Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ajattelemattominta (ja vaarallisinta) mitä olet itse tehnyt teininä?

Vierailija
10.02.2009 |

Ja mitä et ikinä haluaisi oman teinisi tekevän.

Minä aloitan: tyhmin monista tyhmistä tempuistani taisi olla, kun soittelin jatkuvasti joillekin tyhmille keskustelulinjoille (muistaako kukaan sellaisia? niitähän ei taida enää nyky-internet-aikana ollakaan) ja kerran otin ja lähdin yömyöhällä tapaamaan puhelimessa "tutustumaani" poikaa. Se oli sitä aikaa, kun ei kännyköistä oltu kuultukaan eikä minulla olisi ollut mitään keinoa saada apua, jos se tyyppi olisikin osoittautunut sekopääksi!

Onneksi kyseinen jätkä ei ollut minua huulumpi eikä siinä tapahtunut mitään kovin kamalaa, ajeltiin autolla ympäri Helsinkiä ja juteltiin, ja (nyt hävettää tunnustaa) käytiin salaa yöllä Korkeasaaressa! Voitteko kuvitella, kiipesimme sillan verkkoaidan yli molemmissa päissä ja seikkailimme öisessä Korkeasaaressa. Oli se aika pimeää hommaa (mutta niin jännää). Ei taitaisi enää onnistua. Taitaa olla erilaiset valvontajärjestelmät kehittyneet aika lailla yli 20 vuodessa!!!

Enkä kertonut koskaan kenellekään, tai siis tätä ennen...

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin jälkikäteen ei kyllä enään harmita=)

Muuta hölmöä en ole sitten kauheasti joutanut tekemäänkään... No paitsi tupakanpolton aloitin 12-vuotiaana...

Vierailija
22/51 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajattelematonta oli häipätä omille teilleen ilmoittamatta vanhemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiain kertoja tuli juotua niin, että olin konttauskunnossa tai että muisti oli kokonaan mennyt. On muuten aika skitsofreeninen olo kun herää eri paikasta minne on aatoksissaan jäänyt eikä muista miten on ko paikkaan päätynyt.

Lisäksi mopoilu humalassa, tätä tuli harrastettua...

Kaikenlainen häiriönteko humalaspäissään.

Ja ihan kiltti kunnollinen tyttö olin, koulumenestys hyvä ja perhe onnellinen ja tasapainoinen.

Vierailija
24/51 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kännissä on tullut kohellettua ja tuntemattomien matkaan lähdettyä. Monta kertaa kävelin yksin yöllä kotiin, humalassa tietysti. Ulkomaillakin hortoillut yksin. Suojaamatonta seksiä tuntemattoman kanssa. Näitä riittää.

Mitään ei koskaan sattunut, onneksi!

Vierailija
25/51 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon aikana (en toki samaan aikaan :) ja tottakai kovassa humalassa joka kerta...Yhden kanssa kävin vielä ajelemassa autolla, en muista missä, siellä oli muitakin. Olin 18.

Kovin ajattelematon en noin yleensä ole ollut, ja tällä temperamentilla olisin tehnyt vaikka mitä, jos olosuhteet olisivat olleet toisenlaiset...Eli olisi ollut enemmän varaa sekoiluun.

Vierailija
26/51 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juotiin viinaa, nykyisen sietokyvyn mittapuulla ihan käsittämättömiä määriä. Humalaspäissään harrastettiin seksiä ilman kumia, usein hyvinkin paljon vanhempien poikien/miesten kanssa. Varasteltiin kaupasta kaikenlaista. Veneiltiin merellä keskellä yötä, kuka kännissä kuka ilman liivejä jne.

Luojan kiitos niistä vuosista on selvitty hengissä ilman pahempia vaurioita, ei ihme kyllä tullut edes sukupuolitauteja eikä ei-toivottuja raskauksiakaan.

Vierailija
27/51 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa ketjussa sanovat että "meidän lapset eivät ainakaan alaikäisenä saa juoda mitään, eivätkä juo "

niiiiiin tekopyhää

Vierailija
28/51 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ajanut humalassa pyoralla ja takin sisalla 2 lasituoppia pollittyna jostain muistoksi ja kaaduin tietysti taydesta vauhdista mahalleni. Tuopit palasina mutta ihme; mitaan ei sattunut eika tuntunut missaan!

- Harrastanut seksia vaikka kenen kanssa eraassa etelan maassa, lahdin miesten asunnoille ja kukaan ei tiennyt missa olin, minne menin. Asuin siella yksin yhden kesan.

- Liftannut ulkomailla.

- Matkustin internetissa tapaamani miehen luokse hanen kotimaahansa ja hyppasin vain lentokentalta taman kyytiin ja menin heille kotiin yoksi. Han asui siis viela vanhempiensa kanssa. Kaikki meni hyvin, olimme siis vain kavereita, ja sellaisena se pysyi. Mutta vielakin puistelen paatani ja mietin miten hullua, en nyt kylla uskaltaisi tuollaisia temppuja kuuna paivana!

- Join 3/4 litran pullon 40% vodkaa, lahdin juhlimaan synttareitani yokerhoon mutta loysin heti aulassa kivan miehen ja tulin kotiin melkein samalla taksilla. Avasin kotioven ja muu juhlaporukka odotteli viela omaa taksiaan saapuvaksi etta paasisivat jatkoille, kun mina, synttraisankari tuli jo kotiin! Kylla havetti, ja jaivat sitten katsomaan tohellustani sinne kampille.

- Menin naimisiin mieheni kanssa 5 viikon kuluttua ensitapaamisestamme. Tana vuonna on 10. haapaiva. Kannatti!!

Terkkuja tutuille! ;o))

Vierailija
29/51 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sydän syrjälläni sitten odottelen omia lapsiani kotiin.

Kyllä on monesti ajatellut että miten sitä on selvinnyt ilman suuria tapaturmia.

Just näitä kännissä autoilua ite ja kyydissä. Vieraiden miesten matkassa olen ollut monesti mutta seksiä en onneksi ole harrastanut muutakuin vakkarisuhteissa. Ihme kyllä kun joku ei ole raiskannut. Sen verran epämääräisissä porukoissa on tullut liikuttua.

Nuoruus on siitä ihanaa että ei osaa pelätä mitään mutta kaikki pitää tehdä salassa. Aikuisena kun "saa" tehdä mitä haluaa niin sitä sitten pelkää kaikkea mahdollista ja mahdotonta.

Henkilökohtaisesti ainakin minulle tulee olemaan rankkaa lasten teini-ikä koska olen juuri tälläinen superhyper- murehtija

Vierailija
30/51 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Aloitin tupakanpolton 13-vuotiaana.

* Join yläasteella koulupäivän aikana puolipulloa viinaa raakana. Sairaala reissu tuli.

* Ajoin useita kertoja mopolla humalassa kotiin.

* On joitakin kertoja kokeiltu varastamista teineinä. Kaupoista ja muiden repuista esim. kouluruokailun aikana.

* On rikottu ikkunoita toisten kodeista.

* Pilveä kokeiltu muutamia kertoja.

* Varasteltu toisten posteja.

* Murtauduttu esim. vanhaan kioskiin, vanhaan taloon.

Ja äiti on pitänyt aina kohtuukilttinä :) Onneksi noi ajat on ohi eikä kaikki varmaan edes muistu mieleen!

Vierailija
31/51 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Kännäsin joka viikonloppu

*Aloitin tupakoinnin 13-vuotiaana, ihme kun äiti ei haistanut?

*Festareille ilma lippua aidan yli

*Liftausta ja paljo, myös yksin yhdellä tällaisella reissulla noin 40v. mies raiskasi minut ja sitten itkien pyyteli anteeksi koska olinkin neitsyt, mulla ikää 15v

*Katoamista kotoa, milloin minkäkin poikaystävän luo ja ihan minne päin Suomea sattuu, miten lie äiti uskonut kaikki selitykset kavereiden luona yöpymisestä

*Suojaamatonta seksiä, en kuitenkaan ole tullut raskaaksi tai saanut tauteja

*Hillumista kaupungilla yömyöhällä

Vierailija
32/51 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä juttuja. Mun hurjin juttuni taisi olla se kun joskus luin kirjaa aamuyöhön asti kun aamulla oli koulua. Juu ja kiltti tyttö olin ja ysin torkka. Hieman särähtää omaan korvaan siksi nuo joidenkin "kiltti tyttö minäkin, mutta sitten tein..."-jutut.

