Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on rikkaiden/eliitin elämä?

Vierailija
29.12.2014 |

Millaista lomailu on, millaista työtä tekevät, joulunvietto, millaisia lahjoja ostavat jne.

Tarinoikaa! :D

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä tavaratalon elintarvikeosaston kassalla. Eräs tunnettu miljonääri vaimoineen osti kassaltani jouluruokaa ja voin sanoa, et lasku oli suurempi kuin siihen asti sillä kassalla näkemäni, miltei 800e pelkkiin jouluruokiin..enkä tiedä, kävikö muuallakin vielä ostamassa, epäilemättä. Et ainakin sillai.

Vierailija
22/57 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:56"]

Tiedän erään varakkaan perheen. Asuvat pääkaupunkiseudun ulkopuolella.

Lapset jo aikuisia, mutta saivat kaikki 18-vuotiaana ajokortin ja hienon auton, uudet Audit jne.

Lapsille kustannettu kielikurssit ja vaihtooppilasvuodet. Opiskelevat nyt hyväpalkkaisiin ammatteihin, yksi lapsi on jo valmistunut, hän on ollut vähän sellainen musta lammas, opiskeli "huuhaa-tutkinnon" yliopistossa. En muista tarkkaa nimikettä, mutta sellainen, ettei töitä kyllä sillä saa. Mutta mikäs siinä, kun on perheellä rahaa. Lapsilla aina merkkivaatteet, Canada Gooset ym. viimeisimmät villitykset. Matkustelevat paljon ja aina luksusmaisesti, hienoissa hotelleissa ja kaikkiin kokemuksiin lisätään aina extraa eli jos mennään vaikka NHL-otteluun niin ei mihin tahansa vaan VIP-paikoille jne.

Käyvät paljon kahviloissa ja brunsseilla, oikeastaan lähes päivittäin on joku kahvittelu. Samoin syövät paljon ravintoloissa. Monta mökkiä ja huvilaa ympäri Suomea, kalliit harrastukset kuten laskettelu ja purjehdus.

[/quote]

Vai että oikein Audit ja Canada Gooset, voi jeesus

[/quote]

Joo naurattaa tämä, koska meidän perheellä on vaan yksi huvilamökki (4 makuuhuonetta, sauna, poreamme, palju, iso terassi, kaksi olohuonetta, kaikki elektroniikkaherkut), perheessä Audi ja Bemari ja lisäksi yksi normaaliauto, Vuittonin laukut on rumia ja mullakin on Canada Goose talvitakki. Olen kotoisin yhdestä Helsingin kalleimmilta alueilta. Lennän mannerten välisiä lentoja vähintään kerran vuodessa. Viimeksi lentäessäni 11 aikavyöhykkeen päähän, asuin viiden tähden hotellissa. Olen hyvin kaukana "ökyrikkaasta". Oikeastaan olen aika normaalista perheestä. Niin ja purjehduksen sijaan meillä harrastettiin jalkapalloa (veli) ja ratsastusta ja taitoluistelua (minä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:56"]

Lapset jo aikuisia, mutta saivat kaikki 18-vuotiaana ajokortin ja hienon auton, uudet Audit jne.

Lapsille kustannettu kielikurssit ja vaihtooppilasvuodet. Opiskelevat nyt hyväpalkkaisiin ammatteihin, yksi lapsi on jo valmistunut, hän on ollut vähän sellainen musta lammas, opiskeli "huuhaa-tutkinnon" yliopistossa. En muista tarkkaa nimikettä, mutta sellainen, ettei töitä kyllä sillä saa. Mutta mikäs siinä, kun on perheellä rahaa. Lapsilla aina merkkivaatteet, Canada Gooset ym. viimeisimmät villitykset. Matkustelevat paljon ja aina luksusmaisesti, hienoissa hotelleissa ja kaikkiin kokemuksiin lisätään aina extraa eli jos mennään vaikka NHL-otteluun niin ei mihin tahansa vaan VIP-paikoille jne.

Käyvät paljon kahviloissa ja brunsseilla, oikeastaan lähes päivittäin on joku kahvittelu. Samoin syövät paljon ravintoloissa. Monta mökkiä ja huvilaa ympäri Suomea, kalliit harrastukset kuten laskettelu ja purjehdus.

[/quote]

[/quote]

Joo naurattaa tämä, koska meidän perheellä on vaan yksi huvilamökki (4 makuuhuonetta, sauna, poreamme, palju, iso terassi, kaksi olohuonetta, kaikki elektroniikkaherkut), perheessä Audi ja Bemari ja lisäksi yksi normaaliauto, Vuittonin laukut on rumia ja mullakin on Canada Goose talvitakki. Olen kotoisin yhdestä Helsingin kalleimmilta alueilta. Lennän mannerten välisiä lentoja vähintään kerran vuodessa. Viimeksi lentäessäni 11 aikavyöhykkeen päähän, asuin viiden tähden hotellissa. Olen hyvin kaukana "ökyrikkaasta". Oikeastaan olen aika normaalista perheestä. Niin ja purjehduksen sijaan meillä harrastettiin jalkapalloa (veli) ja ratsastusta ja taitoluistelua (minä).
[/quote]

Niin joo, ostan joka ikinen päivä kahvilasta kahvin ja käyn lähes joka viikonloppu brunssilla. Syön myös paljon ulkona.

Vierailija
24/57 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:56"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin joo, ostan joka ikinen päivä kahvilasta kahvin ja käyn lähes joka viikonloppu brunssilla. Syön myös paljon ulkona.
[/quote]

Ainiin (:D) olin myös vaihto-oppilaana ja kielikurssilla. Tietenkin vanhemmat myös maksoi ajokortin, en ikinä olisi kuvitellutkaan maksavani sitä itse

Vierailija
25/57 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ihan samanlaisia pulliaisia kuin kaikki muutkin. Luetaan päivät pitkät Vauva-palstaa, mutta tietokone vain on lehtikullalla päällystetty.

Vierailija
26/57 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat saavat enemmän tukia sossusta kuin tavalliset kaduntallaajat. Siinä ainoa ero.

Vierailija
27/57 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/57 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:56"] Tiedän erään varakkaan perheen. Asuvat pääkaupunkiseudun ulkopuolella. Lapset jo aikuisia, mutta saivat kaikki 18-vuotiaana ajokortin ja hienon auton, uudet Audit jne. Lapsille kustannettu kielikurssit ja vaihtooppilasvuodet. Opiskelevat nyt hyväpalkkaisiin ammatteihin, yksi lapsi on jo valmistunut, hän on ollut vähän sellainen musta lammas, opiskeli "huuhaa-tutkinnon" yliopistossa. En muista tarkkaa nimikettä, mutta sellainen, ettei töitä kyllä sillä saa. Mutta mikäs siinä, kun on perheellä rahaa. Lapsilla aina merkkivaatteet, Canada Gooset ym. viimeisimmät villitykset. Matkustelevat paljon ja aina luksusmaisesti, hienoissa hotelleissa ja kaikkiin kokemuksiin lisätään aina extraa eli jos mennään vaikka NHL-otteluun niin ei mihin tahansa vaan VIP-paikoille jne. Käyvät paljon kahviloissa ja brunsseilla, oikeastaan lähes päivittäin on joku kahvittelu. Samoin syövät paljon ravintoloissa. Monta mökkiä ja huvilaa ympäri Suomea, kalliit harrastukset kuten laskettelu ja purjehdus. [/quote]   Vai että oikein Audit ja Canada Gooset, voi jeesus   [/quote] Joo naurattaa tämä, koska meidän perheellä on vaan yksi huvilamökki (4 makuuhuonetta, sauna, poreamme, palju, iso terassi, kaksi olohuonetta, kaikki elektroniikkaherkut), perheessä Audi ja Bemari ja lisäksi yksi normaaliauto, Vuittonin laukut on rumia ja mullakin on Canada Goose talvitakki. Olen kotoisin yhdestä Helsingin kalleimmilta alueilta. Lennän mannerten välisiä lentoja vähintään kerran vuodessa. Viimeksi lentäessäni 11 aikavyöhykkeen päähän, asuin viiden tähden hotellissa. Olen hyvin kaukana "ökyrikkaasta". Oikeastaan olen aika normaalista perheestä. Niin ja purjehduksen sijaan meillä harrastettiin jalkapalloa (veli) ja ratsastusta ja taitoluistelua (minä). [/quote] Niin joo, ostan joka ikinen päivä kahvilasta kahvin ja käyn lähes joka viikonloppu brunssilla. Syön myös paljon ulkona. [/quote] Ainiin (:D) olin myös vaihto-oppilaana ja kielikurssilla. Tietenkin vanhemmat myös maksoi ajokortin, en ikinä olisi kuvitellutkaan maksavani sitä itse

[/quote]

Jep, melkoinen eliitinedustaja olet ;D - varurasta vuotta 2015!

Vierailija
29/57 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:56"] Tiedän erään varakkaan perheen. Asuvat pääkaupunkiseudun ulkopuolella. Lapset jo aikuisia, mutta saivat kaikki 18-vuotiaana ajokortin ja hienon auton, uudet Audit jne. Lapsille kustannettu kielikurssit ja vaihtooppilasvuodet. Opiskelevat nyt hyväpalkkaisiin ammatteihin, yksi lapsi on jo valmistunut, hän on ollut vähän sellainen musta lammas, opiskeli "huuhaa-tutkinnon" yliopistossa. En muista tarkkaa nimikettä, mutta sellainen, ettei töitä kyllä sillä saa. Mutta mikäs siinä, kun on perheellä rahaa. Lapsilla aina merkkivaatteet, Canada Gooset ym. viimeisimmät villitykset. Matkustelevat paljon ja aina luksusmaisesti, hienoissa hotelleissa ja kaikkiin kokemuksiin lisätään aina extraa eli jos mennään vaikka NHL-otteluun niin ei mihin tahansa vaan VIP-paikoille jne. Käyvät paljon kahviloissa ja brunsseilla, oikeastaan lähes päivittäin on joku kahvittelu. Samoin syövät paljon ravintoloissa. Monta mökkiä ja huvilaa ympäri Suomea, kalliit harrastukset kuten laskettelu ja purjehdus. [/quote]   Vai että oikein Audit ja Canada Gooset, voi jeesus   [/quote] Joo naurattaa tämä, koska meidän perheellä on vaan yksi huvilamökki (4 makuuhuonetta, sauna, poreamme, palju, iso terassi, kaksi olohuonetta, kaikki elektroniikkaherkut), perheessä Audi ja Bemari ja lisäksi yksi normaaliauto, Vuittonin laukut on rumia ja mullakin on Canada Goose talvitakki. Olen kotoisin yhdestä Helsingin kalleimmilta alueilta. Lennän mannerten välisiä lentoja vähintään kerran vuodessa. Viimeksi lentäessäni 11 aikavyöhykkeen päähän, asuin viiden tähden hotellissa. Olen hyvin kaukana "ökyrikkaasta". Oikeastaan olen aika normaalista perheestä. Niin ja purjehduksen sijaan meillä harrastettiin jalkapalloa (veli) ja ratsastusta ja taitoluistelua (minä). [/quote] Niin joo, ostan joka ikinen päivä kahvilasta kahvin ja käyn lähes joka viikonloppu brunssilla. Syön myös paljon ulkona. [/quote] Ainiin (:D) olin myös vaihto-oppilaana ja kielikurssilla. Tietenkin vanhemmat myös maksoi ajokortin, en ikinä olisi kuvitellutkaan maksavani sitä itse

[/quote]

Jep, melkoinen eliitinedustaja olet ;D - varurasta vuotta 2015!
[/quote]

Olen kyllä niin normaali ja normaalista perheestä että jos toi olisi varakkaan "määritelmä" niin ei olis Suomessa maailman mittapuulla varakkaita! :D

Vierailija
30/57 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:41"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:18"] [quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:56"] Tiedän erään varakkaan perheen. Asuvat pääkaupunkiseudun ulkopuolella. Lapset jo aikuisia, mutta saivat kaikki 18-vuotiaana ajokortin ja hienon auton, uudet Audit jne. Lapsille kustannettu kielikurssit ja vaihtooppilasvuodet. Opiskelevat nyt hyväpalkkaisiin ammatteihin, yksi lapsi on jo valmistunut, hän on ollut vähän sellainen musta lammas, opiskeli "huuhaa-tutkinnon" yliopistossa. En muista tarkkaa nimikettä, mutta sellainen, ettei töitä kyllä sillä saa. Mutta mikäs siinä, kun on perheellä rahaa. Lapsilla aina merkkivaatteet, Canada Gooset ym. viimeisimmät villitykset. Matkustelevat paljon ja aina luksusmaisesti, hienoissa hotelleissa ja kaikkiin kokemuksiin lisätään aina extraa eli jos mennään vaikka NHL-otteluun niin ei mihin tahansa vaan VIP-paikoille jne. Käyvät paljon kahviloissa ja brunsseilla, oikeastaan lähes päivittäin on joku kahvittelu. Samoin syövät paljon ravintoloissa. Monta mökkiä ja huvilaa ympäri Suomea, kalliit harrastukset kuten laskettelu ja purjehdus. [/quote]   Vai että oikein Audit ja Canada Gooset, voi jeesus   [/quote] Joo naurattaa tämä, koska meidän perheellä on vaan yksi huvilamökki (4 makuuhuonetta, sauna, poreamme, palju, iso terassi, kaksi olohuonetta, kaikki elektroniikkaherkut), perheessä Audi ja Bemari ja lisäksi yksi normaaliauto, Vuittonin laukut on rumia ja mullakin on Canada Goose talvitakki. Olen kotoisin yhdestä Helsingin kalleimmilta alueilta. Lennän mannerten välisiä lentoja vähintään kerran vuodessa. Viimeksi lentäessäni 11 aikavyöhykkeen päähän, asuin viiden tähden hotellissa. Olen hyvin kaukana "ökyrikkaasta". Oikeastaan olen aika normaalista perheestä. Niin ja purjehduksen sijaan meillä harrastettiin jalkapalloa (veli) ja ratsastusta ja taitoluistelua (minä). [/quote] Niin joo, ostan joka ikinen päivä kahvilasta kahvin ja käyn lähes joka viikonloppu brunssilla. Syön myös paljon ulkona. [/quote] Ainiin (:D) olin myös vaihto-oppilaana ja kielikurssilla. Tietenkin vanhemmat myös maksoi ajokortin, en ikinä olisi kuvitellutkaan maksavani sitä itse [/quote]   Jep, melkoinen eliitinedustaja olet ;D - varurasta vuotta 2015! [/quote] Olen kyllä niin normaali ja normaalista perheestä että jos toi olisi varakkaan "määritelmä" niin ei olis Suomessa maailman mittapuulla varakkaita! :D

[/quote]

Eipä niitä Suomessa juuri olekkaan, mainittavia, kun Nallekin muutti Ruotsiin. Hyvä me!

