Koop on uusi Jääskeläinen!
Ei voi olla totta, että siitä yökerholaulajasta tulee Idols voittaja. On niin väärin, että Pete tippu. Ikikuuna päivänä en Koopin levyä ostaisi, mutta Peten ja Annan levyjä voisin harkita osatavani.
Kommentit (22)
mä en ole moneen vuoteen pahemmin ostanu levyjä mutta nyt voisin koopin levyn mennä ostaa
Koop sitä vastoin vetoaa lasten äiteihinkin, joten sillä lienee enemmän kannatusta kuin jollain teini-idoli Petellä.
Kyllä minä voisin Koopin levyn ostaa...on niin karismaattinen ja hurmaava....lauluäänikin on mahtava!
Ei ne kumpikaan tule myymään levyjä niinku Pete.Nyt on äidit äänestänyt ja totuushan on et ne nuoret niitä levyjä ostaa joten floppi tulee voittajan levy olemaan...
kuin viime vuonna Ari vs. Anna. Luulenpa, että Anna saa paljon ääniä Pete-faneilta, koskapa Anna on niiiiin teinipissisidoli, mutta ei taida äänet riittää, kun saldoraja menee umpeen.
Toisaalta Koop on paljon kypsempi kuin Jääskeläinen ja sen lauluäänellä ja aksentilla voisi olla markkinoita rajan ulkopuolellekin.
olen ihan äimänä että se iskelmä laulaja koop pääsi finaaliin. nyt on kaikki keski-ikäiset naiset villiintyneet ja äänestäneet kooppia. mun mielestä idols on juuri nuorison kisa eikä mikään humppa kisa.
ja toiseksi en tajua mikä koopissa on hyvän näköistä..
kalpea, ruma hampainen, mollo silmäinen. mulla tulee auttamatta mieleen sään pieksemät jääkiekkoilijat jotka myös ovat mielestäni tosi epämiellyttävän näköisiä
tykkää Petestä yli kaiken! Harmi, kun tippui, mutta eiköhän hänestä vielä kuulla.
olen ihan äimänä että se iskelmä laulaja koop pääsi finaaliin. nyt on kaikki keski-ikäiset naiset villiintyneet ja äänestäneet kooppia. mun mielestä idols on juuri nuorison kisa eikä mikään humppa kisa.
kalpea, ruma hampainen, mollo silmäinen. mulla tulee auttamatta mieleen sään pieksemät jääkiekkoilijat jotka myös ovat mielestäni tosi epämiellyttävän näköisiä
Pete tekee levyn joka tapauksessa ja kun ei voita, ei ole niin suuria rajoituksia. Ei se Pete minnekään häviä, on sen verran lahjakas nuori mies. Koopin levyn tulen ostamaan, mutta esim. Kallen levyä en osta edes lapsilleni, kuten en ostanut Antti Tuiskuakaan ( tytöt ostivat kyllä itse ).
tainnu av-mammat olla eilen sekaisin ja luulivat äänestävän iskelmäkisassa, ku Koopin jatkoon äänestivät, hyi helv...
ja palasi luokanopeopintojen pariin. Myöhemmin ryhtyi sitten sääveikkaajaksi.
heikinkin kanssa tuli riitaa musatouhujen takia. Valitti myös, että levy tehtiin 3 vrk:ssa, ei saanut laulaa uudelleen biisejä, saati valita niitä. Voisi kuvitella myöhemmin tekevänsä gospel tai joululevyn.
Olet varmaan vielä oikein ylpeä jälkikasvustasi, joka osaa jo pikkukakkos-iässä nimitellä.
Lapseni mielestä hän on nössö...
Koop on hyvä laulaja, mutta pidemmän päälle kukaan ei jaksa kauaa kuunnella hänen balladejaan. Hänestä tulee uusi Jääskeläinen. Anna taas joutuu kilpailuun eesim. Abreun kanssa. Kuten Iltasanomien Kyttääjä-blogissa kirjoitetaan, sekä Koop että Anna ovat ilmoittaneet haluavansa tehdä omanlaistaan musiikkia, eikä se ole mitään suuren yleisön musiikkia. Petestä kuullaan vielä, Koopista ja Annasta en ole ollenkaan niin varma.
(esim. Vesa Suonto oli parempi kuin Koop),ei ole Koop kyllä mikään isojen areenojen mies. Se tullaan näkemään jo jäähallissa. Epävarma eikä osaa ottaa yleisöään. Mutta tällä tuloksella tuontantoyhtiö saa pumpattua eniten rahaa: Annaa ja Koopia kannattaa vuoden ajan Idols-leima ja heistä saadaan maksimaalinen hyöty, sen jälkeen juuri kukaan ei muista heitä ja ura jää siihen. Pete taas tulee menestymään ilman finaalipaikkaakin pidempiaikaisesti.
Peten 37v. fani
varmaan siksi kun se halusi veljensä Heikin joka esiintymiseen ja biisiin mukaan.
Ilkka oli uskis, joka ei sopeutunut keikkaelämään. Se varmasti yksi syy, miksi ei pärjännyt.
Ei karismaa, ei lauluääntä, ei oikein mitään. Paljon vaan säälin kerjäystä ja sen verran bisnesvainua, että ymmärtää "rokahtavan", munattoman iskelmän vetoavan keski-ikäisiin, elämästä luopuneiden perheenäitien sydämiin.
Petellä on kaikki, mitä rokkikukolta vaaditaan. Ja varmasti putoaminen oli Peten onni. Nyt ei tartte karistella "idols-voittajan" mainetta pois, vaan voi alottaa lähes puhtaalta pöydältä. Peten putoaminen oli idols-formaatin vahinko, Jokainen fiksu näkee nyt vihdoinkin, ettei kukaan oikeasti varteenotettava laulaja/artisti voi ohjelmaa voittaa. Ensi vuoden karsinnoissa nähdään enää teinipissiksiä ja tangokuninkaita.
kalpea, ruma hampainen, mollo silmäinen.
En olisi kyllä Peteä pudottanut, mutta kyllä mieluummin Koopia kuuntelen.
T. Keski-ikäinen (24v.)
Aivan varmasti ostan hänen levyjä. Eilen jopa vitsailin miehelleni, että mitä jos laittaisin Koopin kuvan seinälle :). Pete on ärsyttävä.