Taidan olla nettiriippuvainen =( miten pääsis eroon?
olen huomannut että olen KOKO illan netissä, töistä un tulen niin koneelle ja nukkumaan mennessä (12-1 välillä) lopetan
mitään järkevää en täällä tee, etsin kirpparipalstoilta ostettavaa, myyn, surffailen av:lla ja kaksplussalla. Päivittelen sivuja kokoajan jos olis jotain uutta tullut
lapsetkin sanoivat että miksi sä äiti AINA näpyttelet sitä konetta, minä keksin tietysti että työjuttuja niin paljon (vaikkei mun työssä ees tarvita konetta)
Kommentit (4)
Paitsi että minä avaan koneen jo aamulla ja vähän väliä olen kurkkimassa; vieläpä melkosta lailla samoilla sivuillakin. ;))
päätät esim, että maanantaina et avaa konetta ollenkaan......
Tiistaina huomaat, että olet elossa ja että sun maailma ei kaatunut eikä myöskään netti ilman sua ;)
Ja sit ens maanantaina sama juttu...... Kunnes pikkuhiljaa tajuat, että tää paikka on ihan typerä ja tylsä ja ei oel ollenkaan pakko olla täällä......
Voit sit pikkuhiljaa pidentää poissaoloaikoja...
T: Ykls toien melkeen yhtä riippuvainen.... :(
Raivostuttaa jos mies koko illan koneella mut sitte oon ite samanlainen... Tosin katon välillä telkkaria tai näperrän muuta mut heti kohta taas katottava mitä uutta tullu näille palstoille.
Ja tuolla olis iso kasa vauvan vaatteita odottamassa silittämistä tai ainakin viikkaamista!!!
Raivostuttavaa tää oma saamattomuus kun vaan koneella notkuu.
Takaan että riippuvuus katoaa :)