Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen exä odottaa saavansa mieheltäni äitienpäivälahjan!

Vierailija
07.12.2008 |

Arvaatkaapa saako mieheni exältään isänpäivälahjan? No ei saa!

Ja miksi exille pitäisi lahjoja ostaakaan??? Minulle ei ainakaan tulisi mieleenikään odottaa exältäni lahjoja enkä osta lahjoja hänellekään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa sille exälle, että vastedes odottelee lahjoja joltain muulta.

Nimimerkillä "hermo menis jos mun miehen exä keksis jotain noin typerää"

Vierailija
2/6 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä exä vaan toivoo, että isä auttaisi lapsia muistamaan äitienpäivän jos lapset on pieniä? Eihän ne itse osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä ex kuitenkin miehesi lasten äiti. Ja miksi niin monilla lahjojen antaminen menee tähän "ei sekään anna mitään niin en minäkään" tyyliin. Eikös lahja anneta antamisen ilosta eikä toivossa josko sais vähintään saman arvoisen takas?

Vierailija
4/6 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mun exä ostaa mun äidille äitienpäiväkukkia aina. Poika on kyllä joskus napakasti kysynyt, että miksei osta äidille...

Oikeasti minä en kyllä odota, että exä mua muistaisi äitienpäivänä, itse kyllä käyn aina pojan kanssa ostamassa exälle isänpäivälahjan (poika toki valitsee, esim. kun oli 4v, niin ostin isän mieluista ruisleipää ;-), toisaalta en suostunut ostamaan videoita isälle vaikka poika olisi halunnut).

Ja kyllä meillä vaan muistetaan nyt joulunakin pojan toista kotia, ei toki suuresti, mutta muistetaan kuitenkin. Poika nauttii siitä, kun saa paketoida jotain isälleen ja uussiskoille menee kans karkkia tms.

Ja vaikka exän vaimo ei yleensä meillepäin mitään erityisiä lahjoja laita, niin kun meille syntyi vauva, niin suloiset vaatteet tuli pikkumiehelle.

Minusta ihme kyräilyä olisi, jos lapsen kahta eri kotia pidettäisiin niin eri planeettoina, ettei niissä nyt pientä muistamista voisi kulkea lapsen mukana. Silloinkin kun olin yh, niin vähintään jättisuuri vaahtokarkkipussi lähti sinne isän luo jouluksi.

Vierailija
5/6 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja annan rahat jos heillä ei ole, ovat teini-ikäisiä. Kuuluu alkeellisiin käytöstapoihin että isää muistetaan isänpäivänä ja äitiä äitienpäivänä, teinipojilta välillä tahtoo vaan unohtua. Lisään vielä, että se mitä henkilökohtaisesti ajatelen siitä ##¤!!&%¤/(?+#arg miehestä on painokelvotonta.

Vierailija
6/6 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-mieheltään eli aikuisen pitäisi muistaa aikuista!

Ap