Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuin rikkomaan kaikkea sosiaalista sopivuutta. Olen loppuiäkseni merkitty

Vierailija
11.02.2009 |

nainen :/

Vaikka en rikkonut mitään lakeja, näitä tekoja ei tulla hyväksymään koskaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen :/

Vaikka en rikkonut mitään lakeja, näitä tekoja ei tulla hyväksymään koskaan.

Vaikka et lakia rikkonut niin uskon että ajan kanssa ihmiset unohtavat vaikka ei siltä juuri nyt tunnu.

Vierailija
2/5 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaako sinua?

Joskus on vaan elettävä tekojensa seurausten kanssa. Monet meistä ovat tehneet sellaista mitä ei hyväksytä eikä tarvitsekaan hyväksyä, mutta ei sen tarvitse merkitä sitä että olisi ihmisenä koko loppuikänsä kaikkien mielestä aivan epäkelpo. Mulla on ystävä joka on tehnyt samoin kuin sinä ja vaikka paheksunkin toki syvästi sitä, että mennään tekemään lapsia muiden kanssa vaikka ollaan vielä naimisissa, siitä aiheutuu niin paljon murhetta kaikille asianosaisille, enkä voi sitä hänen tekoaan hyväksyä niin kyllä hän on mulle ystävä edelleen. Ja lapsihan on ihan ihana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sille nyt enää voit... Älä anna tämmöisen asian häpeämisen hallita koko alämääsi ainakaan kovin kauaa, elämässäsi on ja tulee olemaan paljon hyvää, jatka niillä palikoilla mitkä sinulla on.

Itse varmaan tämmöisessä tilanteessa kyllä vaihtaisin paikkakuntaa, ystäväpiiri varmaan vaihtuisi "kuin itsestään" myös... Sitten aloittelisin uutta elämää uudessa paikassa, saisin uusia ystäviä jotka hyväksyisivät minua ja elmäni semmoisina kun ne ovat.

Tyhmästi tehty mutta tsemppiä kuitenkin.

Vierailija
4/5 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun, paljonkin. Mutta ehkä vielä enemmän sitä, etten uskaltanut päättää avioliittoani aiemmin normaaliin tapaan, kun rikki se oli menossa muutenkin.

ap

Vierailija
5/5 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on häpeää. jota kannan aina mukanani. Pitäisi osata päästää irti ja antaa olla, kuten tuossa neuvottiinkin.

Ja muista, että Raamatunkin mukaan ihminen on erehtyväinen. Siksihän meidät karkoitettiin paratiisista. Mutta Jumala lupasi meille anteeksiannon ja armonsa, ihan jokaiselle.

Käy vaikka tunnustamassa syntisi papille, ihan oikeasti, vaikka et mikään uskovainen olisikaan. Hän tulee kertomaan sinulle tämän saman.

Siunausta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi