Onpas taas ihana morsian Satuhäissä..
Kommentit (43)
voi senkin tehdä tyylikkäästi niin että sanoo jo alusta alkaen että on selvät linjat.
minusta toisten mieletön passautus ei ole järkevää jos tekee minä.minä asenteella. silloin tekee itse enemmän nöyrästi.
tuo on niin kauheaa tuo kun nuori tyttö määrää kuuntelematta.
Miten kehtaa kiukutella tolla lailla oman tyttärensä häissä.
SIis apua. "toinen anoppi oli niin pahalla päällä ettei uskallettu ryöstäää"
voi senkin tehdä tyylikkäästi niin että sanoo jo alusta alkaen että on selvät linjat.
minusta toisten mieletön passautus ei ole järkevää jos tekee minä.minä asenteella. silloin tekee itse enemmän nöyrästi.
tuo on niin kauheaa tuo kun nuori tyttö määrää kuuntelematta.
siis morsian on tosi lapsellinen: en ymmärrä, miksei hän voinut ottaa omaa äitiään mukaan järjestelyihin
sulhasen suku on lapsellinen
ja toi kaason kommentti tosta anopin pahantuulisuudesta oli tosi nolo
puku aivan liian iso
morsian näytti hampaineen ihan oravalta
järkyttävä itsekäs morsian
miksi ne kaljuuntuneet hiuksen sivut oli pitänyt vetää niin näkösälle?
morsian sanoo nyt sulhon elämässä ei ole muita kun minä! onhan sulholla se lapsi.
Tämmöiset ohjelmathan on ihan helmiä. Nyt mieheni uskoo taatusti tehneensä elämänsä löydön. Lisää vaan!
Tuohan nyt oli ihan keskiverto AV-MAMMA! Omahyväinen kometelevainen hiirulainen joka alistaa miestään, vai väitätteko toisin? t.mies
Puku ei istunut mistään kohtaa morsiammen päälle!
kampaus kun nousi ne kolot tosi ylös tukasta.
Jep, ammattitaidoton kampaaja ilmeisesti...
Näittekö ohjelmaa etukäteen? Miltä vaikutti häänne teeveestä katsottuna? Välittyikö oikea tunnelma? Miten itse koet häiden onnistuneen? Riittikö ruuat, tykkäsitkö hääleikeistä?
(Tämän päivän morsian siis kommentoi täällä viime viikon ketjussa noita kustannusjuttuja, niin ajattelin, josko ny6tkin lueskelemaan eksyisi ;D)
onko joku toinen morsian kaunis vai ei! Ei ole meidän tehtävämme, eikä pitäisi olla kenellekkään mitään väliä.
Morsiamen äidillä olisi kyllä syytä hävetä! Oman tyttärensä häissä! Ja televisiossa käyttäytyä nyt noin!
Ainoa mikä morsiamessa mua häiritsi oli se että häntä tuntui häiritsevän kamerat koko ajan. Lisäksi meikki oli vissiin unohtunut.
Muuten oikein ihana puku ( no oikei, oli vähän ison näköinen)... ja tiara oli upea!
Morsian sanoi, että vähän harmittaa tietyt omat sanomiset, jotka tuli mukaan ohjelmaan. Olivat siis nähneet ohjelman jo etukäteen.
uusintana tai voiko sen kattoo netistä?
uusintana tai voiko sen kattoo netistä?
Eniten minua "häiritsi" morsiammen ilmeet ja eleet kirkossa. Ihan niinkuin olis olu pakon edessä siellä. Puku oli myös liian suuri yläosasto ja kampaus ei ollut morsiammelle kaikkein edustavin. Martiinan häät oli sitten taas toinen ääripää.
morsiammen kommentista, että hänet on otettu hyvin vastaan ja saa olla oma ittensä. jotenki näytti oikeasti siltä, että nyt se oli saanu sellasen kodin ja suvun, jota oli aina toivonut. mulle jäi hyvä fiilis, jonka sitten morsiammen äiti pilasi ihan 6-0. jos ite olisin ollu siinä tilanteessa, olisin myös ollu ehkä vähän vaivautunut, kirkossakin. ja huomasitteko, morsiammen suvun puolella kirkossa oli aika tyhjää...
että nuorella on suorat mielipiteet. Näin iäkkäämpää katsojaa kommentti tuppas vähän naurattamaan - oikeassahan appiukko oli.
Morsiammen äiti oli kyllä kuin myrkyn lykännyt. Ehkä hän oli mustasukkainen.
en ymmärrä minkä takia ihmiset ovat noin morsiamen äitiä vastaan. en itsekään pitäisi ajatuksesta, että oman suvun mielipidettä ei suurimmassa osassa kysyttäisi! sanoisin varmasti mielipiteeni. JA ÄÄNEEN!
Luin vain lehdestä heidän haastattelun, olisiko ollut eilen. Olivat niin innoissaan tästä ohjelmasta.