mitä tehdä, kun olen alkanut seurustelemaan miehen kanssa ja kaikki on ihan ok
Syy: hän on ihan hirveän säästäväinen. Tekee töitä ja asunto on velaton, mutta ei laita rahojaan vaatteisiin. Jos pystyt elään nuukan miehen kanssa, niin eihän se välttämättä mikään ongelma ole. Jos taas sinun on tärkeää laittaa reilusti rahaa vaatteisiin, autoihin ja huonekaluihin, niin ei ole sinua varten.
Kommentit (6)
Jos miehen tyylitaju on tärkeintä tai ainakin sellainen asia, minkä miehelle ehdottomasti haluaisit, niin mies ei varmaan ole sinulle se oikea. Mutta jos se on asia, jonka kanssa voit elää, niin eiköhän se ole asia, joka jossain määrin voi korjaantuakin. Minua itseäni tuo ei yhtään haittaisi.
Mutta toisaalta en hyväksy sellaista ajattelua, että kuvitellaan, että toinen voidaan muuttaa. Moni mies varmaan hyväksyy, että puoliso ostelee vaatteita, mutta ei sitä voi asettaa ehdoksi suhteelle.
ja suurinpiirtein tältä vuosikymmeneltä.itselläni ei ole edes autoa, ja asun vuokralla. ap
Jos luulet että tässä vaiheessa (tyyliin ootta seurustellu enemmänkin kuin sen kaks vko;) niin ostaa kasapäin vaatteita joululahjaks! Jotain ihan peruskamaa H&M:stä tai Seppälästä. Tää on ihan perkeleen hyvä idea mielestäni sun/teidän tilanteeseen ;)
Mä aioin mennä hakemaan pari T-paitaa& pari pitkähihaista...vaikka asiat eivät nyt noin huolestuttavalla tilassa ookkaan;)
meette alennusmyynteihin yhdessä. Käännä asia siten, että itse tarvitset uusia vaatteita. Sitten siinä huomaamatta oman shoppailusi lomassa löydät aivan upeasti miehelle istuvia vaatteita ja kun mies myöntää sinun olevan oikeassa, toteat, että nyt pannaankin sunkin vaatekaappi uusiksi.
Jos ei sittenkään vinkkiä tajua, vaan edelleen kulkee rytkyissä, niin mieti tahdotko tosiaan.
Luuletteko etten sitä olisi jo kokeillut. Eli uudet vaatteet ovat luultavasti käyttämättöminä komerossa siihen saakka, kun niistäkin voi sanoa että ovat vuodelta 1 ja 2. ap
paitsi, etten pidä hänen vaatteistaan. Ne on kamalia, vuodelta 1 ja 2, osa reikäisiä. Asia vaivaa kamalasti, vaikka muuten miehestä pidän ja muut asiat ovat ok.