Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla välit viilentyneet omaan veljeen, veljen kusipäisen vaimon takia?

Vierailija
08.12.2008 |

Itse en ole juurikaan tekemisissä, koska inhoan kälyäni ja veljeni tietää sen eikä hän välitä olla tekemisissä kanssani. Tosin toimeen tullaan kun nähdään "pakollisissa" tilaisuuksissa.. mutta siihen se jääkin.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemisissä? Muodon ja tapojen vuoksi? Jos itsenäinen ihminen itselleen puolisonsa valitsee, ei muilla pitäisi olla urputtamista. Väitänkin, että monesti on kysymys sairaalloisesta mustasukkaisuudesta, pervoa omalla tavallaan olla mustasukkainen veljestään.

Vierailija
42/56 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mies ei voisi joskus tehdä totaalisen väärän valinnan vaimon suhteen ja ihan kuin kamalia naisia/kälyjä ei voisi olla olemassakaan.

Missä pumpulissa te oikein elätte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valinnut paholaisen.

Vierailija
44/56 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat sitten itse olla ihan enkeli...hopi, hopi, hoitoon siitä.

Vierailija
45/56 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtä lailla kuin ikäviä ja paholaismaisia kälyjä. Malkaa vaan ei koskaan löydetä omasta silmästä...

Vierailija
46/56 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itse se ns."ongelma", eli mieheni sisko ei siedä minua, syytä ei ole koskaan selvinnyt.. Hän on hyvin mustasukkainen miehestäni ja vähättelee aina minua. Olen yrittänyt parhaani mukaan olla mukava hänelle ja varsinkin siksi koska haluan hänen olevan osa lapsemme elämää, mutta hänen ylimielinen käytöksensä minua kohtaan tekee asiat mahdottomaksi.

Minulla on myös veli ja tiedän itsekin miten veljeni on hankala tuoda naista siskojensa eteen, nainen kun on naiselle susi. Mutta oman tilanteeni takia en koskaan käyttäydy sopimattomasti veljeni naisystäviä kohtaan, pidin sitten heistä tai en.

Vierailija
47/56 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nastaa, ettei tarvitse väkisin olla yksinkertaisten tollojen kanssa tekemisissä, vaikka kuinka miehen sukua ovat. Mies itsekin naureskelee perheensä menoa ja melskettä - ja pitää tyytyväisesti itsensä kyllin etäällä, kun on kerran jo lapsuudenkodistaan pois päässyt. Näinkin voi olla.

Vierailija
48/56 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on onneksi hänellä oma mies, joten helpottaa siinä mielessä. Mutta alusta pitäen yritti minulle viestittää, että hän siskona on miehelleni läheisin ja tärkein ihminen (?) vielä sittenkin, kun meillä oli omia lapsia. Ja selitti miten mieheni on osa heidän perhettään ja jos istuimme kolmestaan sohvalla, änkesi mieheni kainaloon.

No näimme sen verran harvoin, että ei sillä mitään väliä ollut, ihmetytti vaan, kun ei minulla ollut tuollaista suhdetta veljeeni.

Vierailija
49/56 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa ei halua olla tekemisissä. Miksi siitäkin saadaan aikaan jotain kolmiodraamaa?

Vierailija
50/56 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi hän ei vaimosta pidä. Tietenkään veljen ei tarvitse sellaista siskonsa kanssa keskustella, ei todellakaan tarvitse ymmärtää.

Etäisyyttä saa ottaa ihan niin paljon kuin haluaa. Mutta ap valitti, että veli ei halua olla tekemisissä, koska tietää, ettei ap pidä vaimosta. Jos haluaa olla veljen kanssa tekemisissä, ei pidä paljastaa veljelle, ettei pidä tämän vaimosta.

Vierailija
51/56 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin ap:sta itsestään.

Kamalaa miten lapsellinen ja katkera (jotenkin osattomaksiko jäänyt myös) on ihminen, joka tollasella vimmalla haukkuu jotakin suvun naista. Kyllä tulee tosi tärähtänyt ja ennenkaikkea häijy kuva ihmisestä, joka muita hirviöiksi ja paholaisiksi kutsuu! Katsokaa todellakin peiliin.

Kyllä täysipäinen mies varmasti osaa itse rakkaansa valita, ja siihen ei kellään ulkopuolisella ole sanomista. Vai jotenkin holhoustako vailla nämä teidän veljenne ovat?

Vierailija
52/56 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen veljeäni ja heidän lapsiaan silloin tällöin mutta en veljeni vaimoa koska hän ei vaan halua nähdä minua.

Ok, häneltähän se on pois ei minulta.

Vierailija
53/56 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee tänne aloituksen kusipäisestä veljensä vaimosta. Minusta tuntuu, että tässä

on takana paljon syvempiä katkeruuksia kuin ap antaa ymmärtää.

Vierailija
54/56 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ihan sama tilanne: käly (nyttemmin jo onneksi ex-käly, paino sanalla onneksi!!!) oli alussa ihan ok, mutta vuosien mittaan alkoi paljastumaan voimakkaasti narsistisia ja manipuloivia piirteitä. Me saman perheen jäsenet tämän huomasimme, mutta veli ei...eikä hänelle siitä voinut oikein sanoakaan, välit olisivat menneet kokonaan poikki. Olimme sitten vaan vähemmän tekemisissä, mutta nyttemmin kun ovat eronneet, välit ovat parantuneet huimasti ja onkin ollut tosi mukavaa huomata, että veli uskaltaa taas olla oma itsensä!

Vierailija
55/56 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksihän se veljesi on oikeasti mennyt vaimonsa puolelle? Jos hän täysipäinen ihminen on, niin osannee valita puolensa. Minusta tuntuu, että sinä olet toiminut väärin ja veljesikin sen tajuaa.

Vierailija
56/56 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sanoa että veljen vaimo olisi kusipää, mutta me ei vaan oikein löydetä yhteistä säveltä, toimeen tullaan tarvittaessa. Ennen kävin kylässä veljelläni ja mun lapset oli siellä välillä hoidossa, mutta ei enää. Jos veljeni tulee meille kylään, niin yleensä tulee yksin, harvoin on käly mukana. Luulen että käly ei halua tulla meille ja mulle se on ihan ok sinänsä.

Toisaalta harmittaa, veljen entisen puolison kanssa tultiin kivasti toimeen, ei me mitään ylimpiä ystäviä oltu mutta, hänen kanssaan oli kiva viettää yhdessä aikaa, kyläillä lähinnä.