Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä kihomadot näyttää?

Vierailija
10.02.2009 |

Onko se selkeästi madoksi tunnistettavia, liikkuvia vai voiko ne sekoittaa johonkin esim. wc-paperista irronneeseen nöyhtään? Pk:ssa ollut niitä ja omaa lasta tarkkailen niiden varalta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kyllä sekoittaa paperinöyhtäänkin, jos on kuolleita matoja. Helpoimmin niitä näkee, kun taskulampun valossa illalla lapsen nukkuessa kurkkaa peräaukon suulle. Sinne ne vaeltaa iltaisin

Vierailija
2/5 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on miltä ne tuntuu... Kutittavat nimittäin sikana iltamyöhään/yöllä, kun tulevat munimaan peräaukon suulle (yyyyööök). Silloin voi esim. taskulampulla tiirailla lapsen peppuun ja voi nähdä vilauksen. Jos lapsi tekee tarpeensa pottaan, kakan seassa näkyy myös.

Meillekin tuli tiedote ja kun poika kerran sanoi, että peppua kutittaa, en jäänyt tiirailemaan, vaan hain koko perheelle lääkkeet apteekista saman tien. Oksettaa ajatuskin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

#4 tuo kuvaus oli aika informatiivinen...mä oon hysteerisenä katsellut ja tosiaan wc-paperinöyhtiä väliin luullut madoiks, mutta tuon kuvauksen näköisä ei oo näkyny eikä silleen yöllä taskarin kanssa katsottuna yhtään mitään...vielä siis voi huokaista ja jatkaa tarkkailua...

Vierailija
4/5 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

max puoli cm pitkiä, ohuilta läpikuultavan valkoisia, suippopäisiltä langanpätkiltä näyttäviä kihomatoja. Kyllä vessapaperista irtoaa isompia ja valkoisempia "matoja".

Vierailija
5/5 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkkaan mun persettä. Pian 20 vuotta madot kihisseet lukuisista ja lukuisista lääkitysyrityksistä (pyrvin ja vermox) huolimatta. Kyllä ne on lääkityksen jälkeen tilapäisesti vähenneet mutta kanta on pian vahvistunut. Elämme nykyisin sopusoinnussa matosten kanssa niinkuin 40 % maapallonn väestöstä elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän