Sain mieheltä tekstiviestin...
on pitkästä aikaa ulkona (jossain raveissa) tanssimassa ja itkee siellä samaan aikaan kun tanssii ja toivoo mua sinne... Voi ihanaa... :)
Minä lasten kanssa kotona.. nyyh...
Kommentit (13)
Tarviihan sen nyt jotain sanoo, et pysyt ilosena ja reippaana siel kotona odottamassa...
Voin kuvitella kun se mies (?) on siellä "raveissa" ja pillittää samalla kun heiluu ja venkoilee typerän näköisenä.
Mua kyllä enemmänki hävettäis jos mun mies ois jossain "raveissa" itkemässä kotia mun perään, aikuinen ukko, tarviiko sinne nyt lähteä jos ei kestä olla?
Analysoikaa nyt kunnolla tää juttu!
eli, jos oikeesti on ikävä, niin silloin laittaa ilman muuta ja sit jos ehkä vähän huonolla omallatunnolla, niin silloin kans
siis niissä missä hevoset juoksee kilpaa:D
Mut joo, on aika söpöä:) Mä lähettelen kans aina kännissä miehelle sellaisia viestejä:D ON noloa ja teiniä, tiedän
hyppii ja heiluttelee päätään (eli tanssii), kirjoittaa viestiä ja itkee samaan aikaan?
ei olekaan kaverit pyydelleet raveihin (heh) pitkään aikaan...
joratessaan täysillä kyyneleet silmissä pää edestakas vatkaten...ja taustalla soi what is love:):) Hauskin näky aikoihin..pääsispä kattoo...
Voin kuvitella kun se mies (?) on siellä "raveissa" ja pillittää samalla kun heiluu ja venkoilee typerän näköisenä.
tulee kotiin jos on niin kamala ikävä... :) Varsin söpöä kylläkin... :)