Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parit jotka ovat vastakohtia toisilleen tai te jotka tunnette tällaisia: täydentääkö

Vierailija
09.02.2009 |

vastakohdat oikeasti toisiaan vai onko elo eripuraista tai jopa ero jo tullut? Kertokaa jotka tunnette tällaisia pareja tai jos olette itse!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikissa pareissa ole sekä samanlaisia että vastakkaisia piirteitä. Esimerkiksi minun mieheni on liikunnallinen ja työkin urheilun parissa. Minä taas en juokse edes ratikkaan. Toisaalta olemme samalla tavalla sosiaalisia: vieraassa joukossa kiinnostuneita, mutta varautuneita ja tutussa taas rentoja ja hieman dominoivia. Nämä vain esimerkkinä, vastaavia on vaikka kuinka paljon muitakin.

Meillä eniten hiertää toisessa näkyväksi tulevat omat puutteet. Kuten se, että olemme molemmat aika epäjärjestelmällisiä ja hajamielisiä. Omalla kohdalla ok, mutta toisessa sietämätöntä ;)

Vierailija
2/4 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuu samaa taloa kiltti ja rauhallinen mietiskelijä sekä räiskyvä ja tunteellinen tuittupää. On tässä se hyvä puoli, että pystymme tuomaan keskusteluihin ym. erilaisia näkökantoja ja ehkä tasoittamaankin toisiamme. Mutta kyllähän me toisiamme ärsytämmekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on rauhallinen melkein flegmaattisuuteen asti... mä taas olen semmonen hermoperse, että.... monissa muissakin asioissa erilaisia uskovainen/ateisti tyyliin... toki se aiheuttaa riitoja ja kränää, varsinkin alussa ihan MIELETTÖMÄSTI.. mut meissä on yks yhteinen piirre ja se JÄSTIPÄISYYS. lopulta kun vaan sinnillä oltiin yhdessä niin päätettiin että koitetaan ajatella eroavaisuuksiamme positiivisesti ja onhan siitä nyt paljon positiivista löytynytkin.. tuntuu hyvältä, että joku vähän vetää maan pinnalle kun hermoilen ja toisaalta mieheni ei pääsisi mihinkään jos en olisi potkimassa persuuksille.. yhdessä pärjätään aika hyvin!

Vierailija
4/4 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa monessa asiassa erilaisia. Mutta ainakin meillä vastakohdat täydentävät toisiaan. Minä hoidan tunteellisuuden, taiteellisuuden, luovuuden, asioista innostumisen..

Mieheni tasoittelee, kun saan jonkun uuden "hyvän" idean ja käskee miettimään. Toisaalta uskoisin mieheni elämän olevan melko tylsää ilman minua, tylsää tasaista ja rauhallista. Ilman miestä minä lentäisin pilvissä, jättäisin laskut maksamatta... Mieheni on se järkevä.

Niin...mihin noin järkevä mies tarvitsee tälläistä vaimoa? Yhdeksän vuotta yhdessä ja onnellisia, kai me tarvitsemme toinen toisiamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi