jotain lynkattavaa? Mä kyllä keksin heti muutaman epäkohdan.
Kommentit (28)
miksi sulhasen perheestä ei puhuttu mitään?
Ties vaikka morsian olisi vaki palstailija...;)
Kuka aikuinen mies alkaa itkeä jonkun 85-vuotiaan papan sairastelua ja on tuntenut papan vasta vuoden? Ja ottaa päälle päätteeksi sen papan ja tuon morsiamensa sukunimen? Joku, jolla oma perhettä ei ole koskaan ollutkaan tai sellainen jolla muuten joku onneton lapsuus ja surkeat vanhemmat. Musta ihan tuntui, että se sulhanen ikäänkuin adoptoitiin siihen morsiamen isoon sukuun.
ja ihanat häät. Uskomaton suoritus morsiamelta olla niin hehkeänä noin pian synnytyksen jälkeen! Wau!
Ja se mies oli kyllä unelma. Kelpaisi.
Jotenkin samaistuin heihin, meillä hyvin paljon samantyyppinen perhe, kolme poikaa ja jopa ulkonäöltä huomasimme näyttävämme heiltä ja paljon muutakin samaa, hassu yhteensattuma :)
Ja ihana se kartano ja kaikki.
En mä ymmärrä kyllä miksi pitäisi kaikista keksiä jotain haukkumista?
Ehkä miehen perhe ei halunnut tulla ihan niin vahvasti julkisuuteen kuin morsiamen, ja onhan se ymmärrettävää. Ettei vaan joudu silmätikuksi täällä av:lla tai muualla ;)
Jotenkin samaistuin heihin, meillä hyvin paljon samantyyppinen perhe, kolme poikaa ja jopa ulkonäöltä huomasimme näyttävämme heiltä ja paljon muutakin samaa, hassu yhteensattuma :)
Ja ihana se kartano ja kaikki.
En mä ymmärrä kyllä miksi pitäisi kaikista keksiä jotain haukkumista?
Ehkä miehen perhe ei halunnut tulla ihan niin vahvasti julkisuuteen kuin morsiamen, ja onhan se ymmärrettävää. Ettei vaan joudu silmätikuksi täällä av:lla tai muualla ;)
Tästä juuri oli kyse. Sulhasen suku oli paikalla, mutta eivät halunneeet tulla kuvatuiksi;)
Kartanon omistaa Ehrnroothit, taitaa olla Göran Ehrnrooth.
Pöö