Te jotka tienaatte alle 2000€/kk, ammatti ja työpaikka?
Kommentit (26)
ja työpaikka iso suunnittelutoimisto, jossa insinöörit tienaa pitkästi yli 4000€/kk
Asutaan vuokralla kun juuri myyytiin edellinen asunto pois. Lapsia kaksi.
Toimisto-assistentti ja työpaikka iso suunnittelutoimisto, jossa insinöörit tienaa pitkästi yli 4000€/kk
Jatkan vielä mun palkka on komeesti alle kakstonnia ja korotusta en saa, lapsia kaksi ja ei miestä... rahat on loppu aina viikkoa ennen tilipäivää, vaikka kuin kitkuttaa kituu.
Vaatteet pitää olla siistit ja edustavat ja kuitenkaan mulla ei ole varaa ostaa uusia työvaatteita, kaikki rahat menee laskuihin ja ruokaan, sekä pariin lasten harrastukseen
mies rakennusmies, omakotitalo, viisi lasta.
Onnea:)
Mutta millä kummalla elätte?
Täällä ei ole kuin lääkäreitä, DI:jä, maistereita ja lisensiaatteja. Plus joitakin onnekkaita (tradenomeja, rivi-inssejä huippuhommissa).
3000 tällä palstalla on pieni palkka, jollekin 1600 eurolle nauretaan ja säälitään...
Kaupungin ylläpitämässä puistossa töissä.
Mulla on myös mies, joka tienaa. Asumistukea ei saada, lapsilisät tulee enää kolmesta lapsesta. - 2
Ja kaikki ilmeisesti kotihoidossa, joten ei mene hoitomaksuja. Ja asumistukeakin saattaa saada.
kun mulla lähärinä palkka 2280+ lisät. Alipalkattu olen, mutta niin olette tekin! Ja millä koulutuksella!
Kiinteistähuolto firma on työpaikkana eli kerrostalojen yleisiä tiloja siivoan ja autan myös joissain pihan huolto töissä.
Asun omassa kerrostalo huoneistossa 2 lapsen kanssa.
päiväkodissa, koulutuksella. omakotitalo ja ensimmäinen lapsi tulossa.
Merkonomi, 2 lasta, rikas mies ja rivari.
bruttopalkka jää himpun alle 2000...