Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi vitun äijä... sisältää valitusta Madonnan lipuista... ja urputusta

Vierailija
09.02.2009 |

Ärsyttää erittäin paljon miehen käytös tällä hetkellä, ei niinkään menetetty konsertti, vaan täydellinen moukkamaisuus, plääh..

Eli mun piti miehen kautta saada lippu Madonnan keikalle, ihan c-katsomoon vaan siis. Homman piti olla ihan varma nakki. No kävin sitten seikkailemassa kuitenkin tuolla lippu-sivuilla, ajatuksena oli siis se, että olisin ostanut b-katsomon lipun, jos sellaisen olisin saanut. Niitä ei tietenkään ollut tarjolla, c-lippuja olisi ollut, mutta mitäpä minä sellaisella kun en ole mikään "trokari" ja "varma" lippu oli jo tiedossa.

Hohhoijaa, nyt sitten "hyvissä ajoin" puoliltapäivin mies sitten ilmoitti, ettei tää nyt mennytkään ihan ongelmitta. Extralippuja ei olekaan, joten nyt näyttäisi siltä, että jäin ilman (on siis duuniporukasta kyse alunperin). En tästä nyt mitenkään ihmeemmin tuohtunut, mutta kerroin miehelle kyllä, että vähän harmittaa kun siellä lippu.fi-sivuilla seikkailin ja olisin lipun saanut. Mies ei sanallakaan viitannut tohon, ei pahoitellut, eikä edes harmitellut ja sekös mua vituttaa. Ja vituttaa kyllä sekin, ettei mies voinut noista "yllättävistä" ongelmista kertoa aikaisemmin. Voi paskat.

Kertokaa mitä teen, oonko nyt ihan hiljaa tästä nenässäni paisuvasta herneestä vai onko oikeus ja kohtuus nyt vähän miehelle kimpaantua,.

Turhaa valitusta taas tääkin, mutta näin raskauden vikoilla viikoilla ei fiilis ole muutenkaan kaikista parhain :( No, eipähän tarvii miettiä sitten keikkailtana, että voiko muutaman kuukauden ikäistä jättää hoitoon vai ei.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti keikalle nyt menee sijastani joku tosi-fani. Mua vaan ärsyttää niin kovin toi moukkamaisuus, olisi edes sanonut, että on harmistunut mun puolestani tai jotain. Mutta ei sanaakaan, arrrrgh. No, onneksi on av-palsta, jonne voi tuntojaan purkaa

Ap

Vierailija
2/5 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi kertoa hänelle, niin ei tarttis täällä valittaa.

ja toivottavasti keikalle nyt menee sijastani joku tosi-fani. Mua vaan ärsyttää niin kovin toi moukkamaisuus, olisi edes sanonut, että on harmistunut mun puolestani tai jotain. Mutta ei sanaakaan, arrrrgh. No, onneksi on av-palsta, jonne voi tuntojaan purkaa

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes harmistellut tilannetta. Nyt vaan kiukuttaa niiin paljon, että oli hyvä päästä tänne avautumaan. Aika pieni murhehan tää kaikenkaikkiaan tietysti on :)

Ap

Vierailija
4/5 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka T.Kansan konserttiin...

Vierailija
5/5 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi että sua harmittaa toi juttu. Eihän sitä oo pakko huutaa, mutta selvität miehelle miksi pahoitit mielesi. Voisit myös vinkata että olisi kiva jos mies vois jotenkin hyvittää tuota mokaa... :)