Kaikkihan me itteämme pidämme normaaleina mutta musta nuo teiän jutut kuulostaa enemmänkin (sori vaan) silkalta tyhmyydeltä tai itsetuhoisuudelta, joka ei ois mun pieneen mieleeni tullut edes teininä.

Tosin tähän pinoon näyttää kerääntyneen nämä yhden tyylin vastaukset eikä varmasti anna täyttä kuvaa kaikkien av-mammojenkaan teini-iästä.

Vierailija
33/51 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oireilin kotioloja varmaan käyttäytymiselläni. Ja tein juttuja villissä seurassa. Join minäkin, hortoilin kännissä, olin rattijuopon kyydissä, otin huumeita, menin sänkyyn joka ilta eri kundin kanssa, pari kertaa ryhmäseksiä. Varastelin kaupoista. MItäs vielä... Haastoin riitaa itseäni ilkeämpien ja isompien ihmisten kanssa. Olisi tosissaan voinut tulla turpaan, mutta ei tullut. Ja olin kiltti tyttö, ja olen taas hyväkäytöksinen ja rauhallinen. Ei tullut huoraavaa alkkista minusta, ihme kyllä.

Vierailija
34/51 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtenyt ventovieraan miehen autokyytiin ulkomailla muslimimaassa, jossa tällaisen naisen käytös on aivan huoramaista ja moni mies siellä varmaan ajattelee, että nainen on sitten vapaata riistaa. Niin ja siinä autossa oli myös toinen mies, luojan kiitos mitään ei sattunutt vaan kävimme vaan ajelulla.

Harrastanut suojaamatonta seksiä reilusti vanhempien miesten kanssa...

Miettinyt itsemurhaa monesti, en kuitenkaan uskaltanut toteuttaa aikeitani, jonkun verran viiltelin itseäni.

Mutta oikeastiko joku av-mamma on harrastanut seksiä Remun kanssa?

Vierailija
35/51 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varastelun, varastelin siis kaikkea kaupoista.

Vierailija
36/51 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaankaan ollut kiltti tyttö, vaikka kiltti ihminen olen aina ollut, ja ysin keskiarvollakin menin kouluni läpi. ;) Mulla ainakin teininä oli ihan valtava tarve kokea kaikki heti. Jos en yhtenä perjantaina päässyt baanalle, niin luulin oikeasti menettäneeni kaikista parhaat jutut! Siinä 15-vuotiaana lisäksi vanhempani erosivat, enkä halunnut istua kotona viikonloppuisin katsomassa, kun isä itkee pulloon... :/

Mun pahoista jutuista moni on tullutkin, eli mennyt kännispäissään ties missä yksin tai lähtenyt täysin vieraiden ihmisten matkaan. On ajeltu kännisen kuskin kanssa, juotu itsemme sikakuntoon keskellä talvista metsää... Onneksi mitään ei ikinä tapahtunut. Tekemieni juttujen takia omille lapsilleni olen oikea kerberosäiti. Aikuisena sen on vasta tajunnut, kuin tuurilla seilasin sellaiset viitisen vuotta...

näitä juttuja. Mun hurjin juttuni taisi olla se kun joskus luin kirjaa aamuyöhön asti kun aamulla oli koulua. Juu ja kiltti tyttö olin ja ysin torkka. Hieman särähtää omaan korvaan siksi nuo joidenkin "kiltti tyttö minäkin, mutta sitten tein..."-jutut.

Kaikkihan me itteämme pidämme normaaleina mutta musta nuo teiän jutut kuulostaa enemmänkin (sori vaan) silkalta tyhmyydeltä tai itsetuhoisuudelta, joka ei ois mun pieneen mieleeni tullut edes teininä.

Tosin tähän pinoon näyttää kerääntyneen nämä yhden tyylin vastaukset eikä varmasti anna täyttä kuvaa kaikkien av-mammojenkaan teini-iästä.

