Paha mieli, monesti aamukiireessä unohtuu antaa lapselle aamiaista, koulussa
opettaja on sitten sanonut lapselle tästä että se on äidin tehtävä, tekevätköhän kohta ls ilmoituksen =(
nyt laitan kyllä puhelimeen herätyksen että muistan antaa tuolle likalle aamuisin edes jotain =(
Kommentit (84)
joka lähes joka aamu kävelee klo 7.30 suklaapatukkaa mussuttaen lähikaupasta.
Jopa mun 7.v sanoo , tuo ei näytä kyllä kovin hyvältä aamupalalta !
vähemmällä vaivalla kuin kaupan kautta saa kyllä ihan itse otettua sen jogurtin, viilin tai hedelmän kaapista. Ei niitä tarvitse äidin pöydille laittaa, osaa ottaa itsekin. Eikä meillä lapset kyllä varmaan mitenkään olennaisena erona näkisi, ottako sen itse vai nostanko pöydälle.
Osittain tosin tottakin, joskus lapsella jää aamupala syömättä, kun ei itse sitä suostu syömään (kiukkuaamu)
Tai jos olen sata kertaa sanonut että aamupalalle, eikä 5min ennen lähtöä ole sitä vielä tullut syömään, saa olla ilman.
Silloin lähtee ilman aamupalaa, kun en voi töistäkään myöhästyä
tulipas tästä pitkä ketju :D
ap
Itse teen ekaluokkalaiselle aamiaisen joka aamu, koska teen kotona töitä enkä ole asiaa ikinä sen kummemmin ajatellut. Jos aamiaista ei heti ole tarjolla, siitä kyllä huomautetaan... Kyse ei kuitenkaan ole mistään lapseni avuttomuudesta, hän usein yllättää muut perheenjäsenet tekemällä voileivät lautasella ja tarjoilemalla ne kauniisti. Muttta kun puhuimme tänään asiasta (tämän ketjun innoittamina), huomasin miten selvää hänelle on se, että minä aamiaisen teen. Tästä lähtien sovimme joskus tekevämme aamiaisen yhdessä, mutta siitä ei tehdä mitään pakkopullaa. Ehkä ap:llakin on kysymys tällaisesta, joskin päinvastaisesta, tavasta jämähtää vanhoihin kuvioihin?