Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raivostuttava kirppari-intoinen äitini!

Vierailija
09.02.2009 |

Ihan kiva, jos kierrättää tavaraa, mutta mä en ymmärrä, että pitää myydä sellasta tavaraa, jota vielä tarvitsee. Sitten vaan mennään kuulemma takasin kirpparille ja ostetaan sellanen. Tavara voisi minusta ihan hyvin seisoa kaapissa sen aikaa, kunnes sitä taas tarvitaan. Osto ja myynti vamma? Ihan pimeetä.

Esimerkkinä olkoon vaikka syöttötuoli. Äidilläni on nyt neljä lastenlasta ja jokaisen kohdalla hän on ostanut taloonsa syöttötuolin, joka aina myyty, kun lapsi kasvanut siitä pois. Seuraava käyttäjä oli aina jo sitterissä, mutta kun syöttis olisi ollut käyttämättä kokonaista 6 kk, niin se piti aina välissä myydä pois. Ja tilaa on vanhassa ok-talossa vaikka muille jakaa, että siitä ei ollut kyse.

Nyt se myi niiden autotallista meidän esikoisen kaksi kertaa käyttämät hokkarit. Olivat siellä säilössä. Meillä kaksi seuraavaa on tyttöjä, joten säästin niitä jollekin tarvitsevalle. Siskoni pikkupoika olisi ollut sopiva käyttäjä, mutta luistimia ei löytynyt mistään, kunnes mummi muisti ne myyneensä. Meidän luistimet? Ja koko tämän säilytysajan on siskollani ollut tämä poika, mutta ei mummilla välähtänyt, että siinä voisi olla käyttäjä, kunhan saa myydä... Unbelievable. Meidän tavarat lähti nyt mummin säilöstä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi kuulostaa siltä, että ei oikein osaa hoitaa talouttaan ja tili on tyhjänä tämän tästä. Aina kun pitää saada jostain muutama euro hedelmäpeliin tai kaljaan tai pikavipin maksuun niin miettii sitten että mitähän talossa olis sellasta nyt minkä vois myydä.

Vierailija
2/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuli vaan mieleen että miksei tytöt voi luistella hokkareilla???? mua ainakin raivostutti aikoinaan tökkiä kaunoilla menemään, hankalat luistella! mies jo sanoikin, että kunhan meidän 4v tytön luistimet jää pieniksi niin tästä lähin ostetaan vaan hokkareita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tottakai voi luistella. Meidän rinsessa kuitenkin ehdottomasti halusi kaunokit, enkä hennonnut kieltää. Ne on sellaiset ilman hyppyteriä olevat harkkarikaunokit.

Vierailija
4/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli kun ilman lupaani otti justiin 3 kk lapselle pieneksi jääneen kauniin potkupuvun ja päätti, että antaa sen siskontyttärelleen, jolla oli vastasyntynyt. Ja minä kun olin ajatellut pitää sen puvun muistona. Niin vaan kävi että tulin kotiin ja pukua ei löytynyt ja mies kertoi äitinsä tekemiset.

Meille "turhaa" tavaraa rahdataan kyselemättä myös Viron tutuille - saunaa purkaessa esim. hyvät vessanpytty ja lavuaari matkustivat lahden toiselle puolen ilman että meiltä kysyttiin mitään. Kun oli kerran purkujätettä, nääs.

Vierailija
5/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin off the topic,

mutta tuli vaan mieleen että miksei tytöt voi luistella hokkareilla???? mua ainakin raivostutti aikoinaan tökkiä kaunoilla menemään, hankalat luistella! mies jo sanoikin, että kunhan meidän 4v tytön luistimet jää pieniksi niin tästä lähin ostetaan vaan hokkareita!

Vierailija
6/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käteistä. Ja mun ukko on kans samanlainen, kaikki muka tarpeeton myydään ja kohta ostetaan kalliilla takaisin