Kaveri ei kutsunut lapsensa synttäreille :(
Ollaan vuosikaudet käyty toistemme lasten synttäreillä, ollaan melkeimpä perhetutut. Nyt ihmettelin kun ei tullutkaan kutsua hänen poikansa synttäreille ja laitoin viestiä, että koska mahtavat olla kun meillä tässä lähiaikoina myös toiset synttärit tiedossa.
Kaveri vastasi, että synttärit pidetty jo ja koska oli niin paljon lapsia kutsuttu, ei sitten saatu kutsua.
Toivotti vaan tervetulleeksi sitten toisen lapsen synntäreille, jotka muutaman kuukauden päästä.
Mitäs ajattelisitte tällaisestä...?
Kommentit (9)
Me pidettiin lapsen synttärit vain sukulaisille tänä vuonna. jo pelkästään sukulaisissa on paljon lapsia, kaverit pihapiiristä ja päiväkodista jäivät kutsumatta.
mutta lapselle on hyvä tulla elämässä tällaisia pieniä ja normaaleja pettymyksiä, jotta oppi ylipäänsä käsittelemään pettymyksiä, niitä kun tulee kaikille tässä elämässä. Joskus vaan ei jaksakaan kutsua kaikkia ja pitää isoja synttäreitä. Nykypäivän äidit ovat välillä aika lujilla jaksamisen kanssa ja on hyvä jos osaa rajoittaa elämäänsä jo ennen kuin tulee ongelmia. Minä esim. voisin juuri rajata vieraiden määrän pienemmäksi, kun en työstressin tai muun takia jaksaisikaan järjestää niitä megasynttäreitä seuraavaksi. Tosin minä olen ihan synttärifriikki ja minusta on kiva järjestää lapsen synttäreitä viikko tolkulla. Meillä on ollut aina vähintään kahdet juhlat, sillä kotimme ei ole suuri.
Ja jos olet, niin syy on tässä: Vaikka ollaankin aina vierailtu vuorotellen toisillamme lasten synttäreillä, niin nyt mua alkoi risoa, että te olette perheenä kyläilleet meillä syömässä ja juomassa kolme kertaa viime syksynä, me emme teillä kertaakaan. Joten en siksi halunnut kutsua teitä TAAS meille.
Ollaan vuosikaudet käyty toistemme lasten synttäreillä, ollaan melkeimpä perhetutut. Nyt ihmettelin kun ei tullutkaan kutsua hänen poikansa synttäreille ja laitoin viestiä, että koska mahtavat olla kun meillä tässä lähiaikoina myös toiset synttärit tiedossa.
Kaveri vastasi, että synttärit pidetty jo ja koska oli niin paljon lapsia kutsuttu, ei sitten saatu kutsua.
Toivotti vaan tervetulleeksi sitten toisen lapsen synntäreille, jotka muutaman kuukauden päästä.
Mitäs ajattelisitte tällaisestä...?
Mutta teette niisät kauhean isoja. Mun mielestä tuossa ei ole mitään mitä pitäisi ajatella. Herranjestas sentään, eikö teillä oikeasti ole oikeita murheita?
ihmisellä ole suurempia ongelmia.
Vierailija - 9.2.2009 20:21 (ID 1384204)
Oletkohan mun kaveri?
Ja jos olet, niin syy on tässä: Vaikka ollaankin aina vierailtu vuorotellen toisillamme lasten synttäreillä, niin nyt mua alkoi risoa, että te olette perheenä kyläilleet meillä syömässä ja juomassa kolme kertaa viime syksynä, me emme teillä kertaakaan. Joten en siksi halunnut kutsua teitä TAAS meille.
t.ap
Meiltä voisi vaan ihan rehellisesti unohtua. Sitten jälkikäteen koittaisin keksiä jonkun edes jotakuinkin kelvollisen syyn, jotta ei tarvitsisi sanoa unohtaneensa joitakin kivoja ihmisiä. Ruuhkavuodet sen tekee.. Tässä eräänä päivänä en saanut yhtäkkiä mieleeni yhden pitkäaikaisen ystävän nimeä!