Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpas taas ihana morsian Satuhäissä..

Vierailija
05.02.2009 |

Ei juma! Mistä ne näitä televisioon kaivaa...

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain lehdestä heidän haastattelun, olisiko ollut eilen. Olivat niin innoissaan tästä ohjelmasta.

Vierailija
22/43 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi senkin tehdä tyylikkäästi niin että sanoo jo alusta alkaen että on selvät linjat.

minusta toisten mieletön passautus ei ole järkevää jos tekee minä.minä asenteella. silloin tekee itse enemmän nöyrästi.

tuo on niin kauheaa tuo kun nuori tyttö määrää kuuntelematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaa kiukutella tolla lailla oman tyttärensä häissä.

Vierailija
24/43 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIis apua. "toinen anoppi oli niin pahalla päällä ettei uskallettu ryöstäää"

Vierailija
25/43 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi senkin tehdä tyylikkäästi niin että sanoo jo alusta alkaen että on selvät linjat.

minusta toisten mieletön passautus ei ole järkevää jos tekee minä.minä asenteella. silloin tekee itse enemmän nöyrästi.

tuo on niin kauheaa tuo kun nuori tyttö määrää kuuntelematta.

siis morsian on tosi lapsellinen: en ymmärrä, miksei hän voinut ottaa omaa äitiään mukaan järjestelyihin

sulhasen suku on lapsellinen

ja toi kaason kommentti tosta anopin pahantuulisuudesta oli tosi nolo

Vierailija
26/43 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puku aivan liian iso

morsian näytti hampaineen ihan oravalta

järkyttävä itsekäs morsian

miksi ne kaljuuntuneet hiuksen sivut oli pitänyt vetää niin näkösälle?

morsian sanoo nyt sulhon elämässä ei ole muita kun minä! onhan sulholla se lapsi.

Vierailija
27/43 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiset ohjelmathan on ihan helmiä. Nyt mieheni uskoo taatusti tehneensä elämänsä löydön. Lisää vaan!

Vierailija
28/43 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan nyt oli ihan keskiverto AV-MAMMA! Omahyväinen kometelevainen hiirulainen joka alistaa miestään, vai väitätteko toisin? t.mies

Vierailija
29/43 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku ei istunut mistään kohtaa morsiammen päälle!

Vierailija
30/43 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaus kun nousi ne kolot tosi ylös tukasta.

Vierailija
31/43 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ammattitaidoton kampaaja ilmeisesti...

Vierailija
32/43 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näittekö ohjelmaa etukäteen? Miltä vaikutti häänne teeveestä katsottuna? Välittyikö oikea tunnelma? Miten itse koet häiden onnistuneen? Riittikö ruuat, tykkäsitkö hääleikeistä?

(Tämän päivän morsian siis kommentoi täällä viime viikon ketjussa noita kustannusjuttuja, niin ajattelin, josko ny6tkin lueskelemaan eksyisi ;D)

Vierailija
33/43 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko joku toinen morsian kaunis vai ei! Ei ole meidän tehtävämme, eikä pitäisi olla kenellekkään mitään väliä.

Morsiamen äidillä olisi kyllä syytä hävetä! Oman tyttärensä häissä! Ja televisiossa käyttäytyä nyt noin!

Ainoa mikä morsiamessa mua häiritsi oli se että häntä tuntui häiritsevän kamerat koko ajan. Lisäksi meikki oli vissiin unohtunut.

Muuten oikein ihana puku ( no oikei, oli vähän ison näköinen)... ja tiara oli upea!

Vierailija
34/43 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian sanoi, että vähän harmittaa tietyt omat sanomiset, jotka tuli mukaan ohjelmaan. Olivat siis nähneet ohjelman jo etukäteen.

Vierailija
35/43 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusintana tai voiko sen kattoo netistä?

Vierailija
36/43 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusintana tai voiko sen kattoo netistä?

Vierailija
37/43 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua "häiritsi" morsiammen ilmeet ja eleet kirkossa. Ihan niinkuin olis olu pakon edessä siellä. Puku oli myös liian suuri yläosasto ja kampaus ei ollut morsiammelle kaikkein edustavin. Martiinan häät oli sitten taas toinen ääripää.

Vierailija
38/43 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

morsiammen kommentista, että hänet on otettu hyvin vastaan ja saa olla oma ittensä. jotenki näytti oikeasti siltä, että nyt se oli saanu sellasen kodin ja suvun, jota oli aina toivonut. mulle jäi hyvä fiilis, jonka sitten morsiammen äiti pilasi ihan 6-0. jos ite olisin ollu siinä tilanteessa, olisin myös ollu ehkä vähän vaivautunut, kirkossakin. ja huomasitteko, morsiammen suvun puolella kirkossa oli aika tyhjää...

Vierailija
39/43 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nuorella on suorat mielipiteet. Näin iäkkäämpää katsojaa kommentti tuppas vähän naurattamaan - oikeassahan appiukko oli.

Morsiammen äiti oli kyllä kuin myrkyn lykännyt. Ehkä hän oli mustasukkainen.

Vierailija
40/43 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä minkä takia ihmiset ovat noin morsiamen äitiä vastaan. en itsekään pitäisi ajatuksesta, että oman suvun mielipidettä ei suurimmassa osassa kysyttäisi! sanoisin varmasti mielipiteeni. JA ÄÄNEEN!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä