Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastatko sinä työssäkäyvä suurperheen äiti jotakin?

Vierailija
08.02.2009 |

Onko minulla oikeus olla oma harrastus? Sehän tarkoittaa käytännössä sitä, että jos olen harrastuksessa, se on jostain pois: sinä päivänä ei ole ruokaa tai joltakin lapselta jää läksyt tekemättä jos ei ilman neuvoja osaa tms.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osaa tehdä ruokaa ja neuvoa läksyissä.

Vierailija
2/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ay-kokouksia tms menoja, ei haittaa kotielämää mitenkään, sillä mulla on mies joka hoitaa lapset ja kodin siinä missä minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran vkossa käyn pelaamassa sählyä. eikä tämä tunnin aika ole muilta pois,jaksan olla taas 24/7 reippaana...välillä kyllä väsyttääkin. Kannatan sitä että jokaisella on oikeus omaankin harrastukseen ja aikaan edes pieni hetki:)

Vierailija
4/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti kotona on töiden jälkeen tarpeeksi hommaa vaikka meistä molemmat, sekä mies että minä teemme kotihommat töiden jälkeen. Lapset vielä niin pieniä, ja haluan viettää kaiken pienenkin vapaa ajan heidän kanssaan, niin ei jää harrastuksille aikaa. Perheen yhteisiä harrastuksia kyllä on, ja se on mukavaa yhteistä ajanvietettä.

Vierailija
5/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastan jumppia ja kuntosalia. Isä voi olla muutaman tunnin viikossa vastuussa lapsista

Vierailija
6/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos olen harrastuksessa, kyllä hänen aikansa menee sillä välin muiden lasten harrastuskuljetuksiin, ei siinä ehdi kotitöitä tehdä tai läksyjä kysellä, kyllä se on meillä jostakin pois joka tapauksessa. Onko silti oikeus ottaa aikaa itselleen? ap

Vierailija
7/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä siis 4 lasta, 1v-8v. ja haluan vapaa-aikani viettää heidän kans. no joskus kävelyllä käyn yksin tai kaverin kans.

mut ei nyt vielä ole tuntunut että kaipaisin muuta työn ja näiden lisäks

Vierailija
8/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeastaan velvollisuus pitää itsestään hyvää huolta, koska lapsilla ei ole muuta äitiä. Ei ole kenenkään etu, jos äiti uupuu tai katkeroituu. Voisko kotitöiden tasoa laskea hieman?

Vierailija
9/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäynti on mulla myös se harrastus.

Vierailija
10/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin 3x viikossa, joskus enemmänkin. Ruokaa saa lapset aina ja osaavat tehdä itse läksynsä, hoidossa olevilla ei toki läksyjä olekaan. Viikolla meillä ei siivota, keittiötä ja vessaa siistitään, pyykit pestään ja ruokaa tehdään, kaupassa käydään. muu aika menee lasten kanssa olemiseen, harrastuksiin, yhdistystoimintaan ja harrastuksiin viemisiin.

Vierailija
11/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinä harrastat ja mies kuljettaa sillä valin lapset harrastuksiin, kuka teillä kotihommat hoitaa?

Vierailija
12/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla kuntosalille jäsenyys. Kuntosalilla on myös ilmainen lastenhoito, joten voimme treenata yhdessäkin jos haluamme.

Käymme myös perheliikunnassa kerran viikossa ja usein iltaisin ollaan ulkona hiihtämässä, luistelemassa tai leikkipuistossa.

Lapsilla on myös harrastuksia parina iltana viikossa.

Perjantaisin tai lauantaisin yleensä siivotaan.