Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä liitto se olikaan mihin maksetaan vain se 60€

Vierailija
09.02.2009 |

vuodessa jäsenmaksua

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.ytk.fi

Taitaa kyllä olla 70 € tänä vuonna.

Vierailija
2/19 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et liity liittoon, saat kaikki muutkin edut ja jäsenmaksut saa vähennettyä verotuksessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan oman alan liittoon,kukin tyylillään.

Vierailija
4/19 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä saa myös lakineuvontaa riitatilanteissa 16€ lisämaksusta vuodessa, puolet halvempi kuin liitot

Vierailija
5/19 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertamaksu vuodessa

halvempi

Vierailija
6/19 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertamaksu vuodessa

halvempi

kun menee palkasta suoraan

Vierailija
7/19 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan oman alan liittoon,kukin tyylillään.

työttömyyskassan ja nimenomaan työttömyyskassan jäsen, pelkkä liiton jäsenyys ei auta. Liitot ja työttömyyskassat ovat erillisia tahoja vaikakin yleensä liittoon liittyessään ihminen tulee automaattisesti liittyneeksi myös kyseisen liiton yhteydessä toimivaan työttömyyskassaan, mutta mikään pakko se ei ole, jos laskee että esim. YTK:n jäsenyys ja pelkkä liiton jäsenyys tulisi itselle edullisemmaksi. Liitothan ei tätä mahdollisuutta mainosta...

Vierailija
8/19 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittoja... mä maksan reilu 70€ vuodessa.

Vierailija
9/19 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä saa myös lakineuvontaa riitatilanteissa 16€ lisämaksusta vuodessa, puolet halvempi kuin liitot

liittojen jäsenmaksuthan riippuu ihan siitä, mitä ansaitsee.

Vierailija
10/19 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että työttömyyskassat on laiskoja varten?!

tässä taloustilanteesa viisasta olla jäsen, kuka vaan voi joutua lomaututuksi, työttömäksi

Vierailija
11/19 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen meni aina kuukausittain prosennteja tulosta liittoon, oli kalliimpaa kuin kassassa. YTK 67€ (netistä varmistuksen saa)

On paljon halvempi ja sen saa verovähennyksiin. Koko suku ja tuttavat ovat tässä.

Kun olin osa-aikalisän sijaisena, toimi hyvin, sain 50% kukausipalkasta ja useamman satasen kassasta. Mietin vain missä työssä olisin 50% työajalla tienannut näin hyvin.

Kävin joka toinen viikko työssä, joka toinen viikko kotona kassasta saadulla rahalla.

Kaksi vuotta oli, nyt etsin uutta, ettei koko kuukautta ole työtä.. Suosittelen, ei häviä kauhean paljon. Mutta tottakai saa enemmän rahaa kokoaikatyössä...ne vapaaviikot, yhdeksän päivää (la,su,ma,ti.ke,to,pe,la,su) aina yhteen menoon vapaata, ennen seuraavaa 5 työpäivää.

Vierailija
12/19 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittoon kuuluvat hankkivat teillekin palkankorotukset ja te laskette pennosenne! Minä ainakin saan oman liittoni kautta mm. jäsenlehden, jossa on oleellisia asiantuntija-artikkleita alaltani. Mahtaisiko tämä olla ei-akateemisten hommaa tämä lusmuilu?

Vierailija
13/19 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jäsen nyt pari vuotta. Ei rassaaa politiikka eikä lakkouhat yms. Ja palkan saa kuitenkin kuten muutkin, sillä Suomessa on lain mukaan yleissitovat sopimukset. Ja voi pokkana kertoa tän esimiehelle, ettei kuulu kyseiseen ay-remmiin ja siksi voi pyytää ihan itse omia palkankorotuksia häpeilemättä. Suosittelen, on tehonnut.

Olen myös itse itseni luottamusmies. Mullehan on informoitava samalla tavoin kuin ay-jäsenillekin, joten saan ihan saman postin työnantajalta kuin ay-liikekin, mutta ay-liike jakelee tiedon oma-aloitteisesti itse vääristelemällä jäsenilleen oman etunsa (on poliittinen, jonkin puolueen tunnustama) mukaisesti. Itse pysyn itse perillä asioistani ja huolehdin niistä juuri niin kuin haluan.

Ja en halua maksella ylimääräistä (vaikka saiskin veronpalautuksena) ay-hemmojen palkkoihin!!!

Vierailija
14/19 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei tunnu kaikki jostain syystä tietävän.

Vierailija
15/19 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen maksanut yli 10 vuotta.Nyt sitten tarvitsen lakimiehen apuja että saan itselleni kuuluvat edut. Työnantajaliitto antaa väärää tietoa työnantajalle joten pakko taistella lakimiehen avulla. Eipä siinä oikein auta omat neuvottelut.

Onneksi en ollut "loimaan kassassa"

Vierailija
16/19 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntekijä- tai työantajaliittoja, jotka ajaisivat ko. puolen etuja. On myös liittoja, jotka ovat sekä työntekijä- että työnantajaliittoja. Siksi niistä on turha odottaa mitään räiskyviä kannanottoja ainakaan työntekijän puolesta.

Vierailija
17/19 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan myös loimaan kassan maksun vähentää. Jäsenmaksut vähentävät tuloa eivät suoraan veroa, joten hyöty ei nyt päätä huimaava ole.

Vierailija
18/19 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä jäsenmaksi on miehelläni ja kuuluu Ertoon, mutta heillä kohta edessä yt neuvottelut ja kenkää tulee saamaan.

On se kiva, kun jostain tulee rahaa ja uudesta työpaikasta ei ole tietoakaan.

Mikäli joku ei kuulu liittoon, niin on tosi tyhmä ja varsinkin ,jos uskoo tyhmää työnantajaa, ettei liitoon kannata kuulua, niin on vielä tyhmempi.

Liitto asioista ei keskustella pomon kanssa.

Vierailija
19/19 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi outoa ajatella, etten kuuluisi. 20 prosenttia liiton jäsenmaksuista palautetaan yhdistyksille ja minä käytän yhdistyksen etuja, mm. matkoja, hyväkseni.