Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juurihoidossa olleita?

Vierailija
10.02.2009 |

Menen elämäni 1. kertaa huomenna ja ajattelin ainakin Buranan napata ennakkoon. En yleensä ota edes puudutusta, paikattaessa, mut nyt olen kuullut sellaisia juttuja toimenpiteestä, että hiukan pelottaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin oli niin kamala hammassärky, että olisin tehnyt mitä tahansa päästäkseni siitä eroon.

Puudutus oli ihan pikku juttu eikä koko toimitus tuntunut missään.

Vierailija
2/8 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se juurten tonkiminen:o pitikö sinun käydä monta kertaa ko. operaatiossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin kaikkineni jotain 4-5 kertaa puolen vuoden ajan eli ei ihan parilla käynnillä hoidu. Siinä kun on juurikanavan putsaus, hoitavan aineen laitto onkaloon ja taas ja taas ja sitten vasta lopullinen aine...

Mulla meni tosiaan useampi käynti, pari vuotta siten kävin. Taisi kyllä olla aika iso hammas ja paha tilanne, ehkä perusjuurihoidon voi hoitaa vähemmillä käynneillä?

Kyllä se "tonkiminen" ainakin mulla tuntuu, sillä juurihoito on sitä, että revitään ne juuret irti. Yksi kerrallaan, käsipelillä. ELi lääkärillä on sellainen pieni koukku, millä se nytkyttää ja paina ja sitten se juuri sieltä pala palalta lähtee. Ei se sinänsä miltään tunnu, mutta jos on huonosti puudutettu, sitten voi tuntua.

Kerro lääkärille jos pelkäät, saat enempi puudutetta.

Vierailija
4/8 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se juurten tonkiminen:o pitikö sinun käydä monta kertaa ko. operaatiossa?

kuinka monta kertaa siellä pitää käydä. Kun puudutus on kohdallaan, ei tunnu missään. Vähän ikävännäköisiä "tikkuja" sinne tungetaan.

Vierailija
5/8 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan olen ihan uusi kirjoittaja

Vierailija
6/8 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahus tätä uutta av:;ta, kun viestit voivat vaihtaa paikkaansa!

Vierailija
7/8 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei tietysti kestä kauan. Puudutuksen jälkeen voi vähän särkeä, kannattaa varata särkylääkettä siihen. No hätä.

Vierailija
8/8 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ongelma onkin siinä, kun kysyin kokemuksia miespuoleisilta henkilöiltä ja niitä oli jokaista sattunut aivan hirveästi;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi