Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä lasissa. Onpa IHANAA olla kännissä!

Vierailija
06.02.2009 |

Pitkästä aikaa. Viiniä, nam, hik!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei pysty enää juomaan erkkikään

Vierailija
2/34 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enää muishtaa? Khyshyy ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä täällä paljon kännittelijöitä tunnu olevan =)

Vierailija
4/34 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kännissä ei ole kivaa ja vielä vähemmän krapulassa.

Vierailija
5/34 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset noissa muissa ketjuissa surkuttelee suomalaisten viinakulttuuria, joka pahimmillaan johtaa vaikka 14-vuotiaan tytön sammumiseen lumihankeen ja kuolemaan. Ja joku ÄITI (?) täällä hihkuu innosta kun on kännissä. Onneksi olkoon, saat minulta "päivän paskin aloitus" -kunniamerkin.

Vierailija
6/34 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa...

Vierailija
7/34 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun lapset menee nukkumaan otan yhden konjakin kun on niin kova flunssa, jos sais vaikka nukuttua.

Vierailija
8/34 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulllla on St. Ursula Ornament.

Ja halojatahalloo, moralistit. En ole juonut yhtikäs mitään kuukausiin, ehkä puoleen vuoteen, en edes ehtä hikistä siideriä, joten voi sitä joskus vähän ottaa viiniä. Kun tämän lasillisen olen saanut juotua taitaa riittää, pullo on puolillaan.

Vierailija
9/34 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jos en olis raskaana, varmasti olis vinkkua lasissa taallakin ja ehka oltais miehen kanssa lahdossa jonnekin vahan bilettamaan... Olen siis TOSI kade teille. Lapsellista tai ei. Bailaaminen ON alyttoman kivaa. En voi sille mitaan, etta joku osa aivoista mulla on jaanyt viela villille ja vapaalle vaihteelle ja niin on miehellakin. Yleensa ollaan kayty kerran kuussa vahan jossakin, eli tosi villia menoa meilla...: D Onneksi loytyy mummi ja pappa, jotka tappelevat babysitterivuoroista. Kunhan taa kolmonen nyt syntyis ja sais sen imetettya...

Vierailija
10/34 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja Hollannista :) Harvinaista herkkua maistelen

Vierailija
11/34 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari siideriä odottamassa jääkaapissa kunnes lapset menee nukkumaan.

Vierailija
12/34 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

l'etoille de rachelle valkoviiniä :) puoli kuivaa, omenaista ja hapokasta valkkaria.mun pullo tyhjenee ainakin kokonaan :D moralistit pois tästä ketjusta !

Vierailija
13/34 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti pikkukänni, ainakin joskus

Vierailija
14/34 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tyypillisiä mielipiteitä. En itse ole lainkaan absolutisti, saatan hyvinkin ottaa viikottain useammankin lasillisen viiniä, MUTTA en ymmärrä, että KÄNNITILASSA olisi jotain niin ihanaa, että sitä kannattaa toitottaa ääneen. Joku vastuu aikuisten tulisi ottaa siitä kuinka käyttäytyvät. Kaikki pienetkin asiat vaikuttavat siihen, millainen maailma ympärilläsi on. Miksi pestä kätensä sillä, että "vain" toitottaa juopumistaan täällä? Tyhmä teko joka tapauksessa.

Vierailija
15/34 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka kuinka minun täysraittiuteni olisikin ihanaa, niin valitettavasti se nyt ei pelastaisi Suomen nuorisoa. Yhden otan siis.

Vierailija
16/34 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

just avattiin pullo. Juodaan lasilliset nyt kun lapset on hereillä ja kun menevät nukkuun, niin me vanhemmat kumotaan loppupullo :-)

Vierailija
17/34 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lasissa punaviinia, jota join jo asken ruoan kanssa.

Norton nimista muistaakseni, Albert Heijnista loytyy... :)

Vierailija
18/34 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin iltapäivällä Albert Heijnissä ja ostin Lindemans Merlot punaviiniä, jota olen nyt käyttänyt kastikkeen keittelyyn. Myöhemmin paistan vielä pihvit ja sen kanssa otetaan tuo loppu viinistä. Hauskaa iltaa teille :)

Vierailija
19/34 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun itselläkin olisi jotain juomista.

Vierailija
20/34 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaaan teista oo nimeltaan Merja...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä