Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt iski kuume sisustaa kämppää.. Mitä väriä yhdistäisit vaaleaan harmaaseen?

Vierailija
08.02.2009 |

Ostettiin uus sohva, vaalean harmaa. Väriltään sama kuin tuollainen mattapinta teräs, jollaiset valaisimet ostettiin kattoon. Samaa sarjaa korkeat jalkalamput. Nyt tuli mieleen että alan vaihtaa tekstiileitä tänne.. Tällä hetkellä valkoista tuon harmaan kaverina, mutta tuntuu että näky on jokseenkin pliisu.. Mitä väriä suosittelisit?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkoosit väriläiskät vois toimia myös.

Vierailija
2/8 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tullutkaan itse sitä miettineeksi.. entä sopiskohan luumu?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös lämmin poltettu oranssi hohtavana silkki- tai samettikankaana.

Vierailija
4/8 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on yhdessä huoneessa harmaan ja teräksenvärin seurana viininpunaista (tai onkohan lähemmäs luumun punainen) tämä huone on sissustustuunittelijan suunittelema väreiltä yms... Mun mielestä sopii iahnasti värit yhteen. Oma olohuone taas on vaaleanhrmaa/beige ja tämäkin sopii yhteen. on valoisa. Tähän yhdistelmään sisustus suunittelijani ehdotti tehosteeksi turkoosia, mutten ole vielä kokeillut miten käy.

Vierailija
5/8 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin luumua yhdistettynä harmaaseen ja hyvin toimii.

Vierailija
6/8 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luumua olikin ehdotettu muutamaan otteeseen sinä aikana kun mietteliäänä viestiäni näpyttelin.

Violetti ja luumu.. niitten välillä nyt lähden miettimään.. ja kangaskaupoissa kiertelemään.

Turkoosi ja pinkki tuntuvat liian rohkeilta väreiltä.. ainakin tässä vaiheessa.. Entinen sisustus kun oli hyvin maanläheinen: eri sävyisiä ruskeita, beessiä ja luonnonvalkoista.

ap

Vierailija
7/8 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://plaza.fi/ellit/koti/rakas-koti/rakas-koti-harmaata-ja-taulutelev…

"Harmaa väri, huomaamaton, hämärä, innoton, mustan ja valkoisen sekoitus. Nyt ajankohtainen sisustusväri. Sekoitus- ja kompromissiväri tarvitsee rinnalleen hehkuvan ja voimakkaan värin. Näin harmaan ja kumppanivärin liitosta tulee täydellinen kokonaisuus. Vaaleaa, keskitummaa tai tummaa puhdasta harmaata on helpoin yhdistää hehkuvan keltaisen, mustan, valkoisen, purppuranpunaisen tai voimakkaan lilan ja vaalean orkidean lilan kanssa."

mä laittaisin harmaan rinnalle valkoista ja sit tummaa lilaa tehosteeksi

Vierailija
8/8 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää monistakaan kirkkaista väreistä sisustuksessa ja meillä onkin tekstiileissä murrettuja sävyjä. Mutta sehän on makuasia.

Jos ompelet tai teetät uudet verhot, ja jos ovat kuviolliset, niin tee samalla sohvalle irtotyynyjä joissa samoja värejä kuin verhoissa. Joko siis yksivärisiä tyynyjä tai sitten päällystä pari tyynyä samalla kankaalla kuin verhot ja lisäksi pari yksiväristä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi