Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut naapuriin. Tosissani ihastunut.

Vierailija
10.02.2009 |

Silmäni rupeavat säihkymään hänet nähdessäni. Mahassa tuntuu. Olen yhtä hymyä ja tuntuu niin jännittävältä. Miehen katse on aina lämmin. Mutta tästä tunteesta pitäisi päästä eroon. Molemmat varattuja. Kun pystyisi asennoitumaan pienenä flirttinä vaan.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan niin ihana. Hehkun :)

ja aion jatkaa flirttiä, varovaista.

ap

Vierailija
22/38 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ongelmia seuraa, jos paljastan sen muille. En tietenkään halua loukata ketään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin jos minun miestäni (joka on ystävällinen ja kiva yleensäkin monille ihmisille) yrittäisit vongata, niin voin vannoa, että pitäisin sinua vihollisenani numero yksi.

Varmasti tulisit huomaamaan, että iskit silmäsi väärään varattuun mieheen. Että siinä sulle neuvoja.

Vierailija
24/38 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka mieheni selkäsi takana sinua myöskin halveksii. Painu h..iin rikkomasta muiden perheitä!

t. sen naapurin vaimo

Vierailija
25/38 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei silmät kiilu!

Vierailija
26/38 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon muustakin, kuin vain sinun omasta ihanuuden tunteestasi?!?!

Tajuatko, kuinka se vaikuttaa siihen naapurin perheeseen? Tai omaasi, kun miehesi touhusi huomaa - ja varmasti on myöskin jo huomannut?

Vierailija
27/38 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kannattaa joo yrittää mennä sotkemaan kaksi liittoa _ohimenevän_ ihastumisen tunteen takia. HItto miten tyhmä ämmä, anteeksi vaan. _Rakkaus_ on kuitenkin se, jolla ne _liitot_ on rakennettu, ja pieniä ihastumisia voi tulla ja mennä -niitä kun ei vaan kannata paisutella.

Että mä inhoan noin itsekkäitä ihmisiä! Sitten parin vuoden päästä itketään yh:n elämää ja toivotaan että oltais oltu fiksumpia, eikös vaan.

Vierailija
28/38 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han on vain ihastunut. Se on ihan eri asia kuin perheen rikkominen. Sitä paitsi eivät ne teidän perheenne rikki mene, jos miehenne ja te itse pidätte siitä huolen.

t. se joka kirjoitti, että ihastuneena flirttailu on riskaabelia.

Vierailija
29/38 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teilla on kotona kaikki hyvin,niin silloin tuskin haittaa vaikka miehenne

kerran ihastuukin toiseen,mutta kysymys kuuluu -hyokkays vastauksienne perusteella- onko kaikki hyvin???

ja ap,nauti kaikin rinnoin,tunteita ei pysty hallitsemaan,ja ihastus hiipuu aikanaan,

mutta tekoja voi hallita.. tarkoitan siis etta pieni viaton flirtti ei kaada kenenkaan liittoa jos liitot onnellisia,mutta siis asia kannattaa pitaa silmapeli tasolla.

joskus voi kylla kayda niin etta asiat menee pidemmalle, -en tarkoita etta tassa tapauksessa menee,huom!!!-, mutta silloin se on kylla tarkoitettu niin etta kaksi

ihmista on loytaneet toisilleen sopivammat ihmiset!!! ja tarkoitettu myos se etta

vanhat liitot on jo katsottu loppuun asti.

Vierailija
30/38 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen on ala-arvoinen ....., joka yrittää varattua miestä vietellä. Mutta joissakin naisissa on tyyliä ja kaunista luonnetta ja joissakin vaan ei ole.

Itsesi vaan nolaat, ap. Keskity omaan mieheesi (jota kyllä säälin) tai eroa ja etsi itsellesi joku uusi vapaa mies.

Vierailija
31/38 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveaa sattimista,vaikka ap on puhunut vain ihastuksesta,ei mistaan

muusta,ja silmapelissa ja pienessa flirtissa nyt ei ole mitaan pahaa,

kellepa se ei tulisi elamassa eteen... ettehan te moralisoijatkaan ole loytaneet

miestanne pitamatta edes silmapelia..

itse olen kova ihastumaan ja vaikka ollaan oltu 14 v yhdessa,niin on siihen

mahtunut ihastumisia muutama,mutta ne hiipuneet ajan myota,enka ole

tehnyt niille mitaan,siis aloitetta,koska esim kahvilla kaynti olisi minusta

jo liikaa kun varmasti mieheni ei siita tykkaisi.

jokainen haluaisi tuntea itsensa naiseksi, ja pieni flirtti siina piristaa!!!!

tassa taman palstan raadollisuus taas nahdaan,ollaan heti haukkumassa

pataluhaksi. mietityttaa joka ikinen kerta kun joku noin karkkaasti

kirjoittaa etta onko tarkoitus provosoida...

Sellainen nainen on ala-arvoinen ....., joka yrittää varattua miestä vietellä. Mutta joissakin naisissa on tyyliä ja kaunista luonnetta ja joissakin vaan ei ole.

Itsesi vaan nolaat, ap. Keskity omaan mieheesi (jota kyllä säälin) tai eroa ja etsi itsellesi joku uusi vapaa mies.

Vierailija
32/38 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattuna toisen naisen matkaan.

Turhaan te niitä naapurin rouvia syytätte. :)

Vierailija
33/38 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että palstan raadollisuus nähdään siinä, kun kaikki eivät tahdottomina nyökyttelekään että joo joo ihan ok flirttaa vaan varatulle miehelle minkä ehdit. :)

Joo, tosiaan jos ajattelisin omalle kohdalleni joskus sattuvaksi (ei ole näkyvissä) niin ihan niin suvaitsevainen en ole, että kaikenmaailman tuulitunneleiden kanssa jakaisin omaa rakasta miestäni! Kyllä huomaisi yrittävänsä väärää miestä. Että ihan voi sellaiset "mä oon aina niinku sillee ollu tosi kova ihastumaan, varattuja tai ei, hei mitä välii" -tyyppiset naiset opetella kunnioittamaan muita ihmisiä ja heidän parisuhteitaan! Se kannattaa, muuten ei heru kunnioitusta koskaan takaisin.

Voi hyvänen aika miten epälojaaleja naisia onkaan. "Minäminäminä, ihan kaikkien miesten on hei pakko ihastuu muhun, mä oon niin ihana, siis niiiiiiiiiin ihana. Mitä välii vaikka se onkin varattu/perheellinen, kun mä nyt haluun vähän säpinää ja ihailua." Ohhoijaa...

Vierailija
34/38 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli naapurustossa tällainen ihastunut rouva. Ja kaikki me tiedettiin, että hän flirttasi ja vikitteli yhtä naapuruston miestä. Rouva jäi vähän yksikseen, kun eihän kukaan meistä muista halunnut, että oma mies on se seuraava iskuyrityksen kohde, kun vastakaikua ei tuolta ihastumisen kohteelta tullut.

Erohan tälle rouvalle tuli, kun se sen oma mieskin sen huomasi (naapurin avustuksella). Mies, jota tuo nainen vikitteli on edelleen naimisissa oman vaimonsa kanssa. Ihastuneelle rouvalle jäi "luu käteen". Meni perhe ja talo. Mies asuu täällä edelleen...

Siitä vaan... Mutta muista, että naapurissa tiedetään yleensä kaikki - ja jutut kulkee.

Vierailija
35/38 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kans naapurissa yks tämmönen sievistelijä. Voi, kun se niin hehkuu ja loistaa, kun minun mieheni häneen päin katsoo! Nainen pyörii mieheni ympärillä ja kaikkensa koittaa, jotta saisi mieheltäni huomiota. Mieheni kun on joskus epähuomiossa erehtynyt naisen kanssa jotain jutteleen ja hymyileen takaisin. Nykyisin mies on todella kyllissään naisesta ja tämän osoittamasta suuren suuresta huomiosta häntä kohtaan. Noloahan se on! Toinen koittaa vältellä naista, minkä pystyy, mutta tämä vaan tekee itseään tykö.... Ei mitään väliä tunnu olevan sillä, kuka näkee. Sehän on niin IHANAA, kun vähän flirtataan!

Ja todellakin, kaikki muutkin naapurit ovat naisen ihastumisen ja flirttailun pistänyt merkille, eikä pahemmin kukaan tahdo tuollaisen seireenin kanssa olla tekemisissä.

Sen vaan sanon, että minä, se naapurin akka, jonka mieheen tämä vonkaaja on ihastunut, säälin tuota vonkaajaa todella syvästi! Hän selvästikkin luulee olevansa todella ihana ja upea ja ties mitä kuvittelee miehestäni ja itsestään... Mutta minäpä tiedän, ketä mieheni rakastaa. Eikä se ole se naapurin vonkaaja-sievistelijä. Eikä tule koskaan olemaan.Mieheeni ei tuollainen vonkaaja isompaa vaikutusta voi koskaan tehdä. Siinäpähän flirttaa. Mitä enemmän flirttaa, sitä enemmän mieheni häntä inhoaa.

Vierailija
36/38 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten haukutte naapureitanne, on pelkkä puolustusreaktio.

Tasapainossa oleva ihminen ei flirtistä hätkähdä.

Vierailija
37/38 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs päin asutte, niin tulen flirttaan ukollesi?

Vierailija
38/38 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avioliittomme aikana (10v) huomannut muutaman kerran, että jotkut naiset ovat olleet ihan kympillä ihastuneita mieheeni. En ole tehnyt asialle mitään sillä en ole heitä uhkana kokenut, varsinkin kun em. naiset ovat olleet ystäviäni ja ovat sitä edelleenkin.

Yhden kerran olen reagoinut asiaan, kun huomasin, että mieheni oli "liian" otettu vastapuolen ihastumisesta. Silloin kerroin miehelleni, että olen huomannut heidän flirtin ja enkä pidä siitä. Mieheni nolostui asiasta aivan hirveästi, mutta ei kuitenkaan kieltänyt olleensa ihastunut. Itseäni harmittiälyttömästi, kun tuo nainen on työkaverini ja kaiken lisäksi vielä tosi upean näköinen.. Minun on vieläkin vaikea suhtautua ihan normaalisti työkaveriini ja hänkin välttelee minua, kun tietää minun tietävän.

Mutta ihastuminen on normaalia ja ihastun itsekin aika ajoin toisiin miehiin. Haaveilen kaikesta ihanasta ja kuumasta...mutta en ole koskaan pettänyt miestäni.

Kaikesta huolimatta meillä on erittäin hyvä liitto ja luotan mieheeni ihastumisista huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi