Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko läski? 166 cm ja 70 kg?

Vierailija
07.02.2009 |

Siis aikuinen nainen ja sauvakävelen muuta kerta viikossa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet ylipainoinen. Läski on kuitenkin ehdottoman väärä ilmaus.

vertaan siis vain itseeni, olen pidempi, kevyempi, normaali ruuminrakenteeltani (en siis siro enkä skrode), lihasmassaa on keskivertoa enemmän, rasvaakin on vielä poistettavissa..

Vierailija
2/18 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit kiineytyä/pudottaa 2-4kg. mutta läski et ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ns. bikinikunnossa (jos et ole tosissasi voimarahoittelua harrastava) ja joku trenditeini varmasti pitää sinua läskiä.

Toisaalta olet normaalipainon rajoilla ja lääketieteellisesti kaikkea muuta kuin vaarallisen lihava. Ja ulkonäöllisesti et tosiaankaan ole mikää muumimaisen läski, kroppasi mallista riippuen voit olla hyvinkin naisellisen pyöreä ja nätti.

Vierailija
4/18 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaankaan läski, mutta ehkä roteva tai tanakka tai vain pikkuisen pyöreä? Jos haluat kiinteytyä/laihtua, lisää liikuntaa ja kiinnitä huomiota syömisiin.

Vierailija
5/18 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen samanpituinen,mutta painan 57 kg. Jos mi,nä painaisin 70 olisin kyllä hiukan pyöreä mutta esim.suunnilleen samanpituinen siskoni painaa 10kg enemmän kuin minä eikä suinkaan ole läski. Kai se on ruumiinrakenteesta kiinni. Minullakin on varaa kiinteytyä,ja liikuntahan siihen auttaa.

Vierailija
6/18 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä oletko tyytyväinen peilikuvaasi?

Vierailija
7/18 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täältä kyselet. Peili tosiaan kertoo totuuden, ei vaaka niinkään.

Jos olet itse tyytyväinen itseesi, kaikki ok. jos et ole, tee jotain asialle.

kai terveyspointti tärkeämpi, mutta turha vähätellä ulkonäköä. Siitä saa itsevarmuutta ja hyvää oloa

Vierailija
8/18 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai paapomista?

Mutta minusta olet lihava. Itse olen 160 cm ja painan 50 kg. Tosin 2 täysin saman painoista voi näyttää ihan erilaiselta. Ja ei kannata vertailla itseään muihin, se ei lämmitä

Olletko itse tyytyväinen itseesi? Minusta tuo kysymyksesi vastaa jo osallaan kysymykseen, ehkä omasta mielestäsi olet?

Vierailija
9/18 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielestäni olen läski, joten silloin minun mittapuuni mukaan sinäkin olet...

Vierailija
10/18 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkän aikaa 58 kiloinen, jolloin suurin osa piti liian laihana. Itse olisin tyytyväisin noin 64 kiloisena.

Mielestäni olet nyt normaalin painoinen.

Vierailija
11/18 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa laskeskella painoindeksiä, mutta itse olen 163 senttiä pitkä ja olen painanut yli 60 kiloa vain raskauden lopussa. Joskus painoin 58 kiloa, enkä todellakaan ollut hoikka silloin, mutta minulla läski kertyykin käsivarsiin ja yläkroppaan ja lantio on hoikka, joten näytän helposti läskiltä.

Minusta olet todelläkin läski, ellei painosi ole pääasiassa rinnoissa, lantiossa ja reisissä. Jos vyötärönympäryksesi on alle 80 niin saatat olla "ok". Minusta naisellinen pyöreys takapuolessa ja reisissä on tosi kaunista, jos vyötärö on hoikka!

Katsopas peiliin sekä vaatteiden kokonumeroa, siellä se totuus on.

Vierailija
12/18 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on löllöä mahassa. Todella vuori olet.

Vierailija
13/18 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 168cm ja 60 kg ja juuri sopiva peilistä katsoessa (mistään ei tursu mitään mutta muotoa ja lihasta kuitenkin on)

Vierailija
14/18 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

peilistä sen näet. Puntari on täysin turha tavara aikuisille. Peili kyllä kertoo valehtelematta oletko läski vai et. Lihashan painaa enemmän kuin läski, joten väliäkö sillä painolla tai painoindeksillä on.

Vierailija
15/18 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen (n. 40v?) on mielestäni paremman näköinen vähän pyöreänä kuin timminä lihaskimppuna

Vierailija
16/18 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tavoitepainokseni olen asettanut 67, jolloin olo tosi ok, siihen nyt itselläni vielä muutama kilo jäljellä ;)

Vierailija
17/18 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden aikana painoni oli korkeimmillaan 68 kg ja tunsin oloni tukevaksi. Siis tietty omaan normaaliini verrattuna. Sitä painoa oli vaikea kantaa kävelyillä ja urheillessa.

Vierailija
18/18 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen 179cm ja 70 kg, enkä ítsekään mikään laiheliini. 5kg pitäisi saada vielä iteltäkin tiputettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan