Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 päivää käynnistykseen

Vierailija
23.02.2009 |

ja jännittää kamalasti, yhtä aikaa oon tosi innoissani:) En pysty mitään muuta kuin pureskelemaan kynsiä kotona. Mitä mä teen?! Miten saan edes välillä ajatukset toisaalle? Tosi ärsyttävää, kun ei mihinkään pysty keskittymään..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käy kateeksi, ei. synnytys on yhtä helvettiä, onneksi multa ohi noi hommat.

Sinne vaan naama punaisena ähkimään...

Vierailija
2/6 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kateellisen puheeltahan tuo kakkosen vastaus vaikutti ;)

Tsemppiä ja koita jaksaa, vaikka varmasti ajatukset niin käynnistyksessä ettei varmasti mikään auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en tiedä onko kakkonen kade vai mitä on. Synnytys jännittää mua ainoastaan hyvässä mielessä, ei pelota se kipu ja muu joka siihen liittyy. Kaksi luonnollista synnytystä on jo takana ja vaikka kaikki synnytykset on jollain tapaa erilaisia, niin tiedän kuitenkin suurin piirtein mitä tuleman pitää=)

Vierailija
4/6 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi synnytystä käynnistetty raskausmyrkytyksen vuoksi. Synnytys ei aina käynnisty ihan samana päivänä välttämättä. Osalla käynnistyy ja osalla ei. Joskus voi mennä pitkäänkin ennenkuin elimistö on valmis synnytykseen....

Yliaikaisuus on eri asia teitysi, kun silloine limistö on jo jollain tapaa vamis synnytykseen ja synnytys varmasti käynnistyy muutamassa päivässä varmasti.

Minulla itselläni oisessa raskaudessa aloiettiin käynnistämään 36+0 viikolla ja poika synty 38+0!!!! Välipäiviä toki oli muutama välissä kun ei voitu käynnistää joka päivä....

Vierailija
5/6 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoile jne. Aika menee nopsaan:) Olin itte Joulun alla samassa tilanteessa jo usempaa kertaa. Kyllä ne paripäivää ennne h hetkeä ovat yhtä "tuskaa". Ajattele, muutama päivä vielä, ja parin tunnin pinnistys. Sitten on nyytti kainalossa:)

Vierailija
6/6 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 viikkoa tulisi täyteen perjantaina. Vauvan kokoarvio on 3800-4000g.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän