onko totta, että kun odottaa tyttöä on pahoinvointia enemmän..
mitä kun odottaisi poikaa?
ku mulle on joku vanha viisas kätilö joskus sanonu, että kaksi naista ei mahdu samaan ruumiiseen ni siks äidillä on pahoinvointia kun odottaa tyttöä..
miten teillä?
pahoinvointia= tyttöjä ???
Kommentit (16)
2 tyttöä ja kummankaan kohdalla ei ollut ollenkaan pahoinvointia. Olin vähän pettynyt kun siitä on niin kauheasti mainostettu..
tokasta (poika myös) oli voimakas, mutta normaalin rajoissa oleva pahoinvointi. En sit tiiä, miten olis tytön kanssa.
Luulen, että noin raskauden puolesta ensiraskauden pahoinvointi on pahin, mutta muissa raskauksissa levon puute pahentaa sitä. Sukupuolella ei niin liene väliä.
Kaksi tyttöä ovat kumpikin vuorollaan oksettaneet minua sairaalahoitoon saakka. Enää ei tee mieli kokeilla kolmatta.
tyttöä odotellessa oli pahaolo loppuun saakka, mutta kyllä tätä poikaakin odotellessa on pahaolo ja uhkaavasti näyttää että loppuun saakka myös (nyt rv28)
Tää on pelottavaa... Mulla takana vasta yksi raskaus, jossa pahoinvointia ja oksentelua alusta ihan loppuun saakka. Olin toivonut että ei vois käydä yhtä huono tuuri ens kerralla mut näemmä voi...
Mulle tuli tyttö.
en ole oksentanut yhdessäkään raskaudessa.
kuten väitteet yhteydestä vatsan muodolla ja lapsen sukupuolella. 50% todennäköisyys sille että pitää paikkansa.
Kaksi tyttöä on ja esikoisesta ykäsin kerran hampaita pestessä, toisesta en ollenkaan. Muutoinkin vain pientä etomista, jotka loppuivat n. rv 10-11. Nyt kolmannella kerralla (ei tietoa sukupuolesta) ihan sama juttu kuin aiemmin, ei pahoinvointeja. Sen sijaan tiedän parikin kaveria, jotka ovat esim. ykänneet pojistaan ihan valtoimenaan.
Ei taida (tälläkään asialla) olla mitään tekemistä sukupuolen kanssa. Huvittaa aina lukea näitä, että kun pojista tuntui siltä ja tytöistä siltä. Ja varsinkin, kun joku jolla on poikia selittaa, että pojasta tuntuu tältä, niin voi sitten todeta, että minulla on kaksi tyttöä ja ihan samoja tuntemuksia. Eiköhän ole kiinni esim. hormoneista ja äidin kropan reagoinnista pahoinvoinnille tms.
ja kolmestakymmenestä vastaajasta vain yksi odotti poikaa jolla pahoinvointia
ja kolmestakymmenestä vastaajasta vain yksi odotti poikaa jolla pahoinvointia
Jos pitäisi paikkansa, miksi ihmeessä tuo ei olisi neuvolan ohjeistuksissa. "Onneksi olkoon, odotat tyttöä jos..." Miksi ihmiset ovat valmiita uskomaan tuollaista?
jouduin tiputukseen monta kertaa ja käyttämään pahoinvointilääkettä. Oksentaminen oli jotain ihan järkyttävää!
Pojasta taas pääsin paaaaaljon vähemmällä. Pahoinvointia kyllä oli, mutta siedettävää.
eikä vielä ole ollut mitään pahoinvointia, väsymystä, närästystä eikä muutakaan vaivaa. Siis ei yhtään mitään. Edes harjoitussupparit eivät ole alkanee eivätkä liitoskivut, joista neuvolassa on puhuttu jo aikaa sitten. Esikoista odotan, joten olen aika yllättynyt, kun raskausaika on mennyt ihan kuin elämä muutenkin. Käyn vielä normaalissa jumpassa ja spinningissä. Erilaiset hyppyjä sisältävät jumpat olen jättänyt jo aikoja sitten. Hiukset ovat tuuheat ja kasvot kukoistavat kerrankin (normaalisti mulla on ollut näin vielä yli kolmekymppisenäkin vähän huono iho, mutta ei nyt).
Olen niin nauttinut tämän vauvan odotuksesta. Ja kyllä, mekkoja olen hankkinut vauvalleni jo muutamia.
Esikoinen tyttö: pahoinvointi rv.6-10
Keskimmäinen poika: ei pahoinvointia
Kuopus poika: pahoinvointi rv.4-16
Näin siis mulla... Ja muutenkin oireet on ollu kaikissa raskauksissa erilaisia ja kaikki raskaudet on olleet ihan omanlaisensa.
tyttöä odotellessa oli pahaolo loppuun saakka, mutta kyllä tätä poikaakin odotellessa on pahaolo ja uhkaavasti näyttää että loppuun saakka myös (nyt rv28)