äippävaatteita hakemaan
Äitiysvaatteita rv:lla 7?? :))))))) Sori, mut taidat olla vaan lihonu. Mutta onnea raskaudesta! :)
Kommentit (10)
Pitää mennä tänään ostamaan äitiysvaatteita. Ei sovi housut, kahdet farkut menevät vielä kiinni. T-paidat ovat jo kamalan näköisiä päällä kun vatsa vilkkuu. Viikkoja vasta 7. Ehkä ostan jonkun äitiystunikan tms.
Hirvittävää tämä on - toisesta muksusta ei vatsa näkynyt näin aikaisin! : )
Onkohan henkalla ja maukalla kivoja äippävaatteita?? Mistä olet ostanut äitiysvaatteesi?
Silti painoin about saman verran. Massa vain jakaantui eritavalla. Ihmeellistä.
eikös HM ole suunnilleen ainoa, josta niitä vaatteita ylipäänsä saa? asun 30 000 asukkaan kaupungissa ja täällä ei ole yhtään liikettä, joka myisi äitiysvaatteita.
Matkustan aina joskus tampereelle tai hesaan ja käytän nuo kerrat tarkkaan hyödyksi. Mut ei se ole kummoinen tampereenkaan tarjonta: yksi HM:n liike ja sitten koskikeskuksen alakerrassa lastentarvikeliike, jossa myös muutamat äitiysvaatekappaleet tarjolla.
Nettikaupoista en ole saanut vielä aikaiseksi ostaa. Niinpä pidän muun muassa housuja, joihin olen sivuille vyötärölle ommellut joustokankaasta jousto-osan. Kuminauha napinlävessä oli myös käytössä aiemmin, mut ei toimi enää kun viikkoja 20.
M
onnea odotukseen, oletko läheltä pk.seutua. Kampissa on mielestäni kivasti kauppoja Benetton ja sitten siellä 3 krs (pikkuväen vieressä) en nyt muista nimeä, mutta on laatutavaraa tosin hintakin sen mukainen. Noin alussa kun ostaa ja rupeaa heti käyttämään raaskii varmaan ostaa hieman kalliinpaa kuin sitten ihan loppuvaiheessa
... 30 000 asukkaan kaupungissa syntyy sairaalassa vuosittain kuitenkin 500 lasta, eli luulisi että niitä vaatteita voisi joku muukin ostaa kuin minä. Mut tiedä sitten mikä pitäisi olla asiakaspohja, että kannattaisi pitää valikoimassa. Vai sanellaanko valikoima keskusliikkeestä huomioimatta paikallista tilannetta.
M
Monet tunikamaliset puserothan ihan normaalimallistoissa käyvät hyvin myös äippäpuseroiksi. Housut (ja hameet) tietty tarvii äippämallistosta.
En ole syönyt mitenkään lihottavasti, eikä kiloja ole tullut vaa-an mukaan kuin noin kilo. Valmiiksi haen koska menen muutenkin asioimaan treelle tänään. Asun kaukana sieltä joten ei siellä tule aina käytyä. : ) Onnittelut myös muille äideille raskauksien johdosta!
kyllä mä ainakin oon niin mukavuudenhaluinen, että töihin tarhaan aion laittaa äitiyshousut heti kun ei omat housut enää tunnu mukavilta. Työ on kuitenkin kyyristelyä ja lattialla nuohoamista lasten perässä. ei siinä tiukkoja housuja enää pidetä!
Kannattaa mennä henkkamaukalle tai tilata netistä. ja jos ei löydy, niin kokeile huuto-nettiä, sieltä saa joko yksittäisinä tai sit paketteina noita äitiysvaatteita. tulee halvemmaks ja saat enemmän erilaisia, ehdit kuitenkin niihin 9kk aikana kyllästyä..
Monesti tulee turvotus vatsaan alkuraskaudessa, vaikka maha ei vielä sinänsä kasvaisikaan. Se saattaa jopa hävitä ennenkuin maha sitten pullahtaa ulos. Mulla oli eka raskaus näin.
ihan selkeesti rv9, et on todellakin yksilöllistä. Ja mitäs se kelleen kuuluu millä viikolla niitä äitiysvaatteita ostelee, ei niissä lue lapuissa että sallittu käyttää vasta rv20->. HM:ltä löytyy ihan ok ja VeroModastakin nykyään. Lindexillä ei enää ole lainkaan.