Nainen! Ajatteletko koskaan perhettä kun vamppaat naimisissa olevan miehen?
Itse en katso edes miehiä joilla on sormus sormessa, ovatpa kuinka ihania tahansa! Säälittäviä olette kun hajoitatte perheen!!
Kommentit (69)
Niin..kannattaisihan se äijän erota ensin. Sitten ne panot/suhteet. Hänhän on luultavasti vain valehdellut sinulle, että olet eka ym. Ei kannata uskoa juuri noita jututja ;)
Sama k yllä koskee naisiakin. Ne, jotka alkavat muihin suhteisiin..alkavat joka tapauksessa. Olisi varmasti vaan petettynä kiva tietää nuo hommat ajoissa, vois vaihtaa parempaan.
Ihminen, joka on baarissa ilman sormusta, on siellä luultavasti vain yhden asian takia =D Ellei sitten ole tilanne niin, ettei sormukset ole vielä tullut kaiverruksesta/odotellaan tatuointiaikaa..ja jos tilanne on taas niin, ettei mies/nainen HALUA sormusta..niin sitten mietityttäisi. Eihän sitä voi mitenkään tietää, jos toinen ei käytä mitään "varatunmerkkejä", mitä tuo sormuskin ulkopuolisille kuvastaa. Ja jos hän ei kerro mitään ym. Mielestäni tällöin on turha soimata itseään, tämä tyyppi ei ole ensimmäistä kertaa petturoimassa. Tietysti voi kysyä, että onko se pakko ensimmäisellä kerralla harrastaa mitään sen kummempaa? Tietysti voi pitemmän päällekin olla vaikeaa tietää ihmisestä, mutta esimerkiksi jo puheluihin vastaamatta jättäminen kertoo paljon. Varsinkin, jos sitä tapahtuu usein. Tietysti se voi olla myös merkki siitä, ettei kiinnosta, mutta tilannehan on siinä tapauksessa ihan sama =)
P.S. Tiedän tämmösiä esim. kihloissa olevia miehiä (tässä tapauksessa), jotka eivät ole halunneet sormuksia/pidä niitä. Ja sattumalta kaikki ovat vielä pelimiehiä. Jotkuthan ei sitten muuten vaan sitä halua, mutta ainahan se syy kannattaa selvittää.
Ja ei aina kannata ajatella pahinta ihmisistä! =)
. Pettäminen on AVIORIKOS, jos sattuu olemaan vihitty.
Minulla ei ole lapsia.
Jos tosiaan haluaa pettää, niin on pakko kestää seuraukset. On aika yleistä, että mies saa mieheltä turpaan näissä tilanteissa. Joten ihan hyvin voin itsekin käydä naisena mätkäyttämässä naista, ei häiritse yhtään. He ymmärtävät enemmän tekoja kuin sanoja. Itse en hyväksy parisuhdeväkivaltaa, mutta jos joku hyökkää kimppuuni/mieheni kimppuun, niin sitten se on hyvin sallittua. .
Aviorikos ei pide rikosoikeudellisesti. Joten tolle linjalle ei kannata älykkään ihmisen lähteä. Eli edelleen, pettäminen ei ole rikollista.
Aivan varmasti, jos kostotoimeenpitenä lähden jotain toista, miestä, naista, aivan sama, mätkimään, niin tulet saamaan tuomion. Todellakin! On naivia ajatella noin, että siitä muka pääsisi kuin koira veräjästä. Voisi ajatella, että silloinhan sinulla pettäjän mentaliteetti. Kuvittelet selviäväsi tilanteesta ns. kuivin jaloin.
Jos minuun koskettaisiin, tekisin rikonilmoituksen.
Voin vain todeta, että on luojan lykky, ettei sinulla ole lapsia. Toivottavasti et saakaan. Et todellakaan vaikuta riittävän normaalilta kasvattamaan lapsia. Ja sitä paitsi, epäilen, että onko geeneissäsi mitään siirrettävää eteenpäin.
Itse näen nämä toiset naiset uhreina. Miehet käyttävät heitä ja omia vaimojaan, omien halujensa tyydyttämiseen.
Joskus sitä vaan kaipaa toisen ihmisen kosketusta ja jännitystä.
En itse osaa suhtautua pettämisiin niin suurella vakavuudella.
jos sitä on ollut jonkun kanssa 20 vuotta ja on itse jo kokenut elämässä, niin tuollainen yksi pano siellä täällä ei tee suurta hallaa.
Käännetäänpä asia toisin päin. Itse olen nyt onnellisesti naimississa, eikä tulisi mieleenkään pettää vaimoani. Ollesani sinkku, minulla oli useampiakin seksikuvioita naimisissa olleiden naisten kanssa. Kakissa näissä tapauksissa oli nainen aloitteentekijä. Eli en siis toiminut mitenkään aktiivisesti, vaan pikemminkin päi vastoin. Olen kai sitten jotenkin huono ihminen, mutta en kyllä kokenut mitään moraalista krapulaa noista jutuista. En myöskään kokenut olleeni tilanteista mitenkään vastuussa tai tehneeni väärin. Mielestäni kyseisissä tilanteissa on pettäjä ensisijaisesti vastuussa. Semminkin, os kyseinen henkilö on vielä aloitteellinen ja aktiivinen.
Ihmiset, jotka petturoivat, siirtävät muuten petturigeenejä eteenpäin. Mielestäni heidän ei kannattaisi lisääntyä. Tämä on muuten ihan tutkittua, muistaakseni Afrikassa tehtiin tätä ihan ns. petturigeeni-tutkimusta miehillä.
Ei Suomessa saa linnatuomiota herkästi, piste. Itse kannatan kovia tuomioita, mielellään maksimit kaikesta. Sitten ei tarvitsisi oman käden oikeutta ollenkaan. Suomessa nyt vaan saa pedofiilit, raiskaajat ja muut kulkea vapaana ilman sen kummempia sanktioita käytännössä. Myös eka kerta-alet ja muut käytössä. Samoin jos on hyvä maine muutoin. Myös päästetään vapaaksi koeajoille jopa jo pari kertaa murhanneita, välissä esim. jopa 1/2 vapautta (jolloin tappanut heti taas toisen). Ks. Simniceaun tapaus. Eli ei paljon kannata kommentoida Suomen tuomioita, jos siitä ei ymmärrä mitään. Itä-Suomen oikeus on ihan yleisesti naurettu "tuomioistaan". Jos sinulle itsellesi joskus tapahtuu jotain, niin ymmärrät varmasti turhautuneena, mistä ihmiset puhuvat :/ Ikävä kyllä.
Ihmiset kyllä tietää, että toisen ihmisen selän takana toimiminen on väärin. Siitä pitää kantaa seuraukset. Jos tämä "salarakas" ei tietäisi olevansa tällainen, sitten mielestäni ok. Mutta yleensä ne tietävät.
Miksihän ihmsiet menevät naimisiin, jos ei ole sitä kiinnostusta selvitä myös alamäistä? Erikoista mielestäni.
Ehkä "petturoin" (suom. petän) juuri sinun miehesi kanssa=) Tekisipä mieleni petturoida juuri tälläkin hetkellä.
Uskon että elämä maksaa joskus takaisin ilkeät teot. Eli jos pettää varatun kanssa, niin siitä saa joskus maksaa korkean hinnan. Se maksu saattaa tulla monella tapaa;
-Ehkä joku tunteekin jonkun, ja esim. töissä juttu leviää ja menee koska on vamppi joka pokailee varattuja miehiä (ja tunnetusti juorut aina kasvavat todellista suuremmiksi, eli kohtahan sen ylennyksenkin on saanut pomon reittä pitkin---)
-Ehkä itse joskus joutuu kärsimään omassa rakkaudessaan. Se ma ihana rakas saattaakin palajstua pettäväksi häntäheikiksi, tai sen elämän rakkauden menettää kun hänelle selviää että juuri sinä olit se nainen jonka kanssa siskon mies oli pettänyt ja heidän avioeronsa syy ---> ei enää halua sinua nähdä koska niin paljon pahaa aiheutit hänen sisarelleen
-Ehkä joku päivä katsot omaa lastasi joka riutuu huonossa suhteessa apaattisena, koska hänen kumppaninsa ei piittaa siitä että on naimisissa, vaan pettää ja tuo kotiin ties mitä tauteja tuliaisina.
Minä tosiaan uskon siihen että karma on olemassa, ja -ennemmin tai myöhemmin- se oma ilkeys/kiltteys sattuu omalla kohdalle. Eli kannattaa elää elämänsä niin, että voi selkä suorana seistä peilin edessä ja olla onnellinen siitä miten on elämänsä elänyt:)
Mä en enää myöskään ihmettele, miksi Suomen lapset on niin empatiakyvyttömiä, kun aikuiset on tällä tasolla.
Jokainen voi omassa mielessään miettiä mitä kuinka kunnioitettavan ja arvostettavana henkilönä itseään pitää. Monella ei siihen ole varaa.
PS. En mäkään mitään vierasta naista menisi mätkimään, jos mieheni pettäisi. Itse asiassa mulle sopisi oikein hyvin vapaa liitto. Mutta mua jotenkin säälittää nää naiset, joiden itsetunto perustuu siihen, että kuvittelevat jonkun baarissa tapaamansa varatun miehen juttujen perusteella olevansa niin paljon ihanampia ja upeampia yksilöitä, kuin se siellä kotona oleva nainen. Jotnekin kummassa ne miehet kuitenkin niin kovin harvoin alkavat jakamaan elämäänsä, tilipussiaan ja geenejään näiden kakkosnaisten kanssa... siihen on tietysti hyvä selittää, että "emmähaluiskaan..."
ne kakkosnaiset sitä miestä pidemmäksi aikaa haluaakaan. Hetken huvista näissä jutuissa on usein kyse. Jos pokaan varatun miehen niin kyllä se vaan jää yhdenillan jutuksi. Saatan muuten olla viehättävämpi kuin se kotona oleva luuska tai mikä sitten onkaan.
Typerää ajatella, että miehet aina hyväksikäyttävät naisia. Kyllä se nainenkin jotain siinä vastapalveluna saa ja ihan samoin hyväksikäyttää miestä.
[
Minä tosiaan uskon siihen että karma on olemassa, ja -ennemmin tai myöhemmin- se oma ilkeys/kiltteys sattuu omalla kohdalle. Eli kannattaa elää elämänsä niin, että voi selkä suorana seistä peilin edessä ja olla onnellinen siitä miten on elämänsä elänyt:)
[/quote]
on aina antanut kaikkensa muitten puolesta eikä ole KOSKAAN asettanut itseään ykköseksi ja SILTI on saanut pelkkää p** niskaansa, jos sitäkään? Siis yleensäkään ei ole koskaan saanut sitä mitä on halunnut ja tarvinnut.
Mulla se meni aikoinaan noin. Nykyään osaan jo ottaa oman osani ja sen vuoksi edes joskus saan sitä mitä haluan.
Ei se aina mene niin, että hyvä ihminen palkitaan. Ei tää maailma toimi niin.
Ei myöskään kannata asettaa muita itsensä edelle, tervettä itsekkyyttä on hyvä opetella...! Ja se ei tarkoita muiden miesten vamppaamista tmv. vaan sitä että koittaa luoda omasta elämästään sellaisen että pitää elämästään.
Monella on myös se, ettei osata iloita siitä mitä jo on, vaan halutaan aina vaan enemmän, enemmän, ja enemmän.
Ei siis pidä olla liian itsekäs, mutta ei liian uhrautuvainenkaan. Ja jos pettämisestä puhutaan, niin en ymmärrä miten jollakin voi olla hyvä mieli siitä että toinen nainen?
Eikö tunnu sitlä kuin olisi pelkk patja...? Jos se mies rakastaa, niin miksei homma voi edetä niin, että ensin hän jättää vaimonsa ja epätyydyttävän avioliittonsa, ja vasta sen jälkeen alkaa hommailemaan uuden rakkaansa kanssa. Uskon että tuossa tapauksessa se uusi rakaskin osaa arvostaa miestä enemmän....!
+Ei tarvitse miettiä että olikohan niillä sen vaimon kanssa miten pitkään seksiä samaan aikaan kun me hommailtiin +Onkohan se nyt taas ylitöissä vai onko sillä toinen kun noilla "ylitöillähän" se meidänkin suhde aikanaan alkoi...
olettaen siis ettei toinen ole huijannut olevansa vapaa. Ei nyt sama asia, mutta en tähän hätään mitään parempaakaan keksi: jos tiedät jonkun olevan kännissä etkä mitenkään estele jos toinen lähtee ajamaan autolla niin olet sinäkin osin vastuussa mahdollisista seurauksista.
Itseä ovat välillä vikitelleet varatut miehet, mutta en *koskaan* ole lähtenyt mukaan olin sitten vapaa tai varattu, koska en halua olla mukana missään pettämiskuviossa sillä minusta pettäminen on väärin - eihän se muuten olisi *pettämistä* vaan jotain sovittua vapaata suhdetta tms.
Ja PARIsuhteeseen tarvitaan kaksi.
Jos mies pettää vaimo ottakoon peilin käteensä ja miettiköön miksi!
Tämä keskustelu on on sarjassa en minä mutta kun ne muut.....
Kukin kantakoon vastuunsa omasta parisuhteestaan ja jos ei siihen pysty, niin ei kannata muita syytellä.
Ei ne varatut miehet ole ainoita jotka vampaa sinkkunaisia. Kyllä varatut naisetkin osaa ihan yhtälailla, vaikka kuinka äitejä ja vaimoja ollaan ;)
Ajan taksia viikonloppu yöt isossa kaupungissa. Siinä sitä näkee ja kuulee vaikka mitä. On vähän niinkuin aitiopaikalla katselemassa.
Paljon on miehiä, jotka kertovat miten eivät ikinä ole vaimoa pettäneet, mutta seuraavassa lauseessa pyytävät minun puhelinnumeroa, jos sais vaikka alkaa soitella. Sanon aina, et jos kyytiä tarvitset, niin kuitissa on auton puhelinnumero. Siihen voi soitella. Omaa numeroa en ala jakamaan.
Minusta se ei ihan mene noin. Kannattaa muistaa, että ihmisiä on erilaisia; on siveyden sipuleita ja häntäheikkejä. Jos nuo kaksi em. päättävät perheen perustaa, niin väistämättä on ongelmia edessä. Se ei kuitenkaan oikeuta pettämiseen, mutta kumppanin valintaa olisi pidempään kannattanut harkita...!
Yksi ongelma on myös se, että toista pidetään itsestään selvyytenä. Eli kotona piereskellään sohvalla vekkareissa ---> ei kiihota ketään. Ei nähdä lainkaan vaivaa että saataisiin se kumppani syttymään, eli ei saunomista kynttilänvalossa, ei hierontaan sohvalla uutisia katsellessa, ei kukkapuskaa ilman syytä, ei yllättävää pikku matkaa kylpylään jne. jne.
Mutta kun ihastutaan toiseen, niin johan käydään kampaajalla ottamassa uusi look hiuksiin, ostetaan uusia kauniita vaatteita, ostellaan kukkia ja koruja harva se tapaamiskerta, ja karataan salaa hotelliin viikonlopuksi jne. jne.
Mitäs jos se saman romanttisuuden panostaisi siihen jo olemassa olevaan suhteeseen? saattaisiko se kipinä löytyä ihan sieltäkin eikä tarvitsisi pettämään alkaa...?
Suhteen alussahan sitä kehutaan kovasti kauniiksi ja ollaan niin ihania, mutta harmaan arjen iskiessä se valitettavan monilta unohtuu... :(
Mikä seksistä tekee niin ekskluuvisen? mun on hirvittävän vaikea ymmärtää, että miksi se seksi (yhdyntä) on niin tärkeää? Miksi se on näiden juttujen perusteella ainoa asia joka pitää teidät miestenne kanssa?
Auttakaa mua joku ymmärtämään.
jos on tiedossa, että toisella on perhe. Käsittämätöntä ajatella, että se on vain sen asia, joka on naimisissa.
Sama kuin ap:lla, minulle oli sinkkuna ollessani itsestään selvää, että naimisissa oleviin ei "koskettu", vaikka olisivat itse sitä halunneet. Ja nyt olen itse naimisissa ja pettäminen ei ole käynyt mielessäkään (kai sitten on niin hyvä mies, ja tietenkin vahvat periaatteet).
Vietin hiljattain yhden yön varatun miehen kanssa. Tässä tapauksessa aloite tuli vain ja ainoastaan miehen puolelta; se kävi kuumana ja halusi lopulta sänkyyn. Kysyin häneltä, onko valmis elämään sen tosiasian kanssa että pettää vaimoaan, ja mies sanoi että ikävälle tuntuu mutta...
Tunnontuskia miehellä selvästi oli. Mutta joku ihmeen houkutus ja vietti sai sen soittelemaan perään, kun numeroni annoin. Soittelee vieläkin. Itse en ole ottanut kertaakaan mieheen yhteyttä.
Pitäisi varmaan tuntea syyllisyyttä jne., mutta kun en tunne. Itse olen vapaa kuin taivaan lintu, en ole pettänyt ketään. Mielestäni oli miehen oma valinta - ja hyvin tietoinen valinta - mennä kanssani sänkyyn. Myös soittelu perään kielii minusta siitä, että mies ei ole lainkaan tyytyväinen liitossaan (taisi sanoa jotakin sellaista, että lasten takia pysyy siinä).
Tämä tarina ei ole ainutlaatuinen, varmaan vastaavia syntyy joka päivä lisää eri puolella Suomea ja maailmaa. En ehkä myöskään jää tämän perheenisän ainoaksi valloitukseksi, vaikka hän sanoikin, että ei ole koskaan pettänyt vaimoaan. Niin, ei ehkä minua ennen, mutta entä sen jälkeen?
Olen osasyyllinen, kyllä. Mutta en todellakaan suurempi syyllinen kuin tämä mies.
terveisin huono (?) nainen, vamppi tms.