Vierailija
31/57 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

+

Vierailija
32/57 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani on varakkaita. Ovat kauppiassuvusta. Rahat perittyjä. Omistavat useita kiinteistöjä Helsingissä. Ovat korkeasti koulutettuja. Tekevät vieläkin tutkimustyötä vaikka ovat jo eläkkeellä. Ovat perineet suvun ikivanhan kesähuvilan jossa viettävät lähes kaiken aikansa. Hoitavat usein lapsenlapsia. Matkustelevat paljon ulkomailla, pääasiassa Euroopan kulttuurikaupungeissa.

Ulospäin elävät vaatimattomasti. Asuvat tavallisessa kerrostaloasunnossa keskustassa. Auto on pieni perheauto. Me lapset olemme aina maksaneet opiskelumme, asumisemme ja elämisemme itse. Rahallista tukea emme ole koskaan saaneet. Nuorena se tuntui epäreilulta mutta jossain vaiheessa ymmärsin senkin. Kulttuuriharrastukset on kyllä aina maksettu. Joululahjat ovat vaatimattomia. Rahasta ei yleensä puhuta eikä sitä levitellä tai näytetä. Ainoastaan jos katsoo tarkkaan vaatteita voi huomata että ne eivät ole marketista ostettuja vaan usein teetettyjä.

Vierailija
33/57 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta jolla erinomaiset työpaikat, urat joilla edetä, osakkeita ja sijoituksia, perhe ja talo. Auto vaihdetaan 2-3 vuoden välein, uutena autot 20-60t € ja vaihtavat kun tarpeeksi kilometrejä. Heillä vanha huvila remontoitu asumislukaaliksi, laadukkaat materiaalit maalaisromanttista ja designia sekoitettuna maailman mausteilla. Kotona taidetta ja arvotavaraa ostettu ulkomaan matkoilta. Äiti keräillyt kaikkia kalliita sarjoja, miniatyyrikoristeita joiden arvo käsittämätön. Perheen isä hifistelijä, kalliita järjestelmiä lähes vieri vieressä joihin monilla ei ole edes yksittäin varaa. Perheen lapsen huone on sadunomainen. Talolla synkeähkö mutta mahtipontinen vaikutelma paljastaa eteiseen astuessa miten varakas perhe talossa asuu. Sijainti keskellä isoa kaupunkia ja pihalla luksuksena saunamökki puulämmitteisellä hirsisaunalla. Äiti ja isä matkustelevat töiden puolesta jatkuvasti, kuitenkin molemmilla paljon lomaa töistä ja pitkät vapaat. Tienaavat todella hyvin ja se näkyy. Vaatteita ja kulutustavaraa ostetaan huoletta, peruskauppareissulla voi talousostoksiin mennä 500€ mutta se ei tunnu heillä. Syövät ulkona lähes päivittäin. Lapsi pukeutuu mihin ja miten haluaa, aina uudehkot vaatteet ja asusteet. Harrastaa kaikkea mistä kiinnostunut. Perhe tekee äkkimatkoja esm. pitkiä viikonloppuja joka kuukausi ulkomaille ja suunniteltuja kaukomatkoja 3-4 vuodessa. Vapailla ovat harvoin kotona. Matkustelun, messujen, tapahtumien lisäksi oma mökkitila jossa remontoidaan jatkuvasti jotain. Viimeisimpänä 1 ha tilalle kuljetettu 1800-luvulta peräisin olevan hirsirunkoinen kehikko kuten sauna kaupungissa mutta tuosta muovautuu 2,5 kerroksinen mökkihuvila.
Muita kohtaan...pihejä.

Vierailija
34/57 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22

Vierailija
35/57 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:22"]

Rikkaat saavat enemmän tukia sossusta kuin tavalliset kaduntallaajat. Siinä ainoa ero.

[/quote]

Totta. Hyvänä esimerkkinä Ruotsin kuninkaalliset jotka vuosittain on ruinaamassa lisää rahaa Kalle etunenässä.

Vierailija
36/57 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiedä x) Olihan täällä se hauska ketju Kim Kardashianin päivän kulusta, jotain vastaavaa kiitos

Vierailija
37/57 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini on ollut vuodesta toiseen tulokuninkaiden kärjessä, suuren pörssiyhtiön johtaja. Ihan tavallista elämää he viettävät, rouva on opettaja, lapset jo maailmalla. Miehen hakee usein kuljettaja firman edustusautolla, oma auto on Audi4, useamman vuoden vanha, rouvalla on Opel Astra farkku.

Kerran rouva sanoi, että jotkut ihmettelevät, miksi he edelleen viettävät lomiaan saarimökillä, jossa ei ole sähköjä. Vastaus on aina sama; se on paikka, joka tekee heidät onnelliseksi. En ole huomannut, että he matkustelisivat paljon tai siis mies on kyllä usein työmatkoilla, mutta lomamatkoille ei kai edes ole aikaa.

Vierailija
38/57 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:39"]

Naapurini on ollut vuodesta toiseen tulokuninkaiden kärjessä, suuren pörssiyhtiön johtaja. Ihan tavallista elämää he viettävät, rouva on opettaja, lapset jo maailmalla. Miehen hakee usein kuljettaja firman edustusautolla, oma auto on Audi4, useamman vuoden vanha, rouvalla on Opel Astra farkku.

Kerran rouva sanoi, että jotkut ihmettelevät, miksi he edelleen viettävät lomiaan saarimökillä, jossa ei ole sähköjä. Vastaus on aina sama; se on paikka, joka tekee heidät onnelliseksi. En ole huomannut, että he matkustelisivat paljon tai siis mies on kyllä usein työmatkoilla, mutta lomamatkoille ei kai edes ole aikaa.

[/quote]

No huh, onpas tavallista. Tavallinen suomalainen kylläkin asuu neukkukuutiossa tai vaatimattomassa ok-talossa. Työmatkat taitetaan bussilla tai ikivanhalla autonromulla. Kesämökkiin ei ole varaa, tai se on peritty paikka. Harva pääsee työssään matkustelemaan ulkomaille.

Vierailija
39/57 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa edellisellä kirjoittajalla kumma käsitys tavallisesta suomalaisesta. Me olemme ihan tavallisia palkansaajia, keskituloisia, mutta kyllä meillä on ihan kiva ja tilava omistusasunto Lauttasaaressa, mökki ja pari vuotta vanha auto. Velkaa on, mutta sitä lyhennetään tasaiseen tahtiin, niin ettei sitä edes huomaa, kun summa lähtee tililtä automaattisesti.Muutkin tuntemani "tavalliset" ihmiset ovat vastaavassa tilanteessa.

Mies matkustaa paljon työssään, kun on insinööri ja projekteja on eri puolilla maailmaa. Ei kyllä kannattaisi kadehtia; eipä paljon muuta näe kuin lentokentän, tehtaan ja paikallisen vierasmajan.

Vierailija
40/57 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden rikkaan perheen.

Äiti opiskelee kun huvittaa, lähinnä kai päästäkseen pois kotoa, alaa jolla ei työllisty. Äidillä on jo ammatti alalta, jolla olisi töitä vaikka kuinka, mutta ei taida kiinnostaa. Lomailevat pari kertaa vuodessa ulkomailla lasten kanssa, lisäksi vanhemmat kahdestaan muutaman kerran vuodessa. Matkakohteet yleensä kaukana: Dubai, Bali, Thaimaa, Malediivit tms. Eivät kylläkään omista mökkiä.

Autot uusimpia bemareita. Iso talo, jota remontoidaan jatkuvasti. Ostavat design-huonekaluja, mutta makua ei ole niin että kokonaisuus olisi hyvännäköinen.

Lasten harrastukset ovat kalliita, maksavat varmasti satoja euroja kuussa. Pistävät paljon rahaa vaatteisiin.

Mies pettää minkä ehtii ja vaimo tietääsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi