Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi vatsaystävällisempää, parsa- vai kukkakaali?

Vierailija
11.02.2009 |

Poika on nyt maistanut perunaa, bataattia ja porkkanaa, seuraavaksi ajattelin tehdä perunasta ja jommasta kummasta kaalista sosetta. Kumpi olisi parempaa?

Ja voiko pakastemaissia käyttää vauvan soseisiin, onko niissä mitään ravintoaineita jäljellä? Maissia on vähän hankala tuoreena saada...

Kiitos vastauksistanne! :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eisiinä taida merkittävää eroa olla - mutta monet pitävät kukkakaalin makua vähän miedompana. Ehkä se olisi harkitsemisen arvoinen peruste.

Kyllä pakastemaississa ravintoaineita tallessa on, mutta miten ajattelit saada ne soseeksi?

Vierailija
2/4 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalissa ja sipulissa on aina se suuri mahdollisuus, että käyvät mahaan

Pakastemaissista en tekisi sosetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ette suosittele niinkö? Olen nyt ihan vallan innostunut tästä soseiden tekemisestä, esikoiselle en juurikaan silloin kuusi vuotta sitten tehnyt.

Mitähän sitä seuraavaksi sitten laittaisi, jos ei se maissi käy. Siis noiden kaalien jälkeen...

Ap

Vierailija
4/4 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakaalista tulee herkemmin ilmavaivoja. Tosin itse olen antanut vauvalle noita aika samoihin aikoihin, eikä mitään ongelmia ole ollut. Vauvat on tietenkin hyvin erilaisia sietokyvyssään. Kukkakaali kannattaa lisätä bataatin sekaan, perunan kanssa ei ole meillä mennyt kauhean hyvin. Bataatti on makeampi, joten sopii paremmin aika tympeän makuisen kukkakaalin kanssa. ;)

Jostain luin kerran, että pienten lasten suolisto käyttää pakastevihannekset tehokkaamin hyväksi kuin raakojen, johtuu siitä, että pakasteissa rakenne on jo valmiiksi hajonnut.