Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä onnistunut "tehdä" tyttö tai poika ja millä neuvoilla? (ov)

Vierailija
12.02.2009 |

Esim. onko toiminut se, että jos rakastelee pari päivää ennen ovulaatiota, eikä ovulaation aikaan on tullut tyttö ja jos rakastelee juuri ovulaatiopäivänä on tullut poika.

Ehkä nämä on jotain uskomuksia, mutta olisi hauska kuulla miten ovat pitäneet paikkaansa.

Itse odotan poikaa ja aikalailla ovulaation tienoilla ollaan sekstailtu. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin oli neuvo että aloitetaan tytön tekeminen ensin 5 päivää, sitten 4 päivää jne aikaisemmin kunnes tärppää. Itse aloitin 2 päivää aikaisemmin.

Keskimmäisestä meni 6 viikkoa raskautua, tytöstä sitten hieman kauemmin, 8 kk.

Meinas usko loppua, ettei tyttöä meille tulekaan ja meinasin juuri luovuttaa kun testi näyttikin viivaa.

Epäilen että mulla tyttö nytkin mahassa, on tosin vahinkolaukaus, ei suunniteltu.

Vierailija
2/4 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivulla "in-gender" on runsaasti ohjetta asiaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä tilaamaan netistä tohtori Shettlesin kirjan "How to Choose the Sex of Your Baby".

Meillä näin

- pojat tehty aina ovulaatiopäivänä (luultavimmin, ainakin hyvin lähellä ovulaatiohetkeä)

- ainakin osa luultavasti takaapäin

- ja nautintoa naisellekin.. :-)

Tytön teko ei ole yhtä mukavaa

- tehty n. 1,5 pv ennen ovulaatiota (meni vähän turhan lähelle ovulaatiopäivää kun ovuloinkin aikaisemmin, joten luulinkin että poika tulee)

- juotu karpalomehua, syöty jonkin verran in-gender suosittamia lisäravinteita (olikohan magnesium ja jotain) - tosin hyvin epäsäännöllisesti joten epäilen näitä

- emättimen pH tulee olla matala (voi tarkastaa apteekista saatavilla pH-liuskoilla. Laimealla sitruunamehulla voi varovasti vähän huuhdella ennen yhdyntää, vaikka ei kyllä suositella - voi tulla hiivatulehduksia)

- miehen pitää jättää "lasti" mahdollisimman emättimen alkupäähän, ei syvälle

- ja ei orgasmia naiselle :-(

Vierailija
4/4 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempia siittiöitä eli on myös hyvin riippuvainen siitä.