Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KALLION LUKIO!!

Vierailija
19.01.2015 |

Moi, ne jotka tietää kyseisestä lukiosta, voisitteko kertoa juttuja siitä? Siis esim mitä pääsykokeissa pitää tehdä ja yms? IHAN KAIKKIA ASIOITA tarvitsen tietää! Ihan vaikka lukion ilmapiiristä! Kiitos paljon jos vastaatte!!

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohderyhmä käy Demissä, ei täällä.

Vierailija
2/71 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sen joskus 2000-luvun alussa, eikä siellä ollut silloin mitään pääsykokeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, mitä vittua nyt. Mä olen täällä jos haluan.
Ap

Vierailija
4/71 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, 3 mä en tiedä onko niitä edes nykypäivänäkään.
Ap

Vierailija
5/71 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:39"]

Häh, mitä vittua nyt. Mä olen täällä jos haluan. Ap

[/quote]

Ap. tolla kielenkäytöllä sinä et ole kyseisen lukion kohderyhmää.

Vierailija
6/71 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, osaatko kertoa jotain muuta sieltä?
Ap

Vierailija
7/71 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, ahhahaa niinkuin joku ei kiroilisi koskaan. Mua vaan ärsyttää, aina kun tulen ihan asiallisesti kysymään jotain niin saan tollasia vastauksia.
Ap

Vierailija
8/71 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:39"]

Häh, mitä vittua nyt. Mä olen täällä jos haluan. Ap

[/quote]

Kyse ei nyt ollut sinun haluamisistasi vaan siitä, että Demissä on muitakin kakaroita joilla on varmasti tuoreempaa tietoa asiasta kun tämän palstan käyttäjillä.

Jos haluat ihan mihin tahansa lukioon, sinun täytyy kyllä petrata luetunymmärrystäsi.

Vierailija
9/71 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teitä vanhempia alkaa aina ärsyttämään jos täällä joku nuori käy keskustelemassa. :D

Vierailija
10/71 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:42"]

6, ahhahaa niinkuin joku ei kiroilisi koskaan. Mua vaan ärsyttää, aina kun tulen ihan asiallisesti kysymään jotain niin saan tollasia vastauksia. Ap

[/quote]

2. kirjoittajan vastaus oli ihan asiallinen ja totta, ihan suotta siitä on pillastua.

Vierailija
11/71 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:44"]

Kun teitä vanhempia alkaa aina ärsyttämään jos täällä joku nuori käy keskustelemassa. :D

[/quote]

Sinua tässä näyttää ärsyttävän, ei muita.

Vierailija
12/71 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 90-luvulla Kallion ilmaisutaidon lukioon oli tietääkseni pääsykokeet ja sama juttu Torkkelin kuvataidelukion kanssa (sijaitsivat tuolloin hyvin lähekkäin Kalliossa). Tosin tutuistani aika moni sellainen "ihan hyvä" ysin piirtäjä pääsi Torkkeliin ja sinne ilmaisutaidon lukioonkin pääsi sellaiset "normaalit" musikaaliset teatteriharrastajanuoret.

Vierailija
13/71 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9: jaa no ensinnäkin, en ole kakara.. :D ja toisekseen, siinä viestissä ei ollut kirjoitettu mitään siitä että demin käyttäjillä olisi tuoreempaa tietoa?! Minusta lähinnä kuulosti taas siltä että meitä "kakaroita" ei haluta tänne. Ja sen ensimmäisen viestin voi tulkita eri tavoilla. Ap

Vierailija
14/71 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet olevas erilainen nuori, joka tuntee kovaa ja elää korkeella, mee sinne kaltasten pöpertäjien sekaan. Siellä voitte keskenänne kerjätä huomiota, niin säästyy muu Suomi pahimmalta itseriittoisuudelta. Onhan sieltä niitä ihan hyviäkin tähtiä noussut, mutta pääasiassa oppilasaines on itsekeskeistä ja huomionhakuista erikoisuudentavoittelijaa.

Oon asuu vuosikaudet sen koulun vieressä (inhoni kuulunee tekstistäni), ja voin vannoa, että paikalliset vihaa niiden spektaakkeleita ja tekotaidetta. Oppilaat toteuttaa itseään opettajan käskyllä, kun ei muuten osaa. Sitä erilaisuutta on sitten kujat pullollaan.

Vierailija
15/71 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12: ei minua ärsytä niinkään muu kuin teidän käytös :DD Ap

Vierailija
16/71 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma pitää olla hyvä todistus ja harrasteneisuutta.

Vierailija
17/71 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13: kiitos!!
Ap

Vierailija
18/71 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asperger

Vierailija
19/71 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ap :D Tollaisella käytöksellä pääsee mihin vaan ;) 

Eiköhän kakkosen pointti ollut se, että demin sivuilla käy nuorempaa porukkaa eli paaaaljon suuremmalla todennäköisyydellä niitä, jota on viime vuosina hakenut Kallion lukioon, ja myös niitä jotka parasta aikaa siellä opiskelevat.

Täällä kun nuoret ovat vähemmistönä, niin helpommin saisit ajantasalla olevia vastauksia demistä. 

Terveisin, Itsekin Kallion lukioon hakenut, vuonna 2002. Mitä luulet, onko 13 vuotta vanhalla tiedolla vielä merkitystä? 

Vierailija
20/71 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15: mä en ole sellainen erilainen nuori pöpertäjä. Olen liiankin massa :/ haluaisin näyttelijäksi joten siksi sinne haluasin. :) ja monet suomalaiset näyttelijät ovat käyneet sen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän