Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä RINNA? Tytölle mietitty tuota nimeä

Vierailija
08.02.2009 |

kyllä siitä vain tulee Rinnat mieleen.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin alitajunta heti muokkas sen niin. Muuten kyllä ihan kliva nimi, mutta voi olla että lapsi siitä kärsii isona. Ties vaikka siitä tulis rinnaton...

Vierailija
2/42 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha miettiä mitä muut ajattelee,sanoo tai tekee.

Rinna on loistava nimi ja sillä siisti!

T.ADMIN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi kuin nimi on toisia lapsi jotka keksivät siitä lempinimiä,nimityksiä.. Oma nimeni on Riina se on aika tylsä minusta mutta omilla lapsilla on hieman erikoisemmat nimet kuten Junia ja Teo ja Nyt kun luin tätä niin ihastuin ruohon Riannaan, Rianna oiskin aika kiva nimi. Ajan myötä lapset ja yrtävät omaavat rinna nimenki varmasti nimeksi olen minä pahempiakin nimiä kuitenki kuullut ettäkö tuosta heti ajattelisis rintoja siis voi olla että joutuis kuuleemaan nimityksiä tai pojat jotka on hieman ihatunut sanovat asioita että saavat huomioo.. Rinna jos ajattelen lasta tai naista niin onhan sekin nimi.

Vierailija
4/42 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aah ja kirjotus kymppi näin aamutuimaan :D

Vierailija
5/42 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi Rinna Maaria?

Öö. mä tunnen erittäin läheisesti erään reilu kolmekymppisen Rinna Maarian :)

Vierailija
6/42 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnan mitalla.....ihan kaunis nimi, mutta ei taivu natisti suomeksi. Samasta syysta toinen poikamme ei saanut nimea Finn. Muuten se olisi minusta tosi ihana nimi.

Vierailija
7/42 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun luin kommentteja, niin minua alkoi myös häiritsemään tuo yhteys sanaan "rinnat". Oisko Rianna parempi?

Vierailija
8/42 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt innostuin niin nimestä Rianna että jo laitoin miehelleni viestin että jos tulee tyttö niin miten olisi Rianna :)

Vierailija
9/42 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nimeni on Rinna ja voin sanoa että olen hyvin ylpee nimestä!! Teinivuodet ovat yleensä kaikilla hankalat nimestä riippumatta, mutta kyllä mä ainakin kasvoin lujaksi persoonaksi ja voin kyllä kiittää siitä nimeäni!! Suosittelen nimeksi Rinna sillä aikuisethan sen nimen kääntää ja kertoo lapsilleen jotka varmasti puhuu siitä!!!

Vierailija
10/42 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

RINA on kans ihan kiva..

Vierailija
11/42 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meetsä tänään Rinnalle?"

"Joo, tulin just Rinnalta..."

:-((

Vierailija
12/42 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnan kohdalla voi tulla sekä tahallisia että tahattomia sananväännöksiä ja pilkkalauseita...

Vierailija
13/42 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tykkäät ja mies myös. :) Rinna on ihan kiva, ja kaikki mielleyhtymät kyllä häviää kun tuntee ihmisen. Niinhän siinä aina käy, Kukka ei ole kukka, eikä Marja marja.

Vierailija
14/42 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinna Vilhelmiina, Rinna Jasmiina, Rinna Olivia ja Rinna Emilia ovat pyörineet mielessä. Onko Rinna liian outoa nimi? Halutaan hieman erikoisempi, Tiinoista ja Elloista erottuva nimi.

Vierailija
15/42 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Rilla? (Kotikunnaan Rilla- kirjaan viitaten)

Vierailija
16/42 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää ihmeessä joku muu. Mä en ymmärrä miks KAIKKI nykyään haluaa jonku tavallisesta poikkeavan ja sit väännellään ja käännellään niist tavallisista jotain ihan kummia.. Kuten Milli, Sinna, Eeda, Iibu.. No kukin tyylillään

Vierailija
17/42 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku muu kuin rinnat.

Vierailija
18/42 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itsekään antaisi lapselle nimeä "Rinna", koska siitä tulee tosiaan heti mieleen rinnat. Mutta muuten mielestäni sekä tavalliset että erikoiset nimet ovat täysin tervetulleita! On vain suomalaisille tyypillistä ahdasmielisyyttä, ettei mitään erikoisempaa saisi koskaan tehdä.

Erittäin kauniita nimiä on Suomessakin otettu käyttöön.

Vierailija
19/42 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä provo

Vierailija
20/42 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HETI tulee rinnat mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä