Lue keskustelun säännöt.
Ruokakysymys: valmistusjärjestys?
07.02.2009 |
Elikkä, tarkoitus olis laittaa possun sisäfilepötkö ja ranskalaisia. Miten te tekisitte?
Onko parempi paloitella liha ja kypsentää pannulla vai laitanko ranskalaiset uuniin kypsennyksen loppuvaiheessa? Tosin lihan kypsennyslämpötila on 150 astetta niin eihän siinä ranskalaiset tule vai..?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Anna sen "levätä" jonkun aikaa ennen leikkaamista. Voit vaikka kääriä sen joksikin aikaa alumiinifolioon ennen leikkaamista.