Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellään kokemusta Citroen Picassosta?

Vierailija
10.02.2009 |

Olisi vm. 2006, vähän ajettu tarjolla...en ole vielä käynyt koeajamassa.

Lapsia on 2; toinen kaukalossa ja toinen käyttää sellaista junioristuinta josta saa pelkän korokkeen myös. Eli takatilaa pitäisi olla, mutta kai tuohon autoon nyt 2 lasta mahduttaa...?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli Picasso. Kyllä sinne takapenkille 2 istuinta menee ihan hyvin. Aikuiselle takapenkki on kyllä epämiellyttävä istua, pylly viistää maata ja penkki on kova. Etupenkit on ok. Erikoista Picassossa on myös, että istuu ajaessaan korkealla ja sivuikkunat tulevat kummallisen alas. Tavaratila on loistavan suuri. Muuten vähän sellanen pikkusievä raskalainen auto, jossa paljon muovisia pieniä säilytyslokeroita ja vaihdekeppi hassussa paikassa.

Vierailija
2/6 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sellanen pikkusievä raskalainen auto.

Ranskalaisilla on tyylitajua autojenkin suhteen. Toisin kuin saksalaisilla. Nyt on tosin tullut pari kohtuullisen näköistä saksalaistakin markkinoille, mutta ne painiikin hinnaltaan ihan eri luokassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meil on ollut saksalaisista autoista Audi A6, no tietysti hinta ihan eri, kun tuossa Picassossa, mutta kyllä audin sisältäkin näki, että on kovammalla rahalla sisustettu ja sisustus oli kestävämpi. Picasso oli täynnään muovista pikkukrumeluuria, joka hajoaa helposti. Sitä tarkoitin, kun sanoin Picassoa pikkusieväksi Ranskalaiseksi. Nyt meillä on Chryslerin Voyager ja siitä puuttuu kyllä kaikki ylimääräinen krumeluuri, eurooppalaisten autojen jälkeen tuntuu melkein kolkolta.

vähän sellanen pikkusievä raskalainen auto.

Ranskalaisilla on tyylitajua autojenkin suhteen. Toisin kuin saksalaisilla. Nyt on tosin tullut pari kohtuullisen näköistä saksalaistakin markkinoille, mutta ne painiikin hinnaltaan ihan eri luokassa.

Vierailija
4/6 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusauton näköinen. Sen sijaan olen ollut oikein mukavan Voyagerin kyydissä. ;-)

Vierailija
5/6 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolis edes ilmatteeksi.

Vierailija
6/6 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen henk koht kyllä pidin meillä enmmän siitä A6 Audista, kuin tästä nykyisestä Chrysler Voyagerista, mutta makuasioitahan nää on. Se meidän Picasso jäi kyllä muovisuudessaan kauas näiden jälkeen(se oli mun kauppakassi, mies ei halunnut sillä ajaa), mutta eihän sitä voi Audiin verratakaan, koska on hinnaltaan ihan toisessa luokassa.