Vierailija
37/51 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 19-vuotiaana asuin Pariisissa ja kahden päivän aikana olin kolmen miehen kanssa: eka oli ruotsalainen, jonka mukaan lähdin jostain baarista. Olin hänen luonaan pari päivää, sitten tapasin puistossa (!) iranilaisen, itseäni 15 vuotta vanhemman miehen ja lähdin hänen luokseen, jossa sitten harrastettiin kiivasta, suojaamatonta (!!!) seksiä ja syötiin taivaallisen hyvin miehen laittamaa ruokaa. Seuraavana päivänä lähdin ex tempore vähän aiemmin tapaamani pojan ja tämän kavereiden kanssa pariksi päiväksi Amsterdamiin.

Että just. Onneks en saanut esim aidsia tai onneks kukaan noista(kaan) ei ollut ihan hullu.

Vierailija
38/51 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kirjoittanut museon palautelaatikkoon palautteen kaverini kanssa, jossa uhkasimme räjäyttää koko museon. Annoimme tarkan päivämääränkin. Lisäksi laitoimme palautteeseen kaverimme nimen ja puhelinnumeron. Poliisitkävikin kaverimme luona, jolle olimme jäynän paljastaneet, mutta ei vasikoinut. Onneksi. Poliisit uhkasi uhkaajia oikeusjutulla jne.

- Sytyttänyt samaisen kaverin kanssa lehtiroskiksen tuleen. Sieltä nousi ilmaan palava sanomalehtipallo, joka törmäsi vieressä olevaan koivuun, joka ei onneksi syttynyt palamaan.

- Yllyttänyt samaisen kaverin hyppäämään heidän kodin keskikerroksen parvekkeelta maahan. Matkaa oli noin 3 metriä. Auts.

- Tämän parhaan ystäväni kanssa harrastimme myös uimapuvuissa omenapuista nokkospensaisiin hyppimistä.

- Niin ja puissa kiipeiltiin aina. Korkeisiin koivuihin ja vaahteroihin kiivettiin niin ylös asti, että latva alkoi taittua maata kohti. Kerran putosin korkealta selälleni kannon päälle. Henki salpautui. Poikia oli rivi vieressä katsomassa ja päätin, että en itke. Makasin hetken silmät taivasta lasittuneina tuijottaen siinä asennossa, johon olin pudonnut. Nousin ja kävelin kotiin. Kotioven painuttua kiinni alkoivat kyyneleet valua. Mikä onni, etten halvaantunut!

Mitään viinasekoiluja ei ole ollut, vain näitä toinen toistaan pimeämpiä päähänpistoja, joita olisi romaanin verran plakkarissa. Ehkä niitä materiaalina tulen käyttämäänkin.

Vierailija
39/51 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi kun kauhistella näitä juttuja. Eikö teidän vanhemmat välittäneet/huolehtineet teistä tai pitäneet teillä minkäänlaisia rajoja?

Vierailija
40/51 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihana rakastava koti ja vanhemmat. Meillä oli aina tarkat rajat ja säännöt, joista ei saanut luistaa. Kyllä sitä silti ehtiväinen lapsi kerkiää kolttosensa tekemään ;)

Tuo museon pommiuhka esim keksittiin, kun oltiin kaverini vanhempien kanssa siellä museossa ja jouduimme odottamaan heitä odotusaulassa, koska he halusivat vielä ihailla jotain tauluja.

Nokkospensaisiin hypittiin omassa puutarhassa, mutta kun puutarhassa on 100 omenapuuta, ei talosta näe ihan jokaisen juurelle.

Kaikki muutkin asiat tapahtuivat ihan kotinurkilla. Itseasiassa jäätiin kiinni siitä lehtiroskiksen polttamisesta siten, kun olimme hakemassa viereisestä lehtiroskiksesta lisää lehtiä nuotioomme ja kaverini vanhemmat kaarsivat kauppareissultaan pihaan. Siinä oli selittämistä ;D

Mulla oli ihana lapsuus, en todella olisi halunnut istua huoneessani Mozartia kuunnellen. Akateeminen loppututkintokin löytyy, joten ei jäänyt koulut kaikesta huolimatta käymättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän