Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mulle käy aina näin?

Vierailija
10.02.2009 |

Olen kahden ihanan lapsen äiti joka oli täysin sitä mieltä, että kaksi lasta on hyvä. Aloitin viime heinäkuussa uudessa työssä ja sain alkuun vuoden sopimuksen. Vauvakuume iski kuitenkin ihan puskista, mutta mies ei ajatukselle vielä lämmennyt. Ihanne olisi jos mies näyttäisi vihreää valoa ja yritys voitaisiin aloittaa heti kun minun työsopimus on uusittu.

MUTTA, tilanne on nyt se, että saatan olla jo raskaana. Kuukautiset ovat muutaman päivän myöhässä, rinnat kipeät ja maidon tulo on loppunut kokonaan (imetyksen olen lopettanut jo reilu vuosi sitten). Tein eilen testin joka oli puhdas nega ja tänään uuden samanlaisen testin joka oli myös nega, mutta punersi kuitenkin toisen viivan kohdalta.

Vaikka kolmannen lapsen haluankin, en halua sitä vielä nyt! Enkä missään nimessä halua lasta ilman, että mieheni sitä myös haluaa. Ehkäisynä meillä on ollut vain keskeytetty yhdyntä, jonka tiedän itsekin todella huonoksi ratkaisuksi. Kolme vuotta ollaan silti sillä pärjätty.

Jos nyt testi näyttäisikin positiivista, niin miksi? Miksi juuri nyt?

Toivon ja rukoilen, että kuukautiset alkavat pian! Kolmas lapsi on tervetullut sitten kun mieskin sen haluaa ja työkuviot ovat vähän vakaammalla pohjalla.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulle on käynyt aiemmin?

Ja eihän sulle nytkään ole käynyt mitään :D

Vierailija
2/28 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, rukoilisit ennemmin sitä että voisit kantaa vastuun löperöstä ehkäisemisestä yhdessä ukkosi kanssa ja ottaa vastaan mitä tuleman pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin petti ehkäisyrengas. En oikein usko, että mies uskoo toiseen vahinkoon. Ja kyllä me tiedetään kuinka tyhmä tuo "ehkäisy" on, mutta miksi vahingot sattuu aina kun alan kuumeilemaan lasta? Pari vuotta olen sanonut ettei meille tule enempää lapsia ja mitään vahinkoja silloin sattunut!

t.Ap

Vierailija
4/28 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin tyhmää, jos siihen alkaa on näyttänyt vihreää valoa ja komeasti lapsen tulolle

Vierailija
5/28 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin petti ehkäisyrengas. En oikein usko, että mies uskoo toiseen vahinkoon.

t.Ap

Eikö sun miehes tiedä miten niitä lapsia tulee? Ei ehkäisyä=>lapsi

Vierailija
6/28 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä aborttia mieti, se ei ole edes vaihtoehto. Mutta ajankohta on vain nyt todella huono!

Ja en mä edes välttämättä ole raskaana, ja sitä mä tässä eniten toivon!

Vierailija
7/28 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

cause you might get it? Olet esittänyt Elämälle toivomuksen ja Elämä toteuttaa sen. Ei Elämä piittaa siitä, mikä on sun mielestä sopiva ajankohta. Teit tilauksen ja se otettiin vastaan ja toimitus on tulossa.

Vierailija
8/28 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

cause you might get it? Olet esittänyt Elämälle toivomuksen ja Elämä toteuttaa sen. Ei Elämä piittaa siitä, mikä on sun mielestä sopiva ajankohta. Teit tilauksen ja se otettiin vastaan ja toimitus on tulossa.

No tulevat päivät sen näyttää! Jos raskaana olen niin ilola otamme lapsen vastaan, kunhan alkujärkytyksestä selvitään.

t.Ap

Vierailija
9/28 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla mihinkään tyytyväisiä.

Vierailija
10/28 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on ihana, vaikka se oliskin syntynyt vähän väärään aikaan. Mistäs sen tietää, vaikka ajankohta olis vuosien perästä tarkasteltuna mitä sopivin. Mehän ei aina tiedetä, jos vaikka sairaus tai puolison kuolema vie lastensaantimahdollisuudet. (Anteeksi kun mainitsen näin synkkiä asioita mutta mä uskon, että vauvat ei tule tänne sattumalta.)

Vierailija
11/28 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisi ???

Vierailija
12/28 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se mies nyt tajuaa kuitenkin, että tuolla "ehkäisymenetelmällä" on aika iso riski tulla raskaaksi? Tai mahdollisuus, miten vain? Eikö keskeytetyssä yhdynnässä sitä paitsi mies ole siinä pääosassa, että missä vaiheessa keskeytetään...? Ethän sinä juuri siihen voi vaikuttaa? Ja millaisia "tippoja" mies on päästellyt ennen keskeytystä..? ;) En oikein nyt ymmärrä mitä miehesi pitäisi saada uskomaan..? Että keskeytetty yhdyntä on epävarma ehkäisy?

Joka tapauksessa tsemppiä. Kyllä te siitä selviätte hyvin, vaikka raskaana olisitkin ja vaikkei ajankohta olisi paras mahdollinen!

Vierailija
13/28 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista!

t.Ap joka lähtee nyt nukkumaan

Vierailija
14/28 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet nyt kyllä ongelmaa asiasta, joka ei ole ongelma. Ei mies voi olla niin tyhmä, ettei tiedostais raskauden mahdollisuutta tuolla "ehkäisyllä", ja jos kerran kolmonen on haaveissa, niin muutama kuukausi ennemmin tai myöhemmin on aika sama.

Sitten, kun se vauva on sylissä, niin takuulla tuntuu siltä, että juuri hänen pitikin teille tulla :-)

Vierailija
15/28 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otatte sen lapsen vastaan, mikä tässä sitten on se ongelma???

Vierailija
16/28 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten niin ap "ei usko, että mies uskoo toiseen vahinkoon"???

Voisitko, ap, selventää, mitä tällä tarkoitat? Jos teillä on ollut ehkäisykeinona keskeytetty yhdyntä, joka on pettänyt (yllätys yllätys), niin mihin osaan tästä mies ei usko? Miten sinä voisit olla mitenkään enempää vastuussa raskaudesta kuin hän? Päin vastoin, eikö mies ole se, jonka tässä "ehkäisymuodossa" kuuluu keskeyttää ennen ejakulaatiota eli vetää tavara ulos?

Miten sinä olisit voinut "huijata" itsesi raskaaksi?

*ei ymmärrä*

Vierailija
17/28 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukkosi on niin tyhmä, että käyttää ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää, niin silloin hän on kyllä raskauteen yhtä "syyllinen" kuin sinäkin. Ehkä ukkosi pitäisi mennä jollekkin biologian kertauskurssille. Ja sinun myös.

]

No tulevat päivät sen näyttää! Jos raskaana olen niin ilola otamme lapsen vastaan, kunhan alkujärkytyksestä selvitään.

t.Ap

Vierailija
18/28 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme miehen kanssa seurustelleet 7,5 vuotta alkuun ehkäisynä keskeytetty yhdyntä ja nyt 2 vuotta yritystä... eikä mitään tulosta, ei edes "vahinkoa"! =(

Vierailija
19/28 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamatta, et ole voinut salaa poistattaa kierukkaa, et ole voinut edes puhkoa kondomia - kun sellaisia ei ole käytetty.

Ehkä sinun pitää vain rauhoittua tuon raskausasian kanssa, odottaa raskaustestille otollista aikaa ja sitten vasta tuumata, kuka uskoo ja mitä.

Vierailija
20/28 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en varkain ilman toisen suostumusta lähtisi pelleilemään asian kanssa. No jokainen tyylillään. Jos mies ei sitä lasta halua, niin usein miehet ratkaisevat asian eroamalla. On naisia joiden kanssa on todella yhteiset sävelet.