Kun lasket seksikumppaniesi määrää, niin milloin lasketaan mukaan ja milloin ei?
Siis mitä seksuaalista täytyy olla tehtynä, jotta laskettaisiin?
Kommentit (5)
mutta mietinpä tässä vain vielä, laskisinko sittenkään mukaan edes sellaiset räpellykset, joista ei humalatilan vuoksi muista mitään = jos esim. mies käyttää naisen tajutonta tilaa hyväksi - se kai olisi luokiteltava raiskaukseksi, enkä minä ainakaan kokisi raiskautta seksikokemukseksi vaan pikemminkin väkivaltakokemukseksi.
Suutelu, hipelöinti sun sellainen eivät mielestäni täytä kysymiäsi kriteereitä, vaikkakin voivat olla paljon intiimimpi tapahtuma kuin itse akti.
mietinpä vain vielä, että jättäisin laskuistani pois räpeltelyt, joissa mies on käyttänyt hyväkseen naisen tajutonta humalatilaa - tämän ainakin minä kokisin raiskaukseksi, eikä raiskaus ole seksuaalinen kokemus vaan lähinnä väkivaltakokemus.
Suutelu, hipelöinti sun muut eivät mielestäni täytä kriteereitä, vaikka sinänsä koen ne jopa intiimimpinä kuin itse aktin.
siksi toinen melkein samansanainen[i
]mietinpä vain vielä, että jättäisin laskuistani pois räpeltelyt, joissa mies on käyttänyt hyväkseen naisen tajutonta humalatilaa - tämän ainakin minä kokisin raiskaukseksi, eikä raiskaus ole seksuaalinen kokemus vaan lähinnä väkivaltakokemus.
Suutelu, hipelöinti sun muut eivät mielestäni täytä kriteereitä, vaikka sinänsä koen ne jopa intiimimpinä kuin itse aktin.
[/quote]
Nimim. Kolmen lapsen äiti, alateitse synnyttänyt ja neitsyt
Vai riisuuntuminen ja sitten kuitenkin karkuun juokseminen? Vai kiinnostus ja siihen liittyvä pussailu? Vai mikä?