onko varma huijari jos pyytää tavarasta alle puolet sen arvosta? samaisella sivulla
moni myy samaa tuotetta, sen ihan oikealla hinnalla. Googletin hänen tietonsa eikä löytynyt mitään ihmeellistä, on ostellut ja myynyt.
Suostuu postiennakkoon, onko minulla tässä nyt jokin riski jos ostan? yli 50 eurosta kyse kuitenkin
Kommentit (2)
varmaksi ei voi koskaan sanoa, netissä on niin paljon huijareitakin, mutta myös niitä jotka luopuu tavarasta kunhan pääsee siitä eroon.
Minä myyn aina tavaraa tosi alhaisillä lähtöhinnoilla, viimeksi meni 140e arvoinen haalarisetti vain 40e (lähtö 10e)ja täysin uuden veroinen kerran päälle koitettu. parempi kuitenkin että meni kuin että varastossa seisoisi.
Nyt kauppaan 200e arvoista settiä ovh hinnaltaan ja lähdöksi pistin 20e, itse olen tavarat saanut ostettua-40% kaupan ovh hinnasta joten sekin ehkä vaikuttaa.
EN kuitenkaan koskaan tuijottele varsinaisesti jonkun tavaran arvoa jos jotain myyn ja haluan päästä siitä eroon tilaa viemästä....
Netin tulon myötä varastetulla tavaralla on ihan ennen näkemättömän laajat markkinat...