Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua..miksi päästän "ihonalaiseni" taas kerran lähelleni

Vierailija
06.02.2009 |

tää on jo ihan kauheeta, mä olen kyllä idiootti. Mulla on elämässäni mies, josta en pääse yli millään. itse asiassa, petin miestäni (nyt entistä miestä) hänen kanssaan aikoinaan. jo ensi näkemältä hän vei jalat altani. kadun syvästi sitä, että loukkasin silloin miestäni pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta en osaa katua sitä, että olin tämän miehen kanssa.... Olen siis pahoillani vain siitä, että loukkasin, itse tekoa en osaa katua lainkaan.

Erosin miehestäni ja tapasin tämän "ihonalaisen" jälleen. taas kerran meni jalat alta ja vanha ihastus nousi pintaan. Hänessä todella on jotain, mikä minua viehättää. Kuitenkin, moni asia ei natsannut ja erosimme melko pian kauhean riidan päätteeksi. Nyt siitä on pari kuukautta aikaa ja mulla on alkava suhde "lupaavan" miehen kanssa.

Nyt tämä mies on taas elämässäni, haluaisi tavata. ja minä tyhmä en pysty sanomaan hänelle ei, tahtoisin tosiaan nähdä hänet ja olla hänen kanssaan. Sen olen jo opppinut, että pettämään en lähde, mutta liikun jo aika vaarallisilla vesillä, kun olen periaatteessa jo suostunut tapaamaan.

TÄmä uusi mies on rakastunut minuun, vaikka emme ole kauhean kauhan vielä tunteneet. Minäkin olen aika positiivinen hänen suhteensa, vaikka en ehkä ihastumisesta vielä puhuisi. Ja toisaalta tämä toinen mies saa mun sydämen tykyyttämään ja tunteet häntä kohtaan on käsittämättömän kovat.

En usko kuitenkaan järjellä ajateltuna, että siitä vieläkään mitään tulisi, jos nyt lähtisin hänen matkaansa. Ja tämän uuden miehen kanssa voisi ehkä vaikka tulla jotain. Silti olen niin ihastunut tähän toiseen.

Mitä te tekisitte asemassani, olettaen, että joku nyt ymmärsi mitään, mitä tässä yritin kirjoittaa....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sinä teet päätöksesi itse ja kysymys on omasta elämästäni.

Olette kokeilleet "yhteiseloa" eikä se toiminut..etkä itsekkään usko enää suhteen toimivuuteen.

Mielestäni vastasit ihan itse omaan kysymykseesi...rakasta, kärsi ja unhoita. Olet nyt tuossa kärsi- vaiheessa ja unohtaminen tulee aikanaan. En väitä sen olevan helppoa, mutta se on täysin mahdollista.

Pauli Hanhiniemi kirjoitti joskus "avosydänhierontaa kun jumalaltaan saa, se sattuu saatanasti, vaikka hyvää tarkoittaa"

Vierailija
2/2 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsellesi palvelus ja selvitä, että mitä eroa on mahdollisella ja mahdottomalla. Keskity mahdollisiin. Jos mahdollinen ei tunnu mahdolliselta ilman mahdotonta, on sinun keskityttävä vain itseesi, kunnes mahdollinen tuntuu mahdolliselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi