Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Ajatteletko koskaan perhettä kun vamppaat naimisissa olevan miehen?

Vierailija
09.02.2009 |

Itse en katso edes miehiä joilla on sormus sormessa, ovatpa kuinka ihania tahansa! Säälittäviä olette kun hajoitatte perheen!!

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin nainen ei voi tietää mitä tekemässä mutta jos nainen tietää miehen olevan varattu ja tekee kaikkensa saadakseen tämän sänkyyn löytyy syytä myös naisesta.

Vierailija
62/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei, mieheni ei ole mikään tahdoton tossukka joka on kaikkien vietävissä mutta kyllä silläkin vaikutusta on mitä singaalia toinen antaa. jos toinen tekee selväksi olevansa valmis mihin vain ja olevansa niin ihastunut niin saattaahan sellainen miehen egoa hivellä ja kiinnostus käydä isommaksi mutta se ei tarkoita että kotona olis silti kaikki päin mäntyä, ainakaan ennen tätä vamppia...

Mä olen ainakin tehnyt miehelleni hyvin selväksi, että se on hänen omalla vastuullaan olla mulle uskollinen ja jos se ei onnistu niin se on kerrasta poikki ja mies pihalle=) Mä olen mennyt naimisiin älykkään miehen kanssa, jonka kykyyn toimia rationaalisesti uskon, en minkään imbesillin kanssa, joka huumaantuu jokaisesta tissiparista ihan sekaisin:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulta vain saa niin helpolla. Yksinkertaista.

Saatan muuten olla viehättävämpi kuin se kotona oleva luuska tai mikä sitten onkaan.

Vierailija
64/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kiihottaa se ajatus että rakastajani kyntää tahmaisella hepillään sitä luuskaansa illalla kun se on lähtenyt luotani...

Vierailija
65/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulta vain saa niin helpolla. Yksinkertaista.

Saatan muuten olla viehättävämpi kuin se kotona oleva luuska tai mikä sitten onkaan.

Kyllä tässä tapauksessa on vaan yksi syyllinen, SE VAIMO.

Säälittävää, mutta ainakin se on yksinkertaista.

Vierailija
66/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

just silloin tekisi mieli, just sen miehen kanssa, niin tottakai annan mennä, enkä mieti kuka se mies oikeesti kotona on. EVVK.

Vierailija
67/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja löytyy niitä naisia jotka jaksavat jahdata naimisissa olevaan vaikka kuinka kauan vaikka mies ei heti lähtisikään juttuun mukaan ja tekevät itsensä tyrkylle jokaisessa mahdollisessa tilanteessa. joku mies sortuu ja toiset ei mutta kyllä silloin jos nainen tarkoituksellisesti tekee itseänsä tykö varatulle miehelle ovat molemmat ihan yhtä syyllisiä. Ja silloinkin tämä tyrkyllä ollut saattaa kuvitella että miehen vaimo on jotenkin huono ja heillä ei ole seksiä kun kerran mies sortui. ja sitten pettyä katkerasti kunhuomaakin että miehen perhe-elämä onkin oikein onnellista ja seksiäkin vaimon kanssa löytyy entiseen tahtiin...sortui vain kokeilemaan jotain uutta ja jännittävää mutta ei aikomustakaan jättää perhettään. Joten ette te toiset naiset aina syyttömiä ole!

ja ei, mieheni ei ole mikään tahdoton tossukka joka on kaikkien vietävissä mutta kyllä silläkin vaikutusta on mitä singaalia toinen antaa. jos toinen tekee selväksi olevansa valmis mihin vain ja olevansa niin ihastunut niin saattaahan sellainen miehen egoa hivellä ja kiinnostus käydä isommaksi mutta se ei tarkoita että kotona olis silti kaikki päin mäntyä, ainakaan ennen tätä vamppia...

Ja mistä sinä tiedät että se toinen nainen "on jahdannut miestä vaikka kuinka kauan ja tehnyt itseään tykö vaikka mies ei ole innostunut"? Uskotko oikeasti jonkun rysän päältä kiinni jääneet miehen sepustuksia? "Se vaan tyrkytti itseään, en mä muuten..."

Vierailija
68/69 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän siinä hajottaa oman perheensä. Miehellä on vapaus valita ja hän voi halutessaan kieltyäytyä. Otan juuri sen mitä haluan jos vain irti saan. Miehen oma moka jos menee pettämään vaimoaan.

Molemmat, sekä mies että typy vastuussa omista teoistaan 100%

Vierailija
69/69 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele, kun minä en ole vastuussa miehen tekosista.