Onko 162cm/58kg läski?
Vaatekoko S/M.Rinnat D.
Vai rehevä, hoikka, vai mikä?
Kommentit (11)
jos sulla kerta on isot tissit, ne painaa kyllä sen verran että et todellakaan ole läski, mutta et ihan hoikkakaan.
162/54 ja rinnat ainakin DD. olen normaalipainoinen, mutta kyllä tuossa vyötäröllä ylimääräistä on ihan reilustikin. On siis ruumiinrakenteesta kiinni tosi paljon. En pidä todellakaan itseäni hoikkana. Ei tosin tarvitsekaan :)
Löysää läskiä on vatsalla, lantiolla, pepussa. Minulle optimaalisin paino on 55 kg, aikuinen nainen kun olen, en teini.
vatsamakkarat tursuaa, reidet löllyvät, peppu roikkuu... En nyt läski koe olevani mutta en hoikkakaan. Pitäisi laihduttaa, mulle paras paino on 53-55kg.
Itselläni tavoitteena painaa 55 kg toukokuuhun mennessä.
T: nro 9 :D
ja mulla on kyllä ihan kiinteä vatsa, 6-päk näkyy. Rinnat on aika isot ja pyllyn ympärys 94cm.
En mielestäni YHTÄÄN rehevä tai pullukka. Ja mahdun yleensä 36 kokoon.
kauhistuttaa ajatellakin että monta kiloa sieltä kertyy mukaan... Mutta, kesään mennessä on mullakin tuo laihistavoite ;). 10
Olen tässä laihduttanut noita ylimääräisiä raskauskiloja kolmen lapsen jäljiltä. Yli 10 kg lähtenyt. Itsekin tässä miettinyt, että laihuttaisinko edelleen, vaan yrittäisin löytää tavan, jolla pitäisin painon tässä.
Mulla on aika pienet rinnat. Laihuttamisen myötä C-kupit muuttui B-kupiksi. Jaksan hölkätä 7 km yhtäsoittoa, joten fyysinen kunto on hyvä. Käyn lenkillä 4-6 kertaa viikossa ja se on auttanut tosiaan tässä laihdutusurakassa.
Mutta olenkohan vieläkään laiha? En yhtään osaa peilistä itseäni katsoa niin, että olisin laihtunut. Samalta tuntuu kuin 10 kg painavampana. Tietysti entiset vaatteet roikkuu, mutta mahassa on löysää, lanteilla vähä liikaa pehmeyttä ja peppussa selluliittia..
Joten mielenkiinnolla seuraan tätä ketjua :)
Ei mallinkitoissa eikä tarvikaan olla.
Ruumiinrakenne sanelee sen miltä ihminen näyttää missäkin painossa joten se ei ole yksin sidottu kilomäärään.
Älä tulhaa elämääsi noin turhan asian miettimiseen koska se on tie epätoivoon ja vuosien hukkaan heittämiseen.