Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Ajatteletko koskaan perhettä kun vamppaat naimisissa olevan miehen?

Vierailija
09.02.2009 |

Itse en katso edes miehiä joilla on sormus sormessa, ovatpa kuinka ihania tahansa! Säälittäviä olette kun hajoitatte perheen!!

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja PARIsuhteeseen tarvitaan kaksi.

Jos mies pettää vaimo ottakoon peilin käteensä ja miettiköön miksi!

Tämä keskustelu on on sarjassa en minä mutta kun ne muut.....

Kukin kantakoon vastuunsa omasta parisuhteestaan ja jos ei siihen pysty, niin ei kannata muita syytellä.

Vierailija
42/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Miten joku voi haluta seksiä tuntemattoman kanssa? (Ja tarkoitan nyt yhdenillan juttuja, eli nähdään baarissa tmv. ja muutaman tunnin kuluttua ollaan jo naimassa)

Eikö siitä tule likainen olo? Ei se seksi aina voi olla hyvää, ja eikö ole epävarmaan kun ei toisesta tiedä kun nippa nappa nimen, ja niin heti on valmis hyppäämään sänkyyn ---> tehnyt niin aiemminkin ---> ties mitä tauteja saanut.

Uskon että joskus voi joku taivaallisen ihana sattua kohdalle, mutta miksi käydä kymmenkin huonoa läpi saadakseen yhden hyvän?

* Ymmärrän sen että joskus sitä tekee pelkkää seksiä mieli, mutta olenko ainoa joka vaatii seksiltä aika paljon? Siis että siinä on hellyyttä, rakkautta jne. ei vaan pikainen yhdyntä ja siinä kaikki. Vaikka joskus nopeasti homma olisikin ohi, niin yleensä siinä on taustalla koko päivän jatkunut pikku kiusoittelu jne. mikä sitten huipentuu pikaiseen. Mutta joka tapauksessa, seksistä saa enemmän irti kun on suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä seksi tuntemattoman kanssa voi olla hyvin palkitseva kokemus :D

Eikö siitä tule likainen olo? Ei se seksi aina voi olla hyvää, ja eikö ole epävarmaan kun ei toisesta tiedä kun nippa nappa nimen, ja niin heti on valmis hyppäämään sänkyyn ---> tehnyt niin aiemminkin ---> ties mitä tauteja saanut.

Uskon että joskus voi joku taivaallisen ihana sattua kohdalle, mutta miksi käydä kymmenkin huonoa läpi saadakseen yhden hyvän?

Vierailija
44/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni naisten kuuluu pitää yhtä. Mutta tosiasia on se, että nainen on itsensä pahin vihollinen ja siksi näin yleensä käy...

Mutta asiaan: mun mielestäni lähtökohtaisesti on miehen vastuulla hajottaa oma perheensä. En ymmärrä tässäkään tätä naisten halua hyökätä toisiaan vastaan; miksei miehellä ole mitään vastuuta. Jos mun aviomieheni pettäisi mua, niin varmaan pitäisin sitä naista täytenä hoona jne mutta ensisijainen vastuu olisi miehelläni. Ei mun mies ainakaan ole mikään aivoton hormonihiiri, jonka saa vampattua noin vaan. En tiedä sitten, millaisten imbesillien kanssa olette naimisiin menneet.

Vierailija
45/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

i]Itse en katso edes miehiä joilla on sormus sormessa, ovatpa kuinka ihania tahansa! Säälittäviä olette kun hajoitatte perheen!!

[/quote]

Vierailija
46/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti mulla oli suhde useammankin varatun miehen kanssa.

Eka kertoi eron olevan vireillä ja että hä n on muuttanut pois perheensä luota. Jo muutaman tapaamiskerran jälkeen sain selville, että miehen vaimo odotti kolmatta lasta, ok-taloa rakennettiin ja mies oli kuulemma raksalla tai töissä ku oli mun kanssani. Lopetin suhteen kuultuani vaimosta ja perheestä, mutta miehellä oli jo muutamassa viikossa uusi tyttöystävä.

Tokaa tapailin muutaman kuukauden. Hän asui kauempana ja oli paljon työmatkoilla. Eronnut, kuulemma. Yhteisellä lomamatkallakin käytiin. Suhde päättyi kun tapasin miehen, jonka kanssa tuleivaisuus tuntui turvatummalta kun tämän jatkuvasti poissa olevan kanssa. Myöhemmin selvisi, että ne työmatkat ja tavoittamattomissa olemiset johtuivat siitä, että mies ei koskaan ollutkaan eronnut. Suhteemme jälkeen heille on syntynyt vielä kaksi lasta lisää (edellisten kahden lisäksi).

Mies kolme oli ihana, komea ja piiritti minua tiiviisti. Tiesin kuitenkin, että hän oli juuri eronnut tyttöystävästään enkä uskonut suhteestamme tulevan sen kummempaa. Toisessa kaupungissa asuvasta vaimosta en tiennyt ennen kuin tutustuin häneen toista kautta yhteisten tuttavien välityksellä. Mun ja miehen suhde ei onneksi ollut muodostunut vakavaksi.

Mies neljä oli niin ikään ihana ja komea. Tapailimme puolen vuoden ajan. Hän oli luonani noin kolme yötä viikosta. Hän oli vähän aiemmin eronnut ja asui kaverinsa kämpässä kun kaveri oli työkomennuksella. Asunto oli hyvin poikamiesmäinen emmekä olleet siellä koskaan. Miehellä oli mahdollisuus lähteä ulkomaan työkomennukselle ainakin muutamaksi vuodeksi. Suunnittelimme, että minä lähden mukaan ja siellä voisimme perustaa perheenkin. Sitten täysin yllättäin mies lopetti suhteen. Selitti jotain yleistä diipadaapaa. Olin aivan hajalla. Sen jälkeen kaverini kertoi, että tämän miehen vaimo oli ollut työkomenennuksella ja saanut taas siirron Suomeen. Se kaverin kämppä, missä mies "asui" oli tosiaan kaverin kämppä. Vaimosta ei ollut mitään puhetta koko aikana, päinvastoin mies suunnitteli mun kanssani perhettä, lapsia, tulevaisuutta. Vaimo sai sitten myöhemmin jostain kuulla, että miehellä oli ollut toinen nainen. Minusta tehtiin se pahis, vaikka itse asiassa mun näkökulmastani tämä vaimo oli toinen nainen, jonka olemassaolo oli mulle yllätys.

Ja ei, kenelläkään näistä miehistä ei ollut sormusta.

Vierailija
47/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin harrastan seksiä mieheni kanssa, koska se on kivaa, tekee hyvää ja biologinen tarve. En vain siksi, että olemme naimisissa.

Toivon toki, ettei mieheni harrasta sitä muiden kanssa, mutta ihan hyvin voisin nähdä itseni p***massa jonkun toisen miehen kanssa täysin ilman tunteita.

Miksei siis muutkin siihen pystyisi.

Vierailija
48/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt tosiaankin niin, että vaikka teidän miehenne kiertäisi ympäriinsä vikittelemässä vieraita naisia ja yrittäisi iskeä heitä ties missä tilanteissa, niin jos näillä toisilla naisilla olisi "moraalia ja selkärankaa" kieltäytyä seksistä miehenne kanssa, mitään vahinkoa ei olisi tapahtunut? Eli niin kauan kuin varsinaista yhdyntää tai hipelöintiä ei tapahdu, kaikki on hyvin ja parisuhde kunnossa? Riippumatta siitä, että mies on aktiivisesti yrittänyt päästä toisten pöksyihin?

Minä taas ajattelen asian näin, että jos minun mieheni pettäisi tai yrittäisi pettää, olisin vihainen nimenomaan hänelle. Täysin samantekevää, olisiko iskuyrityksen kohde tai seksisuhteen toinen osapuoli naapurin Pirkko vai ulkomaalainen prostituoitu (poikkeuksena tietysti läheiset ystävät jne.), en minä osaisi vihata vierasta naisihmistä joka ei ole minulle luvannut yhtään mitään. Mies siinä olisi se paska jonka pitäisi vastata teoistaa minulle. Miehenihän se on luvannut olla uskollinen, ei tämä toinen nainen.

Itse en koskisi varattuun mieheen, mutta minun on vaikea samaistua näihin toisten naisten vihaajiin, varsinkin kun he päästävät oman ukkonsa kuin koiran veräjästä.

Vierailija
49/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pettävät jokaisessa suhteessaan, oli puolisko millainen, miten upea tahansa? Niin pettäminen siis ei olekaan kummankaan pettäjän vika, vaan petetyn... Tietenkin huono suhde voi työntää pettämiseen, mutta mielestäni syy ei ikinä ole vain petetyssä, ei tietenkään.

Vierailija
50/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Miten joku voi haluta seksiä tuntemattoman kanssa? Eikö siitä tule likainen olo?; ties mitä tauteja saanut.

Jaa-a, ehkä siksi, että tuntematon ja uusi ihminen on älyttömän kiihottava ja jännittävä (jos siis muuten on ok, ällö on ällö). Kosketus tuntuu ihan erilaiselta kuin oman tutun ja turvallisen partnerin kanssa. Ja vieraan antama huomio ja ihalilu (edelleen miellyttävästi annettu, miellyttävältä mieheltä saatuna) on huumaavaa ja ihanaa.

En petä miestäni, mutta sinkkuajoilta muistan tuon fiiliksen. Ja tuntuu tosi ahdistavalta välillä, kun tietää, että jos mitään akmalaa ei tapahdu meidän suhteelle, tuota ei koe enää koskaan. Sinänsä meillä on hyvä ja jännittäväkin seksielämä, mutta ei se, että saa halutessaan suklaata poista halua saada muuta karkkia ;)

Naimisissa olevan miehen kanssa olen ollut kerran. Tiesin vaimosta, mutta kun mies oli selkeästi aloitteellinen, en antanut sen häiritä. Itse en lähtisi viettelemään miestä, jos tietäisin tämän olevan vakavasti varattu.

Vierailija
51/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä. Seksi jonkun lähes tuntemattoman voi myös olla taivaallista.

Vierailija
52/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää purkautumista? Ilman mitään virityksiä...jne.

Ei ihme, että miehenne katselevat muualle, kun kotona ollaan noin viktoriaanisia.

Vierailija
53/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista itsestäänselvyytenä: piereskellään verkkareissa, kuljetaan tukka hapsottaen arjet ja pyhät, ei koskaan yllätetä toista, nalkutetaan/huudetaan joka asiasta, ei anneta toiselle arvostusta jne.

Valitettavasti naiset syyllistyy tuohon alistamiseen ja nalkuttamiseen enemmän kuin miehet. Avioliitossakin voisi olla jotain käytöstapoja toista ihmistä kohtaan. Miehillä on kuitenkin luontainen tarve tuntea itsensä mieheksi eikä ruunaksi. Sitten se toinen nainen on viehättävä, halukas ja antaa miehen olla mies... Ei ihme, että tuo tunne vie mennessää.

Vierailija
54/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä kyellyt siviilisäätyä, eikä mies kertonut. Selvisi kummankin kohdalla siinä vaiheessa kun alkoivat soitella perään. Ei kiinnostanut sen jälkeen.

Mutta samat miehet kyllä iskivät sitten muita naisia. Aina saivat jonkun matkaan.

Hassu ajatus, että naiset olisivat vastuullisia miesten pettämisistä. Jos itse kieltäytyy niin iskevät jonkun muun. Varmasti saavat jos ovat sitä hakemassa.

Jos miehenne kärähtää pettämisestä niin ei taatusti ole ollut ainoa yhden illan juttu. Yleensä näillä tyypeillä on tarkoituksena vain saada joka ilta iskettyä joku matkaan.

Vierailija
55/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki maailman naiset olis niin säädyllisiä ettei koskisi varattuun mieheen. Perheenisä ravaisi baareissa näpit rasvaisena ehdottelemassa naisille ties mitä, mutta niin kauan kuin kukaan nainen ei anna, asia on ihan jees?

Mutta auta armias jos joku säälittävä luuserihoro erehtyy hyppäämään tämän vuosikaupalla saalista etsineen predatorin sänkyyn, niin johan se nainen pitää hakata jauhelihaksi!

Ei voi kuin ihmetellä eräiden sinisilmäisyydessään idioottimaisten mammojen moraalikäsityksiä...

Vierailija
56/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tähän kysymykseen kuulu myös lisäkysymys...Eli eikö väkivallan uhka pelota? Minä ainakin kävisin, ja kunnolla, leipomassa lättyyn tätä emäntää.

no sä varmasti kävisitkin.todella säälittävää. kasvaisit aikuiseks.

Vierailija
57/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki maailman naiset olis niin säädyllisiä ettei koskisi varattuun mieheen. Perheenisä ravaisi baareissa näpit rasvaisena ehdottelemassa naisille ties mitä, mutta niin kauan kuin kukaan nainen ei anna, asia on ihan jees?

Mutta auta armias jos joku säälittävä luuserihoro erehtyy hyppäämään tämän vuosikaupalla saalista etsineen predatorin sänkyyn, niin johan se nainen pitää hakata jauhelihaksi!

Ei voi kuin ihmetellä eräiden sinisilmäisyydessään idioottimaisten mammojen moraalikäsityksiä...

Juuri nuo toisen naisen hakkaamispuheet menee ihan yli ymmärryksen. Valitettavasti näitä on tosielämässäkin tullut todistettua. Mies käy vieraissa, valehtelee suut ja silmät täyteen sekä vaimolle että sille kakkosnaiselle, ja mikä on lopputulos: mies saa sekä syödä kakun että säästää sen, vaimo keskittyy toisen naisen mollaamiseen ja näkee tästä väkivaltaisia unia ja tämä toinen nainen on ihan pihalla. Miehellä on kyllä hauskaa, 10 vuotta pettämistä takana ja meno sen kun kiihtyy...

Vierailija
58/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleen, että myös ne toiset naiset olisivat vastuussa tapahtuneesta. VÄÄRIN!!

Mutta mun mielestä suotakoon se heille. Kaipa se on ainoa tapa säilyä edes jotenkin täysjärkisenä, koska ei enää kelpaa seksuaalisesti omalle miehelleen.

Ja löytyy niitä naisia jotka jaksavat jahdata naimisissa olevaan vaikka kuinka kauan vaikka mies ei heti lähtisikään juttuun mukaan ja tekevät itsensä tyrkylle jokaisessa mahdollisessa tilanteessa. joku mies sortuu ja toiset ei mutta kyllä silloin jos nainen tarkoituksellisesti tekee itseänsä tykö varatulle miehelle ovat molemmat ihan yhtä syyllisiä. Ja silloinkin tämä tyrkyllä ollut saattaa kuvitella että miehen vaimo on jotenkin huono ja heillä ei ole seksiä kun kerran mies sortui. ja sitten pettyä katkerasti kunhuomaakin että miehen perhe-elämä onkin oikein onnellista ja seksiäkin vaimon kanssa löytyy entiseen tahtiin...sortui vain kokeilemaan jotain uutta ja jännittävää mutta ei aikomustakaan jättää perhettään. Joten ette te toiset naiset aina syyttömiä ole!

ja ei, mieheni ei ole mikään tahdoton tossukka joka on kaikkien vietävissä mutta kyllä silläkin vaikutusta on mitä singaalia toinen antaa. jos toinen tekee selväksi olevansa valmis mihin vain ja olevansa niin ihastunut niin saattaahan sellainen miehen egoa hivellä ja kiinnostus käydä isommaksi mutta se ei tarkoita että kotona olis silti kaikki päin mäntyä, ainakaan ennen tätä vamppia...

Vierailija
59/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei, mieheni ei ole mikään tahdoton tossukka joka on kaikkien vietävissä mutta kyllä silläkin vaikutusta on mitä singaalia toinen antaa. jos toinen tekee selväksi olevansa valmis mihin vain ja olevansa niin ihastunut niin saattaahan sellainen miehen egoa hivellä ja kiinnostus käydä isommaksi mutta se ei tarkoita että kotona olis silti kaikki päin mäntyä, ainakaan ennen tätä vamppia...

Ymmärrät sitten mitä tarkoitan.

Vierailija
60/69 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niistä yleensä pääsee ihan nätisti eroon sitten kun alkaa kyllästyttää. Ja jos meinaavat jäädä mankumaan perään, niin sitten vaan kiristää, että jos et nyt lopeta, niin otan yhteyttä vaimoosi.