Mitä mieltä nimestä RINNA? Tytölle mietitty tuota nimeä
Kommentit (42)
Rinna Paatso tuli heti mieleen. Mikäs siinä sinänsä...
Onhan se hieman poikkeuksellinen nimi, mutta en mieti rintoja vaan ihan tätä kyseistä naista kun kuulen nimen. :)
Muuten ois tosi kiva nimi. Entäpä Rina, yhdellä ännällä?
Tunnen yhden Rinnan sekä yhden Rinan, mutta tästäkin lauseesta tulee toi rinnan :(
että siinä olisi kirjoitusvirhe. Tiedän yhden aikuisen Rinnan, jonka nimen myös alussa luulin kuulleeni väärin.
Mulle ei tullut mieleen rinnat mielleyhtymä, mutta täytyy sanoa, että nyt kun luin tämän ketjun, niin takuulla jatkossa se tulee aina mieleen. Nyt ne sanat on yhdistetty mielessäni. :)
nimestä mutta tosiaan tuo yhdistyminen rintoihin vähän "pilaa" nimen...ikävä kyllä.
enpä ainakaan haluais olla Rinna T =), ja tosiaan en haluaisi joutua kuulemaan vitsejä, että mennään Rinnalle.. heh..
miten ois Sinna? jos haluaa samantyyppisen nimen.. Tunnen niin monta Riina nimistä koiraa, että sillekään en voi ääntäni antaa..
Mutta koulussa luokallani oli Rinna ja kylla siita pojat aina rinnat vaansivat. Minakin varmaan antaisin mielummin Riina.
Tulee mullakin kylla Lisa Rinna ja Rinna Paatso mieleen. Itse en taas antaisi suomalaiselle lapselle nimea Rihanna.
Minulla ihana tyttö nimeltä Rinna, 10 v.! Ei ole koskaan kenelläkään tullut rinnat mieleen.. Päteekö tässäkin vanha freudilaisuus, että siitä puhe , mistä puute! Olen saanut todella postiivista palautetta kivasta nimestä. Tyttärelläni on serkku Rilla ja olemme oikei tyytyväisiä ratkaisuihimme!
T. Anita
eikä siksi voinut mennä kouluun :D
Rinna on toiminut minulla jo monta vuosikymmentä hienosti..suosittelen!
Rinna P.
Ja tosiaan, taivutusmuodot ovat Rinnan, Rinnalta, Rinnalle... ei, ei, ei!
Entäs vaikka Rina? Sekin olisi parempi.
Meillä on RINNA ja ei tullut mieleenkään rinnat ennenkuin kuulin tästä.
En halunnut tavallista Riinaa! Joten Rinna oli kelpo nimi. :))
Onnea nimenvalintaanne!
Kuinka monelle tulee ekana mieleen peräaukko?
Ja olen ylpeä siitä! Kyllähän sitä irvailua koulussa kuuli mutta enpä sanoisi että on ainoa nimi tai syy mistä ihmistä voi kiusata. Itse opin kääntämään nimiherjat vitsiksi ja saatoin jopa esitellä itseni ottaen mukaan toisen nimeni etukirjaimen T. En ymmärrä miksi lapsella täytyisi olla "huomaamaton mutta hieno" nimi!
Ja tosiaan, taivutusmuodot ovat Rinnan, Rinnalta, Rinnalle... ei, ei, ei!
Entäs vaikka Rina? Sekin olisi parempi.
Minä ehdottaisin RILLAa tai Riinaa
Rinna on jaiks kammotus