Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenkirppis....??! Mitä meinaatte?

Vierailija
13.02.2009 |

Mitä mieltä ootte; keskikokoinen kaupunki kyseessä. Olisiko tarvetta lastenvaate/tarvike -kirpputorille. Noin yleensä ottaen. Ei siis pöytä-systeemillä vaan niin, että myyjä ottaa myyntiin vain hyväkuntoiset tai uutta vastaavat ja ovat esillä kuin vaatekaupassa. Hinnat siis olisivat luonnollisesti tavanomaista kirppistä hieman korkeammat, mutta tavara taatusti siistiä ja vaatteet yhtä helposti löydettävissä kuin kaupassa. Ostaisitteko??? Toisitteko myyntiin??? Ideana siis, että myös myyjä pääsee helpolla, mutta ei nettoa aivan niin paljoa kuin perinteisellä kirpparilla. Tosin ei mene pöytämaksuakaan. Olisiko hyvä idea olla myös rinnalla uutta vaatetta myynnissä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuussa on? En oo kuullukaan vaikka koko suku siellä asuu. Huomenna lähetään Joensuuhun lomalle, niin vois tuollakin pyörähtää.

Vierailija
22/25 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vuoden verran on toiminut, joten varmaankin kauppa käy ainakin jotenkin. Jos liike olisi normaalien kulkureittieni varrella, niin piipahtaisin varmaan silloin tällöin. Ei kuitenkaan ole, joten olen käynyt vaan kerran, kun etsin käytettyjä vaunuja. Vaunujen kohdalla pääduin ostamaan spr:n kierrätystavaratalosta, jossa vastaavat vaunut maksoi noin neljänneksen.

Kai noille löytyy oma asiakaskuntansa. Itse käytän tavallisia kirppareita, kun myyn samalla muutakin kuin lastentavaraa, ja saan paremman tuoton. Myös ostajana olen pihi, ja käyn taviskirppiksellä, mistä ostan vaan tosi löytöjä (esim. 3-vuotiaani tän talven hyväkuntoinen kosteussuojattu haalari (Jonathan) maksoi 3 €...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Kangasalla lastenkirppis PuotiKuu, joka toimii normaalilla pöytävuokrasysteemillä ja on tarkoitettu vain lastenvaatteille ja -tarvikkeille. Kauppa on ulkoasultaan aivan kuin mikä tahansa lastenvaateliike ja olen saanut valtavasti kiittävää palautetta kaupan viihtyisyydestä ja siisteydestä. Olen luvannut asiakkailleni huolehtia heidän pöytänsä järjestyksestä ja lupaukseni on myös pitänyt. On hieman enemmän hommaa kuin vain kassan takana seisoskelu, mutta kannattaa !!!!

Puodissani myydään myös makeisia ja jonkin verran uutta lahjatavaraa(lapsiin liittyvää) sekä leluja.Tulevaisuudessa olen laittamassa myös pienen kahvipisteen. Lapsille on myös oma leikkinurkkansa äitien ostosreissua helpottamaan

Tsemppiterveisin Liisa Lehtonen (puotikuu@gmail.com)

Vierailija
24/25 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ainakaan Leppävaarassa ja Mankkaalla ole sitä lastenvaatekirpparia oo näkynyt.

Kuopiossa on sellainen, toimii kuulemma hyvin. Minä myös olen mietiskellyt samaa, mutta en sitten tiedä onko rohkeutta laittaa ko. liike pystyyn

Vierailija
25/25 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikapoo on tainnut lopettaa, samoin Leppävaaran ja Mankkaan lastenkirpparit, tuo Päivin puoti on minusta pohjanoteeraus. Krunikassa en ole käynyt.

Kuopiossa olen kuullut olevan lastenkirppiksen, joka toimii hyvin. Itse olen miettinyt samanlaista liikeideaa, mutta riittääkö rohkeus toteuttaa